Jump to content

UltraB

TheLab.gr FE Developer
  • Content Count

    6,709
  • Joined

  • Days Won

    8

2 Followers

About UltraB

  • Rank
    ㆆ_ㆆ
  • Birthday 09/02/1995

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Games | Τεχνολογία | PC | Smartphones

Recent Profile Visitors

12,870 profile views
  1. Από το autotriti: Facelift - Pre facelift Μου φαίνεται κάπως παράξενο να βγάζει καλύτερα νούμερα για αυτά που γράφουν για το κιβώτιο του facelift. Για το pre-facelift δεν είχα ακούσει κάτι αντίστοιχο. Ας βάλω και τα πετρέλαιο (pre-facelift) να δούμε τι κάνει η παραπάνω ροπή (κυρίως) και η διαφορά στα άλογα.
  2. Θεωρώ πως το κάνει επιτηδευμένα η Peugeot για να κερδίσει σε κατανάλωση. Αλλά από τη στιγμή που βάζει 6αρι κιβώτιο το να κάνει απίστευτα μακριές και όλες τις υπόλοιπες έχει το αποτέλεσμα που έχει. Δηλαδή να έχεις 145 άλογα και να τραβάει από τα γραφόμενα χειρότερα από αυτοκίνητα με λιγότερα άλογα. Θα ήταν ενδιαφέρον μια εκτενής σύγκριση όσο αφορά το facelift και το pre-facelift πάντως, ειδικά όσο αφορά το συγκεκριμένο κομμάτι.
  3. Βρε συ, ψάχνει για κάτι vfm και εσύ του προτείνεις τα πιο ακριβά της κατηγορίας; Φοβερές προτάσεις αλλά οι τιμές τους είναι στο θεό! Τώρα όσο αφορά την ποιότητα απλά γελάω. Όλα τον κατήφορο έχουν πάρει τον κατήφορο όσο αφορά την ποιότητα με εξαίρεση ίσως τα Ιαπωνικά που δεν μπορώ να εκφέρω άποψη καθώς δεν έχω εμπειρία με παλαιότερα μοντέλα ώστε να κάνω σύγκριση με τα τωρινά. Το Astra H για παράδειγμα είχε κλάσεις ανώτερα πλαστικά σε σχέση με το K.
  4. Προφανώς και έχω συμπεριλάβει τις VDSL. Μη ξεχνάνε όμως ότι υπάρχουν και τόσα νησιά, χωριά, κλπ κλπ. Τα περισσότερα χωριά εδώ δεν είχαν καν ίντερνετ πριν 3-4 χρόνια!
  5. "Σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχει πραγματοποιήσει η ΕΕΤΤ η μέση τιμή στην ροή καθόδου (downloading) για το 2019 διαμορφώθηκε σε 20 Mbps έναντι 16,3 Mbps το 2018 και η μέση τιμή στη ροή ανόδου (uploading) στα 3,6 Mbps έναντι 2,4 Mbps. Την ίδια στιγμή, η μεσαία τιμή στην ροή καθόδου διαμορφώθηκε στα 11,17 Mbps το 2019, και η μεσαία τιμή στη ροή ανόδου στα 0,82 Μbps." Είναι όντως τόσα ή λένε ότι θέλουνε; Ρωτάω γιατί σχεδόν όλο το Ηράκλειο παίζει περίπου στην μισή από την μέση ταχύτητα που ανακοίνωσε η ΕΕΤΤ. Επομένως ή εμείς είμαστε από τους λίγους που είναι σε τόσο άθλια κατάσταση (που είμαστε) ή τα παραφουσκώνει η ΕΕΤΤ.
  6. Πολλαπλών > Watt Link > Ημιάκαμπτος. Στον πολλαπλών συνδέσμων κάθε τροχός είναι ανεξάρτητος και δεν επηρεάζει τον άλλο όπως στον ημιάκαμπτο. Η καλύτερη λύση για να δεις και να καταλάβεις τις διαφορές τους θα έλεγα πως είναι να δεις μερικά βιντεάκια στο YouTube. Το μόνο θετικό, αν μπορούμε να το λάβουμε ως θετικό, του ημιάκαμπτου είναι ότι είναι από τις φθηνότερες, αν όχι η φθηνότερη λύση, κατά τα άλλα δεν υπερτερεί πουθενά. Από την άλλη όμως μεγάλη σημασία παίζει και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα το νέο Focus που είναι το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του φοράει ημπιάκαμπτο πίσω παρόλα αυτά και σύμφωνα με τους δημοσιογράφοι δεν υστερεί κάπου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με πολλαπλών θα ήταν ακόμα καλύτερο βέβαια (θεωρητικά τουλάχιστον) αλλά οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν με απλό ημιάκαμπτο να το κάνουν το πιο οδηγοκεντρικό στην κατηγορία του οπότε αυτό νομίζω πως λέει πολλά. Τα παραπάνω από συγκριτικά που έχω διαβάσει και έχω ακούσει γιατί δυστυχώς δεν τα έχω οδηγήσει όλα (κάτι που σου προτείνω να κάνεις πριν αγοράσεις) ώστε να μπορώ να εκφέρω προσωπική άποψη. Ωραίο και το Stonic. Αν σου αρέσουν περισσότερο τα SUV κοίτα και το Arona της Seat.
  7. Δεν ξέρω για το νέο Astra αλλά πριν το facelift τα βενζίνης >150PS και τα πετρέλαιο από 136PS και πάνω είχαν watt link πίσω και όχι απλό ημιακαμπτο που σίγουρα λίγο - πολύ θα αλλάζει την αίσθηση του στο δρόμο. Γενικά το Astra (pre-facelift) είχε πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ήταν αρκετά άνετο και στο facelift λένε πως είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα μιας και φοράει νέα αμορτισέρ. Γενικά είναι από τα καλύτερα vfm της αγοράς όπως και το Leon, στο οποίο πολύ πιθανόν να βρεις τίποτα καλές προσφορές τώρα που έρχεται το καινούργιο. Το ίδιο για την ανάρτηση ισχύει και για το Leon αν δεν κάνω λάθος. Το 130PS έχει πολλαπλών ενώ το 115PS ημιακαμπτο. Είναι διαφορές που κάνουν την διαφορά στο δρόμο οπότε πέρα από το μοντέλο καλό θα ήταν να συγκρίνεις και τις εκδόσεις καθώς όπως προείπα λίγο - πολύ αλλάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Επίσης ρίξε μια ματιά και στο Ceed. Δε θυμάμαι σε τι τιμές παίζει αλλά είναι πάρα πολύ αξιόλογη πρόταση και αυτό!
  8. Τι σχέση έχει αυτό με χρώμα του αυτοκινήτου; Αυτή που λέει είναι για τα φανάρια.
  9. UltraB

    COVID-19

    Καλά ναι, σίγουρα.
  10. Καλά βρε Τομμυ, είναι δυνατόν να λες κακά λόγια για την αγαπητή μας ΕΕΤΤ που κάνει τόσο καλά τη δουλειά της και τα συναφή; Τσσ τσσ τσσ
  11. Για να λύσεις το πρόβλημα θα πρέπει να έχεις απίστευτο βύσμα. Επίσης δεν έχει να κάνει μόνο με την εταιρία αλλά και με τους δήμους κλπ.
  12. Άρχισαν να μπαίνουν και εδώ οι καμπίνες. Τώρα το πότε θα ενεργοποιηθούν είναι άλλο θέμα
  13. Δεν έχει βγει σε OPC το συγκεκριμένο μοντέλο
  14. Στο πέρασε βερνίκι από πάνω και έγινε έτσι ή απλά στο έτριψε; Κανονικά το ιδανικό είναι να μένουν απείραχτα όσο το δυνατόν περισσότερο ώστε να μην αφαιρείτε εργοστασιακό βερνίκι αλλά εδώ κάπως δύσκολο αυτό με τόσο ήλιο. Τώρα το συγκεκριμένο θέλει ένα πάρα πολύ καλό τρίψιμο, ιδανικά όχι με το χέρι γιατί θα τρίβεις όλη μέρα και μετά πέρασμα με UV βερνίκι ώστε να κρατήσει.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.