Jump to content



Amazon case πρόβλημα με παραγγελία


Recommended Posts

Καλημέρα 

 

Πριν περίπου ένα μήνα παράγγειλα ένα ρολόι από το Amazon.co.uk με την λογική ότι θα έρθει από Ευρώπη γρήγορα και χωρίς τελωνείο και γι αυτό το πλήρωσα και πιο ακριβά περίπου 700€ (625GBP) ενώ από Αμερική ήταν περίπου 550€ .Το παραγγέλνω και την επόμενη μέρα βλέπω ότι το έστειλε και το tracking number είναι Αμερικάνικο.Εκεί τρελάθηκα αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι πιστεύω γιατί και να έστελνα μήνυμα στο πωλητή και δεν νομίζω ότι μπορούσε να ακυρώσει την αποστολή.Οπότε λέω περιμένουμε να έρθει και ας ελπίσουμε να έχει βάλει χαμηλή δηλωμένη αξία για να πληρώσουμε και μικρό τελωνείο.Περνάει τελωνείο και τελικά βγαίνει κουστούμι 156,71€ , το κοστολόγησαν 545€ και πάνω σε αυτό έχει ΦΠΑ 24% δασμούς 0,80€ και έξοδα εκτελωνισμού 25€ .Επειδή ήταν παραγγελία φίλου και το περίμενε πως και πως του είπα πόσο βγήκε και εντάξει συμφώνησε να τα δώσουμε.Πάω πληρώνω παραλαμβάνω και το βράδυ που το ανοίγω βλέπω ότι έχει στείλει άλλο μοντέλο ,πάλι της Reactor αλλά άλλο μοντέλο.Εκεί είναι που ξενερώσαμε την ζωής μας .Μέσα στο πακέτο είχε την απόδειξη άλλα λογικά στο τελωνείο είδαν το αυτοκόλλητο που είχε πάνω το κουτί από το ρολόι που έλεγε Retail Price 600$ και εκεί πάνω το δασμολόγησαν .Εννοείτε πως είχα σε βίντεο το ξεπακετάρισμα αλλά δεν χρειάστηκε να του το στείλω προς το παρών.

Κατευθείαν έρχομαι σε επικοινωνία με τον πωλητή.Του εξηγώ τι παίχτηκε και μου απαντάει το εξής: 

sincerely apologize that your order was less than perfect. You can use your order number as your RMA number. Just write it on the outside of the shipping box (writing on the gift box itself will result in restocking fees), include a note inside stating that you would like to return or exchange it plus the original invoice and mail it to: μια διευθυνση 

All items must be in brand new condition, unworn and un-sized, and in their original boxes. We are happy to reimburse you for any standard, ground, uninsured shipping charges you might incur 

 

Αυτή η επικοινωνία γίνεται μέσω e-mail με το μαγαζί και εδώ είναι που θέλω να ρωτήσω. Έχω ανοίξει πολλά case στο paypal αλλά στο Amazon πρώτη φορά και θέλω να ρωτήσω ,όταν κάνεις case στο Amazon επικοινωνείς έτσι μέσω απλών e-mail με το πωλητή  ή είναι σαν το paypal που απαντάς μέσα από το paypal δηλαδή από το resolution center και στην ουσία το paypal παρακολουθεί όλη την λύση?

 

Του απαντάω σε αυτό το e-mail ότι θα του το στείλω και ότι πόσο είναι το κόστος για να τους το στείλω πίσω και το εξηγώ ότι θέλω για γίνει refund του ρολογιού αλλά και του τελωνείου αλλά και των εξόδων μεταφοράς πίσω σε αυτόν.Και αυτός μου απαντάει τόσο απλά και γι αυτό με έκανε να ανησυχήσω και να ανοίξω αυτό το thread :

Yes, that's correct--thanks!

 

Εγώ το έχω πακετάρει μαζί με την απόδειξη τους και την απόδειξη από το τελωνείο και εννοείτε το έχω τραβήξει και βίντεο και είμαι έτοιμος να το στείλω .

Αλλά θέλω να σιγουρέψω ότι έχω ανοίξει με τον σωστό τρόπο το case στο amazon γιατί άμα παιχτεί κάτι τον ήπιαμε .

Επίσης εσείς πιστεύεται ότι θα μου δώσει όλα τα λεφτά του τελωνείου ή ένα ποσοστό γιατί εντάξει μαζί με το κόστος μεταφοράς πίσω σε αυτό είναι σχεδόν 200€ δηλαδή το 1/3 της αξίας του ρολογιού , που είναι αρκετά βαρύ .

Κάτι τελευταίο αυτό που έχω κάνει με μπλε γράμματα τι ακριβώς θέλει να πει γιατί δεν είναι 100% σίγουρος .Εγώ εκτύπωσα ένα χαρτί με τα στοιχεία που ως αποστολέας και με την διεύθυνση του παραλήπτη και το κόλλησα έξω από το χάρτινο κουτί. Μέσα έβαλα το ρολόι μαζί με την γνήσια απόδειξη και την απόδειξη του τελωνείου και ένα κειμενάκι με το order number και οτι θέλω να το γυρίσω πίσω και οτι θέλω full refund και το παραπανίσιων εξόδων .

Περιμένω καμία απάντηση για να μου φύγει το άγχος.

 

Ευχαριστώ 

ΥΓ: Αν έχω γράψει σε λάθος μέρος ,ας το μετακινήσει κάποιος αντμιν.

 

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες μέσω Amazon εννοείς ότι μπαίνω στο site του amazon μέσα απο την ιστοσελίδα απαντάω στο πωλητή .

Εγώ έκανα το εξής:πάτησα εκέι που λέει Return or Replace item 21.thumb.PNG.2afaa3fc77ceb0700312c523a1dffd53.PNG

και μετά με πήγε εδώ ,όπου έβαλα τον λόγο και το κειμενάκι που του εξηγούσα 22.thumb.PNG.0003c0ff1743987f873d4ef8c41db411.PNG

και μετά από αυτό μιλάμε μέσω e-mail που όπως βλέπεται έχουν διάφορα πράματα πάνω και κάτω που υποθέτω είναι του amazon. 23.thumb.PNG.16ceb3bb1d01aad92501a2d5b1a7d750.PNG

Έγινε επεξεργασία από chris2
λαθος
Link to comment
Share on other sites

Πριν κάνεις οτιδήποτε, μίλα με το customer service του amazon μέσω chat.

 

Επίσης, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως ψωνίζοντας από το αγγλικό αμαζον δε σημαίνει πως γλιτώνουμε τα τελωνεία, καθώς υπάρχουν τρίτοι πωλητές όπως στην περίπτωσή σου που βρίσκονται εκτός ΕΕ.

 

https://www.amazon.co.uk/sp?_encoding=UTF8&asin=&isAmazonFulfilled=&isCBA=&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&orderID=&seller=A2DXZWS6G9J5IN&tab=shipping&vasStoreID=#rates

  • Business Name:The Watch Company, Inc.
  • Business Type:Corporation
  • Trade Register Number:45-0483720
  • Business Address:
    • 1500 N. Casaloma Dr.
    • Suite 202
    • Appleton
    • WI
    • 54913
    • US
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μίλα και με amazon να σε συμβουλέψουν τι να κάνεις. Σε μια διαφορετική περίπτωση επειδή ο πωλητής μετά την 1η επικοινωνία δεν έδωσε σημάδια  ζωής επικοινώνησα με μεηλ με amazon. Μου απάντησαν την ίδια ημέρα καθώς και την επομένη και μου είπαν ότι σε 5 εργάσιμες ημέρες θα μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως έγινε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.