Jump to content

uhu

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    991
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

Σχετικά με το μέλος uhu

  • Τίτλος
    Registered User

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Μή ορισμένο

Πρόσφατοι επισκέπτες

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. uhu

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Overboard 2018 Ωραίο !!! 9/10
  2. uhu

    Αυτοκίνηση

    Για τα hankhook 125 Σκρούτζ που μπήκα και κοίταξα λίγο αξιολογήσεις πελατών, ένα παλικάρι τα θαβε ακριβώς για την ταχύτητα με την οποία έλιωσαν. Έλεγε πως ναι μεν φτηνή λύση αλλά σε σχέση με τα SP3 miche που ήταν η ακριβή λύση έλιωσαν πολύ πιο γρήγορα στα 20000. Εντωμεταξύ βγαίνουν μόνο σε V όπως και τα cinturato. Τα sp3 επίσης. Χαζομάρα συνέχεια κρύα θα είναι. Δύσκολα με βλέπω να αλλάζω... Τα energy saver για κανά ψόφιο c2, swift καλά είναι αλλά σε πιο μεγάλο αμάξι...
  3. uhu

    Αυτοκίνηση

    Projected wear 34710 χλμ τα δικά μου. Γι αυτό μάλλον δε με ξετρελαίνουν μετά το δίχρονο... 40000+ Καλά όχι πως έχει τεράστια διαφορά με τα hankook ή τα cinturato. Πολλές αλλαγές πάντως, 2012-3 όταν ξεκίνησα να βάζω bluresponse έκαναν το 1-2 με τα ομόσταυλα efficientgrip.
  4. uhu

    Αυτοκίνηση

    Κάνεις και οικονομία.
  5. uhu

    Αυτοκίνηση

    Εξαρτάται... Γιατί πολλοί που βάζουν τα premiumcontact τους σκίζονται στην 1η λακούβα που θα πετύχουν. Εχω βάλει και αέριο και είμαι χωρίς ρεζέρβα οπότε δεν είμαι για πειράματα. Τα dunloop έχουν δοκιμαστεί και δεν σκίζονται. Για κράτημα ξέρω πως είναι καλά. Αλλά πλέον τα περισσότερα λάστιχα απο τους τοπ κατασκευαστές είναι καλά. Μεταχειρισμένο λάστιχο παντως meh. Μου ακούγεται fail ούτως ή άλλος. Εντάξει είπαμε κρίση αλλά αυτός το παράκανε. Δηλαδή sorry δίνεις 2000 βενζίνες το χρόνο και τσιγκουνεύεσαι το 100άρι για τα λάστιχα... Τόσο πάνε αν τα αλλάζεις στην 2ετία. Ιάσονα τα δικά μου γράφουν 82H. Θυμάμαι πως εγω τα είχα επιλέξει έτσι σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που πλέον το πάω. Ααααχ γεράματα.
  6. uhu

    Αυτοκίνηση

    Γιατί δε μένεις στη διάσταση. Είναι απ' τις πιο φτηνές στην αγορά. Φοράω dunloop sport bluresponse στο mx5 και έλεγα να μην τα αλλάξω. Αλλά με έχει πρήξει κολλητός και μένα για τα cinturato (πόσο καλά είναι πόσο αντέχουν, πόσο τρώγονται αλλά συνεχίζουν να κρατάνε, ότι ούτε χειρόφρενο της προκοπής δεν μπορεί να τραβήξει πλέον ο άνθρωπος...) που με έχει βάλει σε σκέψεις. Απ την άλλη το παλικάρι είναι πολύ προβλεπέ αλλάζει τα πάντα στην ώρα τους οπότε η γνώμη του σίγουρα δεν είναι κριτήριο αν σκοπεύεις να τα πάρεις και να τα αφήσεις πάνω για 3 - 4 χρόνια... Max 1 - 1.5 χρόνο κρατάει τα λάστιχα και κάτω απο 30000χλμ. Τα bluresponse απο πλευράς μου καλά είναι και δεν έχω κινδυνέψει ποτέ 6 χρόνια που τα βάζω αλλά μετά την διετία πέφτουν, ειδικά σε καταστάσεις λείας ζεστής ασφάλτου. Να μην πω ότι μόνο τον πρώτο χρόνο μπορείς να βασιστείς πάνω τους και μετά βασίζεσαι στο ότι δίνουν απλά ένα προβλέψιμο ουδέτερο κράτημα... γιατί θα είναι σαν να τα θάβω... Στο βρεγμένο απ την άλλη ακόμα και μετά τα 2 χρόνια που πολλές φορές τα κρατάω εμπνέουν εμπιστοσύνη. Σε χιόνι λόγο της σχεδίασης με τις κεντρικές βαθιές αυλακώσεις για την υδρολίσθηση δεν πας πουθενά και με μισό πόντο χιόνι όπως και με τα αντίστοιχα goodyear (efficientgrip). Τώρα σε rating, πας σε V να μην πω σε Η με το Lacceτάκι. Βασικά τα h είναι πιο κοντά στις ιδανικές του θερμοκρασίες με τα χιλιόμετρα που πάει κανονικά το lacceti. Τα V ζεσταίνονται σε υψηλότερες θερμοκρασίες και γενικότερα έχω την εντύπωση πως όσο ψηλότερα πας σε γράμμα τόσο πιο γρήγορα λιώνουν. Απ την άλλη το νόημα του γράμματος είναι για πόση ώρα αντέχει το λάστιχο στην μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να διατηρήσει το όχημα οπότε μην το παρακάνεις προς τα κάτω.
  7. uhu

    Αυτοκίνηση

    Για τα suzukia λίγα Εξουσιοδοτημένο μόνο καναδυό αρχικά service 3-4 διαφορετικοί οδηγοί. Οι τρείς στα χειρότερα μας. Οι 2 μάθανε πάνω του. -στα ~200.000 μετά απο πολύ πίεση απο μένα για αλλαγή, ιμάντας εκκεντροφόρου χωρίς τρόμπα νερού... (πιθανώς να άντεχε και ο ιμάντας ακόμα αν δεν τον αλλάζαμε). -στα ~240.000 περίπου o ένας απο τους δυο πολ/στές βγήκε off και αλλάχτηκε με ότι φτηνότερο υπήρχε. 30-35 ευρό -στα ~220.000 κλειδαριά οδηγού απο μετάχειρα γιατί άνοιγε η πόρτα μόνη της στις δεξιές στροφές. -στα ~240.000 μετά απο καμιά 20αριά χιλιάδες χιλιόμετρα σφυρίγματος, ιμάντας δυναμό (δεν είχε αλλαχτεί μαζί με τον άλλο) -στα ~250.000 αμορτισέρ πρώτη αλλαγή! κτέο περνούσε με 70% !!! Μαζί με αμορτισέρ αλλάχτηκαν κάτι άλλα ψιλά απο κάτω (μιά φούσκα κτλ.) βαλβολίνες/υγρά φρένων(να μην πω και ψυγείου)/δίσκοπλακες/αντλία νερού/φρέον aircondition ποτέ τακάκια (μπρός μόνο έχει) δεν θυμάμαι να εχω αλλάξει εγω προσωπικά, αλλά αποκλείεται σίγουρα κάποιος πρέπει να τα εχει αλλάξει 2-3 φορές (το αμάξι είναι 900 κιλά και δεν τρώει πολύ φρένα και λάστιχα) Τα τωρινά του michelin energy δεν λέω απο πότε είναι, γιατί θα φάω ban και θα ψάξει την ip μου η τροχέα... (ΚΤΕΟ πάντως δε μου είπαν τπτ) αισθητήρες απ αυτούς που αναφέρεις δεν ξέρω κάν αν εχει γιατί δεν εχει χρειαστεί να αλλάξω ακόμα κανένα μπουζί 2 - 3 φορές στα 260.000 - όχι τπτ ιριδίου να το κακομάθω - απ τα φτηνά των 10.000-15.000 χλμ Περίπου 3 αλλαγές μπαταρίας στα 20 χρόνια. Ποτέ δεν έμεινε όμως, όταν άρχιζε να δυσκολεύται να γυρίσει την μίζα κάτι παγωμένες μέρες το πέρναμε χαμπάρι και αλλάζαμε. Ηλεκτρικά τπτ εκτός απο καμια λάμπα πορείας, 1 dome light έχουν και τα κινητά φως πλέον - 1 φως όπισθεν δεν πειράζει εχει και 2ο. Γενικά τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου ήταν είναι και θα είναι υπεράνω κάθε κριτικής (μπουζοκαλώδια έχουν μπεί πάνω στο belέnoura μόνο για να βάλει εμπρός άλλους...) Δίσκος πλατό ποτέ αλλά στα τελευταία 5.000 η 5ή μπαίνει με δεύτερη και τρίτη απόπειρα. (δεν πατινάρει άρα δεν φταίει ο δίσκος) Ο θάλαμος της μηχανής τελευταία φορά που ανοίχτηκε είχε πιάσει αράχνες. Κάτι λαδάκια ψιλοτρέχουν απο πανοκάπακο μάλλον. Αν δεν φτιάξει μόνο του δεν πρόκειτε να φτιαχτεί. Μετά απο τον μαγικό ζουμό που έριξα στα λάδια προ έτους έκοψε το κάπνισμα. Παίζει ενα ποδήλατο να στοιχίζει περισσότερο σε service το χρόνο απο όσο κοστίζει η συντήρηση ενός suzuki ανα χρόνο επίσης...
  8. uhu

    Αυτοκίνηση

    Me 2. Τρίτες vpower 97. Τζάμπα είναι και όλο και κάτι δίνει. Α και ποτέ 100άρα σε παλιο πριν το κτεο. Αν εχει χαμηλή συμπίεση παίζει να σε βγάλει σε ρύπους προβληματικό...
  9. uhu

    Αυτοκίνηση

    Βασικά παίζεται παιχνίδι με τα συμφέροντα των πετρελαιακών. Σε αποθήκευση ενέργειας, μπαταρίες προηγείται Ιαπωνία και Κίνα και απο αυτές ελπίζω να γίνει ότι γίνει. Η tesla τώρα στην αμερική είναι ακτίδα φωτός μέσα στο σκοτάδι, απορώ πως δεν την έχει βομβαρδίσει με πυρηνικά ο Trump. Απ την άλλη όταν αρχίσουν τα ev's να κοστίζουν λιγότερο απο τα αντίστοιχα ΜΕΚ θα βρεθούν τόσο πίσω στην αυτοκίνηση όσο και με την κρίση του Detroit. Όλοι εκτος απ την Tesla. Ήδη oi εξελίξεις στις μπαταρίες είναι τόσο ραγδαίες, τουλάχιστον -20% πτώση Κόστους το χρόνο (solid state - γραφένιο - μπαταρίες μαγνήσιου κοβάλτιου αλουμινίου) που απο το 2022 και ας λένε απ το 25 θα είναι φτηνότερα και ελαφρύτερα τα ev. Μένει μόνο το ζήτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού και της πραγματικής αυτονομίας. Πιστεύω με καλή διαχείρηση απο τους χρήστες θα είναι δυνατή η συμβίωση μαζί τους. Η ευρώπη σαν ήπειρος καίγεται για την γρήγορη προώθηση και τον εξηλεκτρισμό του στόλου της αφού τα καύσιμα για κίνηση και για θέρμανση αποτελούν πληγή για τα εμπορικά ισοζύγια των κρατών μελών της. Το ίδιο και η Κίνα η οποία είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας fosil fuel παγκοσμοίος με ανεξάντλητες ανάγκες. Οι Ρώσοι δεν πολυενοχλούνται απ τα ev (ούτως ή άλλος δεν έχουν την τεχνογνωσία στην αυτοκινητοβιομηχανία για να προτείνουν κάτι καλύτερο) για αυτό έκανε και τις δηλώσεις που έκανε ο Putin. Ότι του αρέσουν τα Tesla. Ουσιαστικά εχουν το καλύτερο δίκτυο αγωγών φυσικού με Ευρώπη - Ασία και ουσιαστικά το φυσικό αέριο θα χρησιμοποιηθεί μεταβατικά για την παραγωγή ρεύματος για τα επόμενα 30 χρόνια τουλάχιστον ενω ήδη αποτελεί νο 1 λύση pricewise και για την θέρμανση αλλά και για home appliances.
  10. uhu

    Αυτοκίνηση

    Ακριβώς. Η μέση τιμή για τα συγκεκριμένου τύπου οχήματα δεν είναι κάτω απο τα 50 χιλιάρικα. Ακόμα και τα tesla και δεν μιλάω για το model 3 δεν θα ήταν άπιαστα για αυτούς τους buyers. Ειδικά αν πάρεις υπόψη σου και ενα κόστος χρήσης 5 ετών. Απλά είναι rednecks. Χωρίς το ράντζο την καπελαδούρα και το άλογο. Lifestyle αγοράζουν και δεν δίνουν μια για την ζημιά που κάνουν. Περιβάλλον, πρώτες ύλες, κυκλοφοριακό, θέσεις στάθμευσης. Γιατί να δώσουν άλλωστε, εδω δεν δίνει η ηγεσία τους... Δεν μιλάω για άνθρωπους που θα τα χρησιμοποιήσουν εστω και σε εναν βαθμό σαν εργαλεία. Αν δω παλιατζή ρωμά με navara δε θα πω τπτ. Ίσως μόνο ότι παίζει να είναι κλεμμένο.
  11. uhu

    Αυτοκίνηση

    Δεν εχει τόσο σημασία. Απο την στιγμή που γίνανε εξαγωγείς λόγο σχιστολιθικού οι τιμές έχουν υποχωρήσει εκεί πάλι και κυμαίνονται απο ~ 2.5 δολάρια το γαλόνι εως 3 σε κάποια states. 0,65-0,9$ το λίτρο για την βενζίνη τουλάχιστον. (εχω την εντύπωση πως εχει λιγο διαφορά προς τα πάνω το πετρέλαιο εκεί) Άλλο είναι το θέμα. Ποιός ο λόγος; Πόσο επιβαρύνουν το περιβάλλον; Και πόσοι πόροι απαιτούνται για να κατασκευαστούν αυτά τα βαριά οχήματα. Συν ότι το θεωρώ ultimate βλαχιά. Εξέλεξαν τον redneck (σαν να βγήκε απο την σειρά Dallas είναι) και έδωσε το σύνθημα και αυτός. Εκτός περιβαντολογικών συνθηκών, καθυστέρηση των περιβαντολογικών ρυθμίσεων για τα οχήματα. Πτώση των φόρων στα καύσιμα. Τον βλέπω να πηγαίνει πίσω την ηλεκτροκίνηση καμιά δεκαετία. Απο την άλλη ότι πουλάει ο καθένας Εδω βγήκε ο Πούτιν και είπε πως το μέλλον είναι η κίνηση με φυσικό αέριο.
  12. uhu

    Αυτοκίνηση

    Ο λόγος για τον οποίο η ford σκέφτεται να διακόψει την διάθεση sedan και μικρών hatchback στην αμερική. http://www.businessinsider.com/best-selling-cars-and-trucks-in-us-2017-2018-1 Βασικά λέει για όποιον βαριέται να διαβάσει τα πρώτα σε πωλήσεις αυτοκίνητα στις ΗΠΑ 1. Ford F-Series: 896,764. +9.3%. 2. Chevrolet Silverado: 585,564. +1.9%. 3. Ram: 500,723. +2.3%. Στην καλύτερη περίπτωση 5,5 μέτρα φορτηγάκια. Και δε μιλάμε για επαγγελματίες, μιλάμε για μέσους οικογενειάρχες. Ότι πρέπει για να πηγαίνουν super market και σε mall. Κατά τα άλλα η Tesla και τα ηλεκτρικά τους μάραναν. Παρόμοια η κατάσταση και στην Αυστραλία...
  13. uhu

    G.G. Porsche Cayman GT4 @ New Jersey Motorsports Park: Lightning 20/05/2018

    Παιδιά εγώ έχω τρεξίματα εκτός πίστας και γι αυτό έχω χαθεί. Συνήθως η όρεξη μου φεύγει και μετά μου ξαναέρχεται αναλόγως και των προσωπικών υποχρεώσεων. Μέσα στο καλοκαίρι ίσως το ξαναπιάσω απο τέλη ιουλίου και μετά. Έχοντας καλώς των πραγμάτων απ τη νέα χειμερινή σεζόν ελπίζω να επιστρέψω στις τακτικές εβδομαδιαίες συναντήσεις. Να προχωρήσει και το competizione να δούμε και τπτ fresh
  14. uhu

    Δίπλωμα οδήγησης

    Καλή επιτυχία πάντως και να ξέρεις ότι δεν περνάει ο πιο γρήγορος ή ο πιο στυλάτος οδηγός. Θυμάμαι όταν έδινα είμασταν 3 άτομα. Ενα άλλο παλικαράκι που το κατείχε και καλά, εγω και μια κοπέλα. Το άλλο παλικάρι που όλο τον παίνευε ο δάσκολος, τι καλά που αλλάζεις, τι καλά που αφήνεις συμπλέκτη κτλ ήταν ο μόνος που κόπηκε. Εγω προσωπικά το πήγα safe κότα 1η 2α max 40χλμ και δεν μπορούσαν να με κόψουν για κανένα λόγο. Παρόλα αυτά θυμάμαι χαρακτηριστικά ακόμα την ατάκα μιας κλώσσας εξετάστριας που ήταν πίσω. - 3η δεν έχει το αυτοκίνητο.
  15. uhu

    Αυτοκίνηση

    Ότι να ναι. Πετάει εναν τίτλο βόμβα και νομίζεις ότι κάποιο φαταλ φλο εχουν τα prius Και το άρθρο προφητεύει ότι σε 20 χρόνια απο τώρα θα έχουν απογορευτεί ακόμα και τα hybrid. Κάτι που φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί αφου για την όλη την επόμενη 10ετία τουλ τέτοια οχήματα θα μας πασάρουν για ev. Σε περίπτωση που ξαναδώ τέτοια αναπαραγωγή click bait μηνύματος η αναφορά θα είναι άμεση...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Όροι Χρήσης.