Jump to content



Ερώτηση για τα chip μνήμης (TCCD, UTT κ.λπ.)!


nickstamat

Recommended Posts

Ρε παιδιά, μπορεί να μου πει κάποιος ποια είναι τα "είδη" chip μνήμης (TCCD, UTT κ.λπ.) και ποιες είναι οι διαφορές τους; (άντε γιατί δεν βγάζω άκρη ούτε με αναζήτηση στο Google!)

Συγκεκριμένα, θα ήθελα να μάθω:

1) Ποια είναι τα "είδη";

2) Τι δυνατότητες έχουν στο overclocking και μέχρι πόσα volt πάνε;

3) Ποιο θα ήταν κατάλληλο για τη μητρική μου (δείτε υπογραφή) που δίνει VDIMM μέχρι 2.8-2.9V και FSB πάει 270 ΜΑΧ; (θέλω να τρέχει 1:1 και όχι 3:2 που είναι τώρα!)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Είμαι άσχετος από αυτά και θέλω να πετάξω αυτές τις άχρηστες Kingston Value :mad: που έχω...

Link to comment
Share on other sites

και εγώ είχα απ' τη πρώτη στιγμή αυτή την απορία!!!!! για να δούμε απαντήσεις....

επίσης τι είναι οι bh-5 bh-6???

αυτές που είναι πάνω από 3200 είναι ddr2???/ ή θέλουν ειδική mobo??

Link to comment
Share on other sites

Για το 1)δες αυτό από το thread για o/c μνημών Για το 2 δεν παίζουν μόνο οι μνήμες ρόλο και για το 3 όχι utt που θέλουν πολύ ρεύμα tccd θα έλεγα εγώ αν και δε ξέρω κατα πόσο συνεργάζονται καλά με το mobo σου...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ar@besqu.e [Χθες, στις 23:36]

και εγώ είχα απ' τη πρώτη στιγμή αυτή την απορία!!!!! για να δούμε απαντήσεις....

επίσης τι είναι οι bh-5 bh-6???

αυτές που είναι πάνω από 3200 είναι ddr2???/ ή θέλουν ειδική mobo??

Ξέρω κάτι λίγα από αυτά...

Οι BH-5/6 και αυτά chipάκια (Winbond). Πάνω από PC3200 (400 MHz) δεν είναι απαραίτητα DDR2. DDR υπάρχει, αν δεν κάνω λάθος, μέχρι PC4800 (600 MHz) από την OCZ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kender [Σήμερα, στις 15:19]

Κάτω από κάθε εικόνα αναφέρει τι είδους ειναι

Πχ Winbond-BH6(221DD) αυτό είναι BH-6 (προφανώς άλλωστε...)

Ε τότε μάλλον εγώ δεν βλέπω καλά...

Ρε συ kender, μόνο στις Samsung, Hynix και Winbond τα λέει αυτά ξεκάθαρα. Στις υπόλοιπες λέει μόνο τον κωδικό.