Jump to content



Γενικά για 3d προγράμματα, Rendering και Animation


Recommended Posts

1 hour ago, fuz10n said:

ωραια πραγματα μπραβο.

 

θυμαμαι το ψιλοσοκ που ειχα παθει πριν καμια 7ετια οταν συναδελφος τυχαια μου ειπε οτι οι μηχανες που βλεπεις στα σαιτ και στα φυλλαδια της καθε μαρκας δεν ειναι κατα κανονα φωτογραφιες αλλα render ?

Εταιρείες όπως η ΙΚΕΑ στα φυλλάδια έχουν σχεδόν αποκλειστικά renders για τα προϊόντα τους. Διαφημιστικά αυτοκινήτων επίσης, σε μεγάλο κομμάτι τους. Και πολλά άλλα φυσικά.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μια ακόμα σχετικά πρόσφατη δουλειά με το blender. Μια αρκετά πιστή απεικόνιση της barcelona chair του Αρχιτέκτονα-Σχεδιαστή Ludwig Mies van der Rohe στα 1929. 

 

Προσπάθησα να τηρήσω κάποιες βασικές αρχές στουντιακής παρουσίασης, ίσως όχι τόσο πετυχημένα, αλλά με απαραίτητο λευκό background για τις ανάγκες του turbosquid. 

Ο σκελετός χαράχτηκε πρώτα με ακρίβεια στο Rhino 5.

 

17702374_orig.jpg

17702373_orig.jpg

17702382_orig.jpg

17702377_orig.jpg

  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Ανεβάζω το σημαντικότερο για μένα έργο. Το ολοκλήρωσα τις ημέρες που έφυγε από κοντά μας ο πατέρας μου. Το έχω αφιερώσει σε αυτόν και στην μνήμη του δίνω και δωρεάν το αρχείο .blend, όπου κανείς μπορεί να βρεί το βασικό μοντέλο της σκηνής αυτής, τον chesterfield sofa που μοντελοποίησα εγώ σαν άσκηση στο blender.

Ανεβάζω και ένα snapshot από το node editor του υλικού του καναπέ. Ήταν πολύπλοκη διαδικασία, αλλά σχεδόν όλο procedural.

 

https://www.dropbox.com/s/i2ijcqetxajkhqv/Chesterfield donation file.rar?dl=0

chesterfield final PS.jpg

chesterfield leather material.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, GoMaR said:

Μπραβο Νίκο. Πολυ καλη δουλεια. Ποση ωρα ρεντερ και με τι μηχανημα;

 

Ευχαριστώ πολύ.:) To render έγινε με Cycles gpu, με την Asus Strix 1070 OC 8gb. Βάζω αρκετά samples στα τελικά renders (πάνω από 2000) και πρέπει να πήρε 5-6 ώρες, δεν θυμάμαι και ακριβώς. 

 

Το μηχάνημά μου αυτή την στιγμή αποτελείται από i7 5960X @4.0GHz, 32gb Corsair Vengeance 2400/C14, Crucial MX300 525gb, Corsair RM750i, 2 hdd (WD600gb Velociraptor+WD 2TB Caviar Black), NZXT X61 Kraken (το CAM τρέχει μια χαρά :)) και οθόνη Dell U2414H (αν συνεχίσω τα 3d πρέπει να πάω σε 2x27" 1440p γιατί με κούρασε να δουλεύω σε μια). Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, pnick said:

 

Ευχαριστώ πολύ.:) To render έγινε με Cycles gpu, με την Asus Strix 1070 OC 8gb. Βάζω αρκετά samples στα τελικά renders (πάνω από 2000) και πρέπει να πήρε 5-6 ώρες, δεν θυμάμαι και ακριβώς. 

 

Το μηχάνημά μου αυτή την στιγμή αποτελείται από i7 5960X @4.0GHz, 32gb Corsair Vengeance 2400/C14, Crucial MX300 525gb, Corsair RM750i, 2 hdd (WD600gb Velociraptor+WD 2TB Caviar Black), NZXT X61 Kraken (το CAM τρέχει μια χαρά :)) και οθόνη Dell U2414H (αν συνεχίσω τα 3d πρέπει να πάω σε 2x27" 1440p γιατί με κούρασε να δουλεύω σε μια). Αυτά.


Αναμενω σημερα τις HP e273q..... 
5-6 ωρες ???? τις θεωρω υπερβολικα πολλες.
Αν με ρωτουσες ποση ωρα ρεντερ κοστολογω την παραπανω φωτογραφια, θα σου λεγα ενα 20λεπτο..

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι είναι λίγο αργό το blender, αλλά ευελπιστώ στην ραγδαία βελτίωσή του με τον χρόνο. Open source είναι. Η εξέλιξη είναι αργή, αλλά ο χρόνος που επένδυσα σε ένα τόσο πολυδιάστατο-ικανότατο, αλλά ταυτόχρονα και δωρεάν πρόγραμμα είναι κάτι για το οποίο δεν μετανιώνω. Είμαι και ερασιτέχνης και δεν με καίει η γρηγοράδα μέχρι στιγμής. Αν έκανα κάτι επαγγελματικά, σίγουρα θα είχα βρεί λύσεις, ακόμα και με το blender, π.χ. πολλαπλές κάρτες κ.ά. 

 

Δεν ξέρω αν έχεις υπόψη το blender Eevee. Είναι μια καινούργια real time μηχανή (όχι physical based βέβαια), αλλά τα αποτελέσματά της είναι εντυπωσιακά. Δες κανένα βίντεο αν θες. Έχει εφαρμογές και στην Αρχιτεκτονική, σε walk-through απεικονίσεις. Άρα υπάρχουν δυνατότητες και για πολύ γρήγορα αποτελέσματα, με ικανοποιητικό ρεαλισμό, και επαναλαμβάνω, δωρεάν (ειδικά για το Ελλαδικό χώρο αυτό είναι πολύ σημαντικό). 

 

PS Υπάρχει τρόπος να τελειώσει κανείς ένα τέτοιο render στο μισάωρο και στο blender, με παραπλήσια αποτελέσματα, π.χ. με χρήση denoiser. Απλά εμένα η εκ των υστέρων αφαίρεση noise δεν με ικανοποιεί στο μάτι. Θέλω καθαρή εικόνα όσο πιό raw γίνεται. Γι'αυτό και τα πολλά samples. Ακολουθώ και μια τεχνική που έμαθα από blenderάδες, το να μιξάρεις δύο ίδια renders απλά με διαφορετικό noise seed, οπότε τα pixels είναι μέσος όρος δύο noise patterns και το αποτέλεσμα πολύ πιό κρυστάλλινο. 

Έγινε επεξεργασία από pnick
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε ολα. Αλλα απαγορευτικη ωρα για παραγωγη.Μηπως ηταν υπερβολικα τα samples και εβγαινε η ιδια ποιοτητα στη μια ωρα; 
Μηπως δεν εκανες σωστο optimizing σκηνης με τα render elements? Μου φαινονται πολλες οι ωρες για GPU rendering..

Δεν ασχολουμαι με blender. Μου αρκει ενα προγραμμα και να εισαι καλος. Στη δουλεια σε νοιαζει να γνωριζεις καλα ενα προγραμμα και να εισαι καλος σε αυτο.
Οσο για το αρχιτεκτονικο, πολυ καλα αποτελεσματα και το χρησιμοποιουν αρκετοι ειναι το Lumion. Πανακριβο βεβαια, αλλα αρκετα καλο σε αποτελεσμα και ΠΟΛΥ γρηγορο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα έργα στο blender που αποτελεί πηγή έμπνευσης για μένα είναι αυτό από τον Sebastian_Zapata (blenderartists.org)

c01f8ecc6583c8444ca027fd7f9cde57c9093dfa

 

O ρεαλισμός σε άλλο επίπεδο, και σαν σύνθεση μου αρέσει (ας σχολιάσουν και οι γνώστες της φωτογραφίας για αυτό). Περισσότερα για το έργο εδώ

https://blenderartists.org/t/through-the-woods/689615

 

Σήμερα άρχισα δειλά-δειλά να βλέπω και tutorials για το substance painter. Δηλώνω εντυπωσιασμένος από τις τεράστιες δυνατότητες. Θέλω λιγάκι να δω και το workflow μεταξύ αυτού και του blender γιατί δεν είμαι να αλλάζω 3d software αυτή την περίοδο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, pnick said:

 

c01f8ecc6583c8444ca027fd7f9cde57c9093dfa

 

O ρεαλισμός σε άλλο επίπεδο, και σαν σύνθεση μου αρέσει (ας σχολιάσουν και οι γνώστες της φωτογραφίας για αυτό). Περισσότερα για το έργο εδώ

https://blenderartists.org/t/through-the-woods/689615

 

 

Το πιο βασικο στον ρεαλισμο ειναι τα υλικα. Φωτορεαλισμο εχουν ολοι οι renderers. Οποτε οσο πιο καλοι ειναι οι shaders τοσο πιο αληθινο φαινεται. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, GoMaR said:

Το πιο βασικο στον ρεαλισμο ειναι τα υλικα. Φωτορεαλισμο εχουν ολοι οι renderers. Οποτε οσο πιο καλοι ειναι οι shaders τοσο πιο αληθινο φαινεται. 

 

Αυτό λέω. Σε πολλά renders φαίνεται η "ψευτιά" ας πούμε. Προδίδονται από κάποιες λεπτομέρειες, όπως π.χ. οι πολύ καθαρές ακμές και επιφάνειες κ.λπ. Εδώ πραγματικά μπορεί να το χάψεις ότι είναι φωτογραφία. Σε άλλα 3d όχι. Φωτορεαλισμός είναι το αντικείμενο, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα (φωτο-)ρεαλιστικό. :)

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μια πρόσφατη δουλειά ενός Έλληνα φίλου από το blenderartists.org (Sunburn είναι το nickname), που είναι Αρχιτέκτονας και ασχολείται με το rendering επαγγελματικά. Είναι και master στο optimization. Κάθε (τελικό) render του πήρε 40' με hybrid rendering στο Cycles (cpu+1060). Μου αρέσει πολύ το στυλ του, η αίσθηση του φωτός στα renders του, και επίσης το γεγονός ότι συνειδητά αφήνει μια τυχηματικότητα στην σύνθεση ώστε να ενισχύει τον ρεαλισμό. Κατά καιρούς συνομιλούμε για την δουλειά μας και ανταλλάσσουμε απόψεις, και με είχε βοηθήσει πολύ στα δικά μου έργα ώστε να βρώ καλύτερες ισορροπίες, ειδικά με το φώς. Του οφείλω πολλά σχετικά με το blender και το πώς υπολογίζει κανείς το σωστό exposure κάθε σκηνής. Να πώ ότι το post production το κάνει με το Darktable

 

https://blenderartists.org/t/goteborg-apartment/702545

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε 1-2 μέρες θα έχω στήσει ryzen 2700x.Για μόντελινγκ σίγουρα C4D,επίσης θα βάλω και Substance Painter,έχετε να προτείνετε να δοκιμάσω κάτι από renderers?Βασικά ασχολούμαι με αεροπλάνα και άρματα δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα έλεγα να δοκιμάσεις και κάποια μηχανή gpu rendering. Το redshift που ήδη έχει αναφέρει ο Ιάσονας είναι στα κορυφαία. Ακολουθεί το octane. Το λέω για δύο λόγους, πρώτον γιατί από ό,τι φαίνεται οι νέες κάρτες γραφικών που θα κυκλοφορήσουν σύντομα θα έχουν μεγάλη vram, αλλά και για λόγους επεκτασιμότητας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pnick said:

Θα έλεγα να δοκιμάσεις και κάποια μηχανή gpu rendering. Το redshift που ήδη έχει αναφέρει ο Ιάσονας είναι στα κορυφαία. Ακολουθεί το octane. Το λέω για δύο λόγους, πρώτον γιατί από ό,τι φαίνεται οι νέες κάρτες γραφικών που θα κυκλοφορήσουν σύντομα θα έχουν μεγάλη vram, αλλά και για λόγους επεκτασιμότητας.

Έχω την 1080,βασικά σκεφτόμουν πιο πολύ για το octane γιατί μπορεί να κάνει κάποια εφέ που χρειάζομαι,worn edges,scratches,rust και άλλα τέτοια.
Το vray σίγουρα θα το χρειαστώ γιατί όταν τελειώσω κάποια άρματα που θέλω σκέφτομαι να στήσω ολόκληρο περιβάλλον WWII και να κάνω σκηνή μάχης.
Απλά σκέφτομαι να στρώσω κώλο και να μάθω το zbrush μόνο και μόνο για τα κτίρια,κάνει παπάδες σε damaged buildings απ'όσο είδα τουλάχιστον.

Έγινε επεξεργασία από raziel
Link to comment
Share on other sites

Μη μπλέξεις με κάτι άλλο που δεν είναι ολοκληρωμένο. Ο vray τα καλύπτει όλα μια χαρά. Ειδικά ο next που αν τον αγοράσεις (350€/χρόνο) είναι πολύ παραπάνω από καλος.

Οι άλλοι πρέπει να έχεις εμπειρία για να μπλέξεις. 

Ο redshift καλος χρυσός γρήγορος και δυνατός αλλα vray δεν είναι.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.