Jump to content



FFB AC / RF2


Stelios F.

Recommended Posts

Είμαι για τιμονιέρα... :D ( G27 

Όποτε θέλετε μπορώ να μεταφέρω την αίσθηση ενός τιμονιού αγωνιστικού προσθιοκίνητου 106 mini GrA με 160Hp  μαμα κρεμαγιέρα,

πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση και άθλιο ελαστικό. Το abarth είναι αρκετά κοντά έχει όμως και κάποια πολύ περίεργα σημεία στην συμπεριφορά του που σίγουρα δεν

οφείλονται στην διαφορετική γεωμετρία σε σχέση με το 106.

Link to comment
Share on other sites

Η αμήχανη στιγμή που κατανοείς την ασχετοσύνη σου και γκουγκλαρεις τί είναι jcw...

Στέλιο θα ήθελα τις ρυθμίσεις στο json γιατί η G27 δεινοπαθει από το rattle και τα effects.
Σίγουρα πιο ενδιαφέρον ως ffb αλλά για μένα πολύ φλύαρο ακόμα και στην αδύναμη G27.

Χαίρομαι που δεν είμαι ελέφαντας όταν λέω ότι δεν νιώθω τί γίνεται πίσω στο rf2. Εκεί θυμίζει σαν assetto με enhanced understeer on .

ΥΓ. Ελπίζω να βρεις μια καθημερινή να σου έρθω.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Επίσης αν ανέβεις πεζοδρόμιο με 40 , τα έσπασες όλα. Μήπως εννοείς 4?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και το rF2 βγάζει το FFB απο τις αναρτήσεις και το steering column και απ'τα λάστιχα που τρώνε πολύ cpu τρέχοντας στα 2.4Ghz.

Σκληραίνεις τη μπροστινή αντιστρεπτική και αμέσως βαραίνει το τιμόνι όπως και με το caster ανεβάζοντας το.

Το caster είναι απαραίτητη ρύθμιση, γιατί δεν το έχουν τα άλλα sim;

Και για μένα στο AC τα μισά αμάξια είναι μαύρο χάλι.

Τα ψηλά kerb τα αποφεύγουν και στη πραγματικότητα αυτό θέλει να σου πεί το rF2.

Συγκρίνοντας με αληθινό αμάξι τα physics του rF2 τα βρίσκω πιο σωστά.

Οταν προσπαθούν στο FFB να δώσουν τις πραγματικές δυνάμεις δηλ. 1:1  με πραγματικό αμάξι που μόνο σε ένα DD γίνεται, αλλιώς θα έχεις canned effects γι'αυτό το δυνατό τιμόνι στο rF2 σε G27. Αυτό το κατάλαβα απ'το Megane που τρέχαμε στο πρωτάθλημα που είχα τότε G27, μετά με το DD το FFB ήθελε ανέβασμα και όχι κατέβασμα που το Megane είχε δυνατό FFB με G27.

Το AC έχει εξελιχθεί πάνω σε G27, τώρα ένας dev πήρε DD, ίσως δούμε βελτίωση στο FFB.

Ολα τα sim είναι θέμα συνήθειας και εγκεφαλικής προσαρμογής, σε όλα προσαρμώζομαι εύκολα εκτός απ'το AC όπου πρέπει να αφιερώσω το διπλό και τριπλό χρόνο και αυτό το έχω απο τότε που άρχησα το AC. Το πρόβλημα μου είναι πως δεν αισθάνομαι τα ελαστικά στο τιμόνι ακόμα και στο DD.

O akosmas έχει κάνει εδώ μια σύγκριση AC vs rF2 που συμφωνώ απολύτως.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος Stelios F. έγραψε:

Αν δω πως το thread πάει για τα κλασικά "someone is wrong @ the internet" θα ζητήσω να κλειδωθεί.

Την γνώμη μου έγραψα, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για τίποτα.

 

Και οι αλλοι τη γνωμη τους γραφουν ρε Στελιο. Ελεος ναουμ....

Ενδιαφερον το κειμενο σου, και μπραβο σου που καθησες και το εγραψες, αλλα δε σημαινει οτι συμφωνουν ολοι  με την αποψη σου και την εμπειρια που αποκομισες.

Λογικο ειναι να υπαρξει και αντιλογος. Αν ειναι σε πολιτισμενο επιπεδο (που ειναι μεχρι στιγμης) ειναι δεκτος.

Στον πρωτο αντιλογο, κλειδωμα? Ημαρτον που λεει και ο Γεωργιου..........

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή ίσως κάποιοι δεν το νιώσανε, το post μου λέει "ΑΝ ΔΩ ΠΩΣ ΤΟ THREAD....AN"

Αλλά πρέπει να το κάνουμε λιανά μάλλον, να το μασάμε πρώτα, like baby food :p

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
Link to comment
Share on other sites

Σε τελική ανάλυση, ο καθένας από εμάς διαλέγει αυτό που καταφέρνει να ξεγελάσει τον εγκέφαλό του καλύτερα.

Η άποψη του Στέλιου είναι σημαντικής βαρύτητας αφενός γιατί έχει τον εξοπλισμό, αφετέρου την πραγματική εμπειρία.
Θα προτιμούσα κάποιον με ακόμα μεγαλύτερη και ίσως αγωνιστική.

Στέλιο για το AMS τι λες?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι απο τα άτομα που θέλουν να συνδέσουν το τιμόνι,να πατήσουν 2-3 κλικς και να είναι όλα έτοιμα. Να χρειαστούν ελάχιστες αλλαγές για τις εκάστοτε προτιμήσεις του καθένα και thats it thats all. Ξεκίνησα το simracing δοκιμάζοντας το demo του lfs το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ αφού προηγούμενη εμπειρία με sims+τιμονιέρα δεν είχα. Μετά στα καπάκια δοκιμάζω το nkprο και έμεινα μαλάκας. Instantbuy και πόρωση! Ταυτόχρονα δοκίμασα και iracing-rfactor γιατί διάβαζα καλά λόγια. Μη τα πολυλογώ,άλλωστε τα έχω ξαναπεί στο παρελθόν. Περιμένοντας το Assetto Corsa,είχα αγοράσει το rfactor2 στη beta του και εκεί που ήμουν σε φάση "Ποοο,τι features θα δω,τι αλλαγές καιρού real time,τι μοντέλο ελαστικών κτλ κτλ" έκατσα έπαιξα λίγο και μετά έκλαιγα τα 30κατι ευρώ που είχα δώσει γιαυτή τη μπούρδα. 100 ρυθμίσεις για να το φέρω στα γούστα μου και δε τα κατάφερα. Για τα γραφικά κτλ δε θα αναφερθώ γιατί δεν είναι του θέματος. Βασικά σταματάω εδώ γιατί έχω τόσα στο μυαλό μου που θα σας κουράσω,θα γράψω μόνο ένα παράπονο.

Θα ήθελα να ήξερα γιατί ο kunos δε κράτησε το ίδιο ffb με το nkpro,γιατί στη πορεία το χάλασε?Θα ήθελα να τον ρωτήσω κάποια στιγμή αν και πιστεύω ότι κάποιος το έχει κάνει και βαριέμαι να το ψάξω.  Τα πράγματα ήταν απλά,εβαζες τιμόνι,ακολουθούσες έναν οδηγό και σε 1 λεπτό είχες το καλύτερο ffb. Τώρα πάλι εύκολο είναι αλλά δε μου αφήνει ωραία αίσθηση και ούτε για πλάκα δε θα κάτσω να πειράζω γραμμές σε αρχεία για να αλλάξω κάτι. Εδώ το προγραμματάκι του Άκη έβαλα μετά απο κάτι μήνες και πολύ ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.