Jump to content

uhu

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    858
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

Σχετικά με το μέλος uhu

  • Τίτλος
    Registered User

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Μή ορισμένο
  1. Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Ταινιάρα είδα πάλι. Following Παλιά του Νόλαν. Budget: $6,000 (estimated) !10! Εντωμεταξή παίζουν 2 διαφορετικές εκδόσεις της ταινίας. Ξεκίνησα να το βλέπω κάπου έκλεισα και ξανάνοιξα και η ταινία ενω ήταν στο ίδιο λεπτό έπαιζε out of order σκηνή που είχα δεί πριν απο ενα τέταρτο. Γυρνώντας προς τα πίσω είδα πως αυτό γινόταν συνέχεια...
  2. Αυτοκίνηση

    Τσέκαρε το κανά μήνα, νερά και λάδια και αν δεν δείς κακά σημάδια είσαι κομπλέ. Ξέχνα το και απόλαυσε το αμαξάκι σου.
  3. Μόνο βαμμένες λαμαρίνες έκανα προσωπικά. Τα πλαστικά ειδικά αν είναι μαλακά δε θα χάσουν την ελαστικότητα τους??? Μη σου γρατζουνάν μετά τα τζάμια που ανεβοκατεβαίνουν. Ας τα καλύτερα αυτά στην ησυχία τους και περιποιήσου τα αλλιώς, κάτι να τα προφυλάσσει απ τον ήλιο που και που. Περίεργο μου φαίνεται που μιλάει για κεράμικ στο ταμπλό. Εκτός αν του άρεσε ο όρος και τα έχει βαφτίσει όλα κεράμικ. Θα βάλουμε λίγο κεράμικ στο δέρμα και τα πατάκια να γυαλίσουν, θα φουσκώσουμε τα λάστιχα με κεράμικ κτλ.
  4. Assetto Corsa

    Νομίζω πως γίνεται σ όλα. Τουλάχιστον σε ενα golf που μου είχε σπάσει η ντίζα πάρνηθα έτσι το γύρισα μέχρι άγιο στεφανο. Στα φανάρια έσβηνα, έβαζα 1η. Ξεκίναγα με μίζα (πρέπει να εχεις φούλ μπαταρία - αλλιώς στην πρώτη εκκίνηση έμεινες) και 1η μέσα και μια αλλαγή απο 1η σε 3η πάνω και κάτω την έκανα παίζοντας με το δεξί πεντάλ.(φρόντιζα στις αλλαγές οι στροφές να πέφτουν - άφημα) Έτσι με δασκάλεψε ο ηλεκτρολόγος μου, που πάντα με ξελασπώνει με τα σαβουράκια που οδηγάω κατά καιρούς. Άλλαζε με αυτό τον τρόπο σχεδόν χωρίς κιχ. Αφού σε ενα σημείο ξεθάρεψα και πήγα να το κάνω και με 5η αλλά δεν μπήκε τόσο γλυκά οπότε έκοψα τις μαγκιές. Γύρισα σπίτι χωρίς γερανό αλλάξαμε την ντίζα και το θέμα ξεχάστηκε. Ούτε την άκουσε το κιβώτιο ούτε τπτ. Στο iracing γίνεται σίγουρα με το mx5 το απλό. Το έδειχνε σε ενα επεισόδιο του simracing tonight. Τις κάρφωνε στα κατεβάσμα και κέρδιζε χρόνο.(σαν ημιαυτόματο) Δεν ήταν για αυτό το λόγο το επεισόδιο. Βασικά έδειχνε πως είναι ενας απλός multiplayer αγώνας στο iracing.
  5. G.G. Okayama GP/Tatuus FA01 22/10/2017

    Καλά ρε Mits διαβάζεις τι μου αρέσει και με τρολάρεις? Δεν εξηγείται αλλιώς. Μετά το reinstall δεν εχω ούτε μια mod πίστα και ούτε ενα mod car. Για αυτό δεν διάλαξα και κάποια blackwood με το mx5 το 1.6 .
  6. G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017

    Και με το ballast δεν ήταν μακριά τα αμάξια. theoritical εχω περίπου το ίδιο +0,1" με την 155 και ασχολήθηκα και με τα 2. Βασικά στηρίχθηκα στο rsr που το wr της merc ηταν 59:40 ενω στα άλλα δυο 58:60 Ισως να μην βρήκαμε κάτι στο σετάπ? Βάζω και μένα μέσα γιατί, ούτε εγω είμαι ικανοποιημένος με το 2:01 low σε σχέση με το πόσο ασχολήθηκα. Πάντως παρά τα κιλά το alfa μου άρεσε ενα τσικ παραπάνω. Ειδικά στην παραμπόλικα και στην δεξιά πριν την μεγάλη ευθεία. Έμπαινε!!! Και ψάρευε πολύ λιγότερο στην πίεση στο όριο. Ημουν σε δίλημμα το απόγευμα... Στα οφλαϊν 30γυρα μισό γύροπαραπανω έκανα με την αλφα πάντωςστον ίδιο χρόνο και αυτό με μια προσπάθεια. 2 με την μερκ Με τη μερκ πάντα κάτι τύχαινε...
  7. G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017

    Πάντως αυτά τα dtmάκια σε όποια πίστα και να μπούνε εμένα μου φαίνονται just right!!! Αυτά τα japanese pack μια M3 και το tatous ας πούμε είναι τα αμάξια που με πείθουν περισσότερο. Σε συμπεριφορά σε ffb σε grip και σε αίσθηση οδήγησης γενικότερα.
  8. G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017

    40λεπτο ή 2 30άρια με reverse grid???
  9. G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017

    50-50 ΚΑΙ Η MERC ΟΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΜΠΡΊΚΙΑ ΚΟΛΛΆΜΕ???
  10. Αυτοκίνηση

    Ωραία να μάθω και πόσο γυρισμένο μου πούλησαν το Mx... Θα σου δείχνει ή απλά θα σου λένε ότι έχει γυρίσει?
  11. G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017

    Δεν πειράζει ρεϊ. Ευχαριστούμε κιόλας.
  12. Assetto Corsa

    Νομίζω πως στο κατέβασμα αμα εχεις συγχρονίσει στροφες με ταχύτητα δίναται να κατεβάσεις καρφωτά. Αν δεις ρίχνει μια ξερογκαζιά κάθε φορά.(σωστός!) Δεν είναι για να ζήσει πάντα το κιβώτιο αλλά αμα στο ξαναφτιάχνουν μετά απο κάθε race why not???
  13. Αυτοκίνηση

    Α και πρόβλημα ηχομόνωσης δεν αντιμετώπισα. Λόγο θέρους τα 2 μπροστά παράθυρα ήταν πάντα ορθάνοιχτα.
  14. Αυτοκίνηση

    injection!!! Απο το 92 Σε μεγάλο νησί το οδήγησα οπότε έπιασε 100-130 Πιο πάνω όχι... Τα φρένα είχαν λίγο θέμα. Τραβούσαν περίεργα και σου δημιουργούσαν ανασφάλεια, αλλά μάλλον αυτό ήταν θέμα συντήρησης ή κάτι επίκτητο παρά πρόβλημα του αυτοκινήτου. Με εντυπωσίασε ο 8βάλβιδος. Μήπως ήταν ο 1300άρης και όχι ο 1.1. Και σε οικονομία και σε τράβηγμα. Σε ανηφορικές στροφούλες 3η και πάμε. Πραγματικά ιδανικός συνδυσμός για ελληνικό νησί. Το αμάξι ήταν sedan και έγραφε GLX Πολύ φαν του ντράιβ πάντως μπράβο...
  15. G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017

    50 κιλά το ballast στο alfa οχι εντελώς. Περίπου σαν την bmw θα γυρνάει και θα ναι και το σταθερότερο απο τα 3 με την καλύτερη εκκίνηση. Το ότι φεύγαμε πρέπει να είχε σχέση και με τον αέρα.
×