Jump to content



Φθηνή σύνθεση για 478socket?


fonzi

Recommended Posts

Παιδιά επειδή είμαι άσχετος απο ιντελ θα ήθελα να ρωτήσω σε μητρική 478 (asus p4r8l) που θα μπει σε κουτάκι τύπου κύβος για να παίξει ρόλο πσ συζύγου για βασικές μόνο τυπικές εργασίες τι να βάλω;

Φθηνά πραγματάκια θέλω και καλύτερα να μην ανεβάζουν θερμοκρασίες...

1) celeron? Τι μοντέλλο?

2) δίσκο seagate sata 120 ή pata 120?

3) nec 3520?

4) 2x256 333ram?

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες τυπικές εργασίες; Καλά αυά που λες αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μη βάλεις 400άρες μνήμες να τις δουλεύεις και σε dual channel αν έχει η μητρική. ϊδια τιμή και μιδαμινή αύξηση θερμικρασίας.

Link to comment
Share on other sites

333 είπα διότι το manual της μητρικής λέει:

"this motherboard may only detect ddr333 system memory when you install double-sided pc3200 dimms".

μετα έχει λίστα με qualified vendors όπου αναφέρει 400ρες αλλά 256ΜΒ.

Δηλαδή ή βάζω 2χ256 400ρες σε dual mode ή 2χ333 500ρες. Ετσι δεν είναι?

Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα (εχω ξυπνησει και απο τις 3 το βραδυ-της προηγουμνεης) λεει double sided οχι δυο dimmakia!Αυτο το 2χ333 500ρες με μπερδευει!Εννοεις μαλλον 2χ512@333Μηζ???Η χθεσινοβραδυνη σκοπια δεν βοηθαει....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis [Σήμερα, στις 09:05]

Το Πλαίσιο ξεστοκάρει μερικούς σε κάποια μαγαζιά και σε αστείες τιμές. Για ρίξει μια ματιά... Δεν ξέρω όμως αν ισχύει ακόμα.

οχι.πηγα και ρωτησα(φυσικα).

Ηταν τελικα αποθεμα που εμφανιζοταν μονο στους υπολογιστες και οχι στις αποθηκες.Καποιο λαθος δλδ

και εγω χαρηα τσαμπα.70Ε για εναν 2,8C!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή είμαι αδαής περι ιντελ για πείτε μου αν ξέρετε:

Εχει μεγάλη διαφορά σε απόδοση ένας celelon 3ghz σε σχέση με P4 3ghz?

Σε 478 socket πάντα μιλάω.