Jump to content



Recommended Posts

Λοιπον αρχιζω απο τα βασικα. Τι παιχνιδι τρεχεις και με τι setup τιμονι/βαση πενταλ θα εισαι; Μετα τα βλεπουμε τα υπολοιπα

 

Ακυρο ειδα το πρωτο ποστ. Θα εχουμε παρομοιο σεταπ. Αλλα αν θες gt3 το GTS wheel ειναι ακυρο. Για μενα μην πας εκει. Πουλαει ενας φιλος το FX wheel με πολυ λιγη χρηση σε καλη τιμη αν σε ενδιαφερει.

Έγινε επεξεργασία από icy20
Link to comment
Share on other sites

STATUS UPDATE για οποιον θα το διαβασει στο μελλον η ψάχνει κατι αντιστοιχο.
Μετα απο αρκετή ερευνα πολλες ωρες στο youtube-reddit-forums και επικοινωνια με icy20 τηλεφωνικά.


Cockpit Playseat Senastion Pro
Το Rseat οπως ειχα πει εχει και πιο ψηλή θέση και το mount εκει στα γονατα μπορει να γινει λίγο ενοχλητικό και σε αποψη rigidy ειναι θεωρητικα ιδιο με το Playseat.θα βγει καμια 100-200ευρο πάνω χωρις monitor mount
TR8 εχει ΛΙΓΟ λιγοτερο Rigidy απο το Playseat ειναι το ιδιο ωραιο ΙΣΩΣ και λιγο πιο ωραιο(υποκειμενικό) αλλα θα βγει και καμια 100euro κάτω ΧΩΡΙΣ Monitor mount.

Wheel Base: Simagic Alpha
Ειναι πολύ μικρή η διαφορά τιμης απο Mini ενω η Mini ειναι επισης εξαιρετικη και καλυτερη σε σχεση με clubsport DD,La prima,R12 ενω ο μοναδικός ανταγωνισμός και καλύτερο κάτι απο Alpha ειναι να πας σε simucube που και ανεβάζει πολύ το κόστος και σαν "entry level" για εμενα ειναι overkill και ουτε θα καταλαβω πιστευω καλα καλά τι πήρα.

Πετάλια: Simagic P1000 + Brake haptic
Δεν βρήκα κανένα μα κανένα πετάλι με καλύτερο value for money με αυτη την ποιότητα κλπ η πρεπει να πεσω αρκετα σε ποιότητα με μικρη πτώση τιμής η να ανεβασω λιγο την ποιότητα με μεγάλη αυξηση τιμής.

Shifter: Simagic DS-8X
Μια πιο φτηνη επιλογή και πιο value for money αν και πολλοι λενε οτι σπάει απο τον κορμό με εντονη χρηση ειναι της Fanatec αλλα αυτο μου αρεσει αισθητά περισσοτερο,ειναι πιο ποιοτικό και θα βγάλει θεωρητικά λιγοτερα-κανένα πρόβλημα.

Handbrake:Simagic Loadcell ????(Εδω ειδικα θέλω αλλες προτασεις ενα υπαρχουν)
Δεν εχω πολλές απαιτήσεις απο το χειρόφρενο και δεν θα ήθελα να δωσω πολλά λεφτα για αυτο και επέλεξα αυτο αλλα εδω θα ηθελα καποια βοηθεια εαν καποιος εχει να μου πει καποιο καλύτερο με ΕΛΑΧΙΣΤΑ ανεβασμένο κόστος μαξ 250-300euro(Ουτε 301)

Τιμόνι: Gt Pro Hub + P 330
Πηγα σε αυτη την επιλογή μετα απο κουβέντα με τον Μάριο γιατι το GTS ειναι αερετά περιοριστικό και πολυ μικρό 300(δεν το ειχα καταλαβει).


Shakers: Slip Angle 4άδα με ελατήρια

Αισθητά πιο αποδοτικά απο τα buttkicker+πιο φτηνά(μισάλεφτά)+1 amp και οχι 4 + ελατηρια για να μην τριζουν τα πάντα


Monitor
Οθόνη 49άρα G9 οχι OLED για να κρατησω το κόστος χαμηλά και με το pc της υπογραφής προσωρινά μεχρι να το αλλαξω μαζι με 5080 +57αρα OLED.


Οποιος εχει να προσθέσει κάτι η θεωρει οτι τα οσα λεω δεν ειναι σωστά η εχει μια διαφορετικη πιο "σωστη" κατα την γνώμη του προσεγγιση παρακαλώ...FEEL FREE οι διαφορετικές αποψεις-γνώμες μου αρέσουν.


Για το τι παιχνίδι θα γίνει χρήση το setup ειναι σίγουρα Asseto Corsa + iRacing ισως.Δεν εχω κανένα κολλημα με το πιο παιχνιδι αλλα βλεπω οτι αυτα τα 2 ειναι αυτα που δουλευουν ολοι.Κατι θα ξέρουν?Προτάσεις για κατι ακόμα καλοδεχουμενες

Έγινε επεξεργασία από Staxtis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα shakers θα τα αφαιρουσα. Πολυ ενοχλητικα στην οδηγηση και οι δυναμεις που και καλα εξομοιωνουν δεν υπαρχουν στην πραγματικοτηττα. Οτι χρειαζεσαι θα στο δωσει το τιμονι.

Link to comment
Share on other sites

41 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Τα shakers θα τα αφαιρουσα. Πολυ ενοχλητικα στην οδηγηση και οι δυναμεις που και καλα εξομοιωνουν δεν υπαρχουν στην πραγματικοτηττα. Οτι χρειαζεσαι θα στο δωσει το τιμονι.

οχι ειναι ωραια ηλια. ειδικα το να νιωθεις στον πατο σου τα rumble strips ειναι ωραιο 😛

ειναι θεμα ποσο immersion θελεις να εχεις η οχι.
 

3 ώρες πριν, το μέλος Staxtis έγραψε:

STATUS UPDATE για οποιον θα το διαβασει στο μελλον η ψάχνει κατι αντιστοιχο.
Μετα απο αρκετή ερευνα πολλες ωρες στο youtube-reddit-forums και επικοινωνια με icy20 τηλεφωνικά.


Cockpit Playseat Senastion Pro
Το Rseat οπως ειχα πει εχει και πιο ψηλή θέση και το mount εκει στα γονατα μπορει να γινει λίγο ενοχλητικό και σε αποψη rigidy ειναι θεωρητικα ιδιο με το Playseat.θα βγει καμια 100-200ευρο πάνω χωρις monitor mount
TR8 εχει ΛΙΓΟ λιγοτερο Rigidy απο το Playseat ειναι το ιδιο ωραιο ΙΣΩΣ και λιγο πιο ωραιο(υποκειμενικό) αλλα θα βγει και καμια 100euro κάτω ΧΩΡΙΣ Monitor mount.

Wheel Base: Simagic Alpha
Ειναι πολύ μικρή η διαφορά τιμης απο Mini ενω η Mini ειναι επισης εξαιρετικη και καλυτερη σε σχεση με clubsport DD,La prima,R12 ενω ο μοναδικός ανταγωνισμός και καλύτερο κάτι απο Alpha ειναι να πας σε simucube που και ανεβάζει πολύ το κόστος και σαν "entry level" για εμενα ειναι overkill και ουτε θα καταλαβω πιστευω καλα καλά τι πήρα.

Πετάλια: Simagic P1000 + Brake haptic
Δεν βρήκα κανένα μα κανένα πετάλι με καλύτερο value for money με αυτη την ποιότητα κλπ η πρεπει να πεσω αρκετα σε ποιότητα με μικρη πτώση τιμής η να ανεβασω λιγο την ποιότητα με μεγάλη αυξηση τιμής.

Shifter: Simagic DS-8X
Μια πιο φτηνη επιλογή και πιο value for money αν και πολλοι λενε οτι σπάει απο τον κορμό με εντονη χρηση ειναι της Fanatec αλλα αυτο μου αρεσει αισθητά περισσοτερο,ειναι πιο ποιοτικό και θα βγάλει θεωρητικά λιγοτερα-κανένα πρόβλημα.

Handbrake:Simagic Loadcell ????(Εδω ειδικα θέλω αλλες προτασεις ενα υπαρχουν)
Δεν εχω πολλές απαιτήσεις απο το χειρόφρενο και δεν θα ήθελα να δωσω πολλά λεφτα για αυτο και επέλεξα αυτο αλλα εδω θα ηθελα καποια βοηθεια εαν καποιος εχει να μου πει καποιο καλύτερο με ΕΛΑΧΙΣΤΑ ανεβασμένο κόστος μαξ 250-300euro(Ουτε 301)

Τιμόνι: Gt Pro Hub + P 330
Πηγα σε αυτη την επιλογή μετα απο κουβέντα με τον Μάριο γιατι το GTS ειναι αερετά περιοριστικό και πολυ μικρό 300(δεν το ειχα καταλαβει).


Shakers: Slip Angle 4άδα με ελατήρια

Αισθητά πιο αποδοτικά απο τα buttkicker+πιο φτηνά(μισάλεφτά)+1 amp και οχι 4 + ελατηρια για να μην τριζουν τα πάντα


Monitor
Οθόνη 49άρα G9 οχι OLED για να κρατησω το κόστος χαμηλά και με το pc της υπογραφής προσωρινά μεχρι να το αλλαξω μαζι με 5080 +57αρα OLED.


Οποιος εχει να προσθέσει κάτι η θεωρει οτι τα οσα λεω δεν ειναι σωστά η εχει μια διαφορετικη πιο "σωστη" κατα την γνώμη του προσεγγιση παρακαλώ...FEEL FREE οι διαφορετικές αποψεις-γνώμες μου αρέσουν.


Για το τι παιχνίδι θα γίνει χρήση το setup ειναι σίγουρα Asseto Corsa + iRacing ισως.Δεν εχω κανένα κολλημα με το πιο παιχνιδι αλλα βλεπω οτι αυτα τα 2 ειναι αυτα που δουλευουν ολοι.Κατι θα ξέρουν?Προτάσεις για κατι ακόμα καλοδεχουμενες

οσον αφορα τα πενταλ σου ειπα τα μονα που ειναι παρομοια και ισως καλυτερα ειναι τα VRS pedals. Τα ειχα πατησει και τα 2 πριν παρω και εγω.  ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλα πενταλ. Μου αρεσαν απειροελαχιστα απο τα Ρ1000 αλλα τα θεωρησα ψιλοασχημα οπως και οτιδηποτε ειναι ασημι σε χρωμα. Το heusi handbrake ειναι προφανως καλυτερο προιον απο το simagic.

 

Τωρα για το rig εγω ημουν και ειμαι παντα κατα των σωληνωτων. Μονο αν μπουν σε κανενα σαλονι που τα βλεπει κοσμος ΙΣΩΣ βγαζει νοημα για μενα. (Εγω ειμαι τοσο αντρας που εχω στο σαλονι 160αρι rig φατσα φορα οπως μπαινει ο αλλος απο την πορτα και δεν εχω τραπεζαρια αχαχαχαχαχ)

Αλλα χανεις σχεδον στα παντα απο κει και περα. customizability 10% απο τα profile rigs, αν σπασει κατι παει για πεταμα κτλ ενω στα αλλα απλα δεν σπαει κατα πρωτης αλλα και να σπασει παιρνεις ενα ακυρο προφιλ απο οπουδηποτε και ειναι παλι καινουριο. Συν της τεραστιας διαφορας δυναμης που δυνητικα μπορει να αντεξει το profile rig σε σχεση με μια απλη λεπτη πλακα σιδερο που μπαινουν τα πενταλ σε αυτα τα σωληνωτα. Η διαφορα τιμης επισης ειναι non existent σε αυτο το segment που κοιτας τα μεν με τα δε. Για μενα ΠΑΡΑ πολλα μειον και ενα μονο συν (που ειναι και υποκειμενικο μαλλον)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Τα shakers θα τα αφαιρουσα. Πολυ ενοχλητικα στην οδηγηση και οι δυναμεις που και καλα εξομοιωνουν δεν υπαρχουν στην πραγματικοτηττα. Οτι χρειαζεσαι θα στο δωσει το τιμονι.

Δεν εχω εμπειρια καθολου αλλα πραγματικα δεν εχω δει ουτε ενα ποστ που να λεει το ιδιο.Μου κανει τρελη εντύπωση που το λες γιατι καταλβαινω οτι το λες με γνωση-εμπειρια.
Ισα ισα ολα τα σχολια ειναι τυπου best money ever spent on a rig και τετοια.Λενε οτι δινει κατι τοσο διαφορετικο και ωραιο με ελαχιστα λεφτα το οποιο η επομενη λυση ειναι Motion που οπως σιγουρα γνωριζεις δεν φτανουν ουτε τα 5κ.

Τα tube rig εχουν σιγουρα ολα τα μειον που είπες αλλα το αισθητικό κομματι για εμένα οταν ουσιαστικα δεν υπαρχει καποια διαφορα εξτρα περα απο μελλοντικη αστοχία η ζημια δεν το συζητάω καν.Για αυτο και εξαρχης ημουν ανάμεσα σε 3 σωληνοτά γιατι τα 8020 μου φαινονται πολυ ασχημα + το οτι επειδη στην εταιρια εχω παρα πολλα προφιλ 40Χ40 40Χ80 80Χ80 και σε πρωτη υλη αλλα και με βιομηχανικα μηχανήματα ολα αυτα τα βλεπω "προχειρα"?Δεν ξερω πως να το πω.
Προφανως και ειναι υποκειμενικό και ξέρω οτι αν δεν βαλω καθολου το αισθητικο κομμάτι δεν υπαρχει λόγος για τετοια setup....και ομως δεν θα πηγαινα σε προφιλ 😕

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, το μέλος icy20 έγραψε:

οχι ειναι ωραια ηλια. ειδικα το να νιωθεις στον πατο σου τα rumble strips ειναι ωραιο 😛

ειναι θεμα ποσο immersion θελεις να εχεις η οχι.

Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα στα αυτοκινητα μαριε. Πλακα εχει στο rig αν θες να τρεξεις για χαβαλε.

4 ώρες πριν, το μέλος Staxtis έγραψε:

Δεν εχω εμπειρια καθολου αλλα πραγματικα δεν εχω δει ουτε ενα ποστ που να λεει το ιδιο.Μου κανει τρελη εντύπωση που το λες γιατι καταλβαινω οτι το λες με γνωση-εμπειρια.
Ισα ισα ολα τα σχολια ειναι τυπου best money ever spent on a rig και τετοια.Λενε οτι δινει κατι τοσο διαφορετικο και ωραιο με ελαχιστα λεφτα το οποιο η επομενη λυση ειναι Motion που οπως σιγουρα γνωριζεις δεν φτανουν ουτε τα 5κ.

Οτι ειπα και παραπανω. Αυτες οι δυναμεις δεν υπαρχουν στην πραγματικοτητα. Δεν νοιωθεις τα kerb στον πισινο σου οταν περνας απο πανω, ουτε τρεμει στο αυτοκινητο. Το μονο που καταλαβαινεις ειναι οι δυναμεις που βγαινουν στο τιμονι, ελαφρυ οταν η ροδα ειναι στον αερα βαρυ οταν παταει δρομο. Ολα τα αλλα ειναι ψευτικα και το μονο που κανουν ειναι να σε αποσπουν. Ειδικα στο επιπεδο που λες οτι εισαι δεν τα χρειαζεσαι. Αργοτερα το συζηταμε αν θες κατι να σε γαργαλαει περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα στα αυτοκινητα μαριε. Πλακα εχει στο rig αν θες να τρεξεις για χαβαλε.

Οτι ειπα και παραπανω. Αυτες οι δυναμεις δεν υπαρχουν στην πραγματικοτητα. Δεν νοιωθεις τα kerb στον πισινο σου οταν περνας απο πανω, ουτε τρεμει στο αυτοκινητο. Το μονο που καταλαβαινεις ειναι οι δυναμεις που βγαινουν στο τιμονι, ελαφρυ οταν η ροδα ειναι στον αερα βαρυ οταν παταει δρομο. Ολα τα αλλα ειναι ψευτικα και το μονο που κανουν ειναι να σε αποσπουν. Ειδικα στο επιπεδο που λες οτι εισαι δεν τα χρειαζεσαι. Αργοτερα το συζηταμε αν θες κατι να σε γαργαλαει περισσοτερο.

Για αρχή τότε μου γλίτωσες 500-700ευρο .:D
Εχεις την ιδια αποψη και για το haptic στο φρένο?Εκει λες οτι θα βοηθήσει καπου η οτι εκει?

Link to comment
Share on other sites

καμμια σχεση η δονηση απο το τιμονι με την δονηση απο το καθισμα. ειναι η μερα με τη νυχτα. εκτος αν το εχει ο αλλος 15ΝΜ. επισης το ενα σου επηρρεαζει την οδηγηση ενω το αλλο οχι. δεν υπαρχει περιπτωση τα κερμπ να μην περνανε στο σασι ηλια χωρις να εχω κανει αγωνιστικη οδηγηση.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, το μέλος Staxtis έγραψε:

Εχεις την ιδια αποψη και για το haptic στο φρένο?Εκει λες οτι θα βοηθήσει καπου η οτι εκει?

Αυτο ναι, και μαλιστα ειναι σοβαρο hack αν το βαλεις να τρεμει οταν μπλοκαρει ο τροχος απο το φρεναρισμα. Μπορει να σε βοηθησει πολυ στον τροπο που φρεναρεις σε αυτοκινητα χωρις ABS.

 

3 ώρες πριν, το μέλος icy20 έγραψε:

καμμια σχεση η δονηση απο το τιμονι με την δονηση απο το καθισμα. ειναι η μερα με τη νυχτα. εκτος αν το εχει ο αλλος 15ΝΜ. επισης το ενα σου επηρρεαζει την οδηγηση ενω το αλλο οχι. δεν υπαρχει περιπτωση τα κερμπ να μην περνανε στο σασι ηλια χωρις να εχω κανει αγωνιστικη οδηγηση.

Ουτε δονηση στο τιμονι ουτε στο σασι ουτε πουθενα. Μιλαμε για κραδασμους, οχι για το κουνημα οταν περνας απο πανω. Τα shaker και το τιμονι βγαζουν κραδασμους. Εκτος και μιλαμε για οδηγηση καρτ, οτιδηποτε αλλο σου βγαζει κραδασμους εχει προβλημα στην γεωμετρια της αναρτησης.

 

Pro tips: Το τιμονι, πρεπει να εχει μονο τις σωστες πληροφοριες, κραδασμοι κλπ κοβονται και να ειναι οσο πιο ελαφρυ γινεται χωρις να χανει αναλυση. Το κρατας χαλαρα χωρις να το σφιγγεις για να καταλαβαινεις τι και πως. Παει ο καθε ενας, παιρνει ενα dd σηκωνει το FF στο θεο και καθεται μετα και παλευει με τα τιμονια. Του φταιει το rig που δεν ειναι σταθερο γιατι τρεμει ολο απο τους κραδασμους και παει λεγοντας. O verstapen, εχει Leo Bodnar ultimate (26Nm) πανω σε playseat και τρεχει σε επισημα πρωταθληματα κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Αυτο ναι, και μαλιστα ειναι σοβαρο hack αν το βαλεις να τρεμει οταν μπλοκαρει ο τροχος απο το φρεναρισμα. Μπορει να σε βοηθησει πολυ στον τροπο που φρεναρεις σε αυτοκινητα χωρις ABS.

 

Ουτε δονηση στο τιμονι ουτε στο σασι ουτε πουθενα. Μιλαμε για κραδασμους, οχι για το κουνημα οταν περνας απο πανω. Τα shaker και το τιμονι βγαζουν κραδασμους. Εκτος και μιλαμε για οδηγηση καρτ, οτιδηποτε αλλο σου βγαζει κραδασμους εχει προβλημα στην γεωμετρια της αναρτησης.

 

Pro tips: Το τιμονι, πρεπει να εχει μονο τις σωστες πληροφοριες, κραδασμοι κλπ κοβονται και να ειναι οσο πιο ελαφρυ γινεται χωρις να χανει αναλυση. Το κρατας χαλαρα χωρις να το σφιγγεις για να καταλαβαινεις τι και πως. Παει ο καθε ενας, παιρνει ενα dd σηκωνει το FF στο θεο και καθεται μετα και παλευει με τα τιμονια. Του φταιει το rig που δεν ειναι σταθερο γιατι τρεμει ολο απο τους κραδασμους και παει λεγοντας. O verstapen, εχει Leo Bodnar ultimate (26Nm) πανω σε playseat και τρεχει σε επισημα πρωταθληματα κλπ. 

ηλια δεν ειμαι ασχετος ξερω τι μου γινεται. γυρω στα 8.5ΝΜ παιζω. εμενα παντως μου αρεσει και το gear shift το γδουπο που κανει το bass shaker και στα kerb που τα νιωθω. δεν προσθετει κατι οδηγικα απλα για 50 ευρω που κοστισε στα παπαρια μου κανει τη δουλιτσα που ηθελα. Και εγω τo haptic το εχω να κανει engage μονο σε wheel lock. Οχι σε abs.  Γιατι ετσι παιρνεις το ποδι ελαχιστα απο το φρενο ενω θες να συνεχιζεις να φρεναρεις

Έγινε επεξεργασία από icy20
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος icy20 έγραψε:

ηλια δεν ειμαι ασχετος ξερω τι μου γινεται. γυρω στα 8.5ΝΜ παιζω. εμενα παντως μου αρεσει και το gear shift το γδουπο που κανει το bass shaker και στα kerb που τα νιωθω. δεν προσθετει κατι οδηγικα απλα για 50 ευρω που κοστισε στα παπαρια μου κανει τη δουλιτσα που ηθελα. Και εγω τo haptic το εχω να κανει engage μονο σε wheel lock. Οχι σε abs.  Γιατι ετσι παιρνεις το ποδι ελαχιστα απο το φρενο ενω θες να συνεχιζεις να φρεναρεις

Δεν διαφωνω στο εχει πλακα. Απλα λεω οτι ειναι ψευτικο, δεν υπαρχει κατι τετοιο στα αυτοκινητα και ειναι προτιμοτερο να προσθεσει αυτα τα λεφτα μαζι με τα 2,5 3κ της οθονης και να παρει ενα τριοθονο. Αργοτερα αν θελει το προσθετει. Μιλαω παντα για bass shaker.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

μα δεν ειναι κατι που ειναι το πρωτο πραμα που βαζεις.  εγω το εβαλα φετος το χειμωνα μετα απο 2 χρονια που εχω ριγκ. δεν επαθα κατι που δεν το ειχα πριν. 3οθονο απο οτι καταλαβα δεν σκεφτεται να βαλει. Η g9 την παλια την 2χ27 η αργοτερα τη νεα την 2χ32.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος icy20 έγραψε:

μα δεν ειναι κατι που ειναι το πρωτο πραμα που βαζεις.  εγω το εβαλα φετος το χειμωνα μετα απο 2 χρονια που εχω ριγκ. δεν επαθα κατι που δεν το ειχα πριν. 3οθονο απο οτι καταλαβα δεν σκεφτεται να βαλει. Η g9 την παλια την 2χ27 η αργοτερα τη νεα την 2χ32.

Για τον σταχτι το λέω όχι για σένα. 

Αν έχει τον χώρο αυτό θα έπρεπε να κοιτάξει πρώτα. Εκεί θα έχει περισσότερο immersion. Εκτός και δεν παίζει χώρος όποτε πάει αναγκαστικά στην περίπτωση ultra wide.

Link to comment
Share on other sites

Αντιλαμβάνομαι οτι το shake ειναι ψευτικο μιας και δεν υπαρχει αυτη η γεωμετρια στο αυτοκινητο(βεβαια στα κερμπ οταν τα πατας ΤΡΕΜΕΙ ολο το αμαξι ειδικα αν ειναι τρακτεροτο.Περα απο εκει βεβαια ειναι ενα ψέμα. Το shaker επίσης δεν θα το εβαζα-βάλω ενα δεν απομονόσω την οθόνη απο το rig.Που αυτο δεν θα γινει στην αρχη για να γλιτώσω λεφτα απο wall mount που μετα θα μου μείνει οταν παω σε 57 η οτιδηποτε αλλο setup.


3θονο δεν θέλω να βάλω να πω την αλήθεια μου.Και τα μπέζελ με ενοχλουν και δεν ξέρω βαζντας 3 μεγαλα-καλά μονιτορ μετα θα θέλω 5090Ti για να τα τρέξω.
Προς στιγμής σκέφτομαι οπως ειπα να παω σε 49ultrawide που το βρίσκω φτηνά και αργότερα αν πάνε τα πράγματα οπως θέλω να πάρω 5080 και 57ultrawide oled η ισως αν βγάλουν καμια 60-65ultra wide.Σε περίπτωση που βγει 57άρα oled και δεν βγει τίποτα πιο μεγαλο.ΙΣΩΣ στο πολύ μελλον ΕΑΝ αντεχει η τσέπη μου και ο χώρος να βάλω 2 μικρές εξτρα πο την 57άρα για να εχω το immersion απο καθρέπτες και σε drift να μπορώ να βλέπω πλαι.

 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, το μέλος Staxtis έγραψε:

Αντιλαμβάνομαι οτι το shake ειναι ψευτικο μιας και δεν υπαρχει αυτη η γεωμετρια στο αυτοκινητο(βεβαια στα κερμπ οταν τα πατας ΤΡΕΜΕΙ ολο το αμαξι ειδικα αν ειναι τρακτεροτο.Περα απο εκει βεβαια ειναι ενα ψέμα. Το shaker επίσης δεν θα το εβαζα-βάλω ενα δεν απομονόσω την οθόνη απο το rig.Που αυτο δεν θα γινει στην αρχη για να γλιτώσω λεφτα απο wall mount που μετα θα μου μείνει οταν παω σε 57 η οτιδηποτε αλλο setup.


3θονο δεν θέλω να βάλω να πω την αλήθεια μου.Και τα μπέζελ με ενοχλουν και δεν ξέρω βαζντας 3 μεγαλα-καλά μονιτορ μετα θα θέλω 5090Ti για να τα τρέξω.
Προς στιγμής σκέφτομαι οπως ειπα να παω σε 49ultrawide που το βρίσκω φτηνά και αργότερα αν πάνε τα πράγματα οπως θέλω να πάρω 5080 και 57ultrawide oled η ισως αν βγάλουν καμια 60-65ultra wide.Σε περίπτωση που βγει 57άρα oled και δεν βγει τίποτα πιο μεγαλο.ΙΣΩΣ στο πολύ μελλον ΕΑΝ αντεχει η τσέπη μου και ο χώρος να βάλω 2 μικρές εξτρα πο την 57άρα για να εχω το immersion απο καθρέπτες και σε drift να μπορώ να βλέπω πλαι.

 

υπαρχει και bezel free kit το ξερεις ετσι? εγω δεν εβαλα ποτε γιατι μου λειπουν 20 ποντοι χωρου που δεν εχω. επισης η οθονη ειναι πανω στο ριγκ και δεν εχω κανενα θεμα με τα shakers μονο. τωρα για κατι πιο extreme δεν ξερω...

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, το μέλος icy20 έγραψε:

υπαρχει και bezel free kit το ξερεις ετσι? εγω δεν εβαλα ποτε γιατι μου λειπουν 20 ποντοι χωρου που δεν εχω. επισης η οθονη ειναι πανω στο ριγκ και δεν εχω κανενα θεμα με τα shakers μονο. τωρα για κατι πιο extreme δεν ξερω...

Ναι απλά δεν ειναι bezel free απλα blured:D
Στο δικό σου ειναι πιο σταθερο εγω λεω οτι σε αυτο ισως βγαλει κραδασμους αλλα για αρχη ουτως η αλλως θα το στησω χωρις shake μονο με το haptic στο φ΄ρενο.
Εσεις που εχετε 3οθονο με τι καρτες παιζεται και ποσα fps?iracing -asseto

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, το μέλος Staxtis έγραψε:

ΤΡΕΜΕΙ ολο το αμαξι ειδικα αν ειναι τρακτεροτο

Όχι. Μόνο στα καρτ γίνεται αυτό. Αν στο κάνει αυτό το αυτοκίνητο θες ευθυγράμμιση ζυγοστάθμιση και γενικά έχεις θέμα. Ούτε το τιμόνι πρέπει να τραβάει ούτε τίποτα.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Όχι. Μόνο στα καρτ γίνεται αυτό. Αν στο κάνει αυτό το αυτοκίνητο θες ευθυγράμμιση ζυγοστάθμιση και γενικά έχεις θέμα. Ούτε το τιμόνι πρέπει να τραβάει ούτε τίποτα.

Κοιτα στα καρτ δεν τρέμεις αλλα φευγουν τα σφραγίσματα απο τα δόντια:D
Στο αυτοκινητο προφανώς και δεν τρέμει το τιμόνι αλλα στο "τρακτεροτο" κερμπ ε το αυτοκινητο καταλβαινεις οτι "περναει" δυσκολα.
Αν εχεις uniball-cage και γενικά το αμαξι ειναι στημένο για πίστα,τότε ειδικά μια χαρα το καταλβαινεις. Καταλαβαινω πολύ καλά τι εννοεις και μαλλον εισαι καπως περισσοτερο αρνητικός με το shaker γιατι θεωρω οτι υπάρχει τοσο μεγάλο hype γυρο απο αυτο που ουσιαστικά ειναι ενα ψέμα που το κανει πιο "ωραιο" ενω δεν ειναι ουτε ωραιο ουτε πραγματικό.Ειναι πιο πολύ στα πλαίσια του arcade experience παρα του sim-real life ενω το συζητανε λες και ειναι το immersion του αιώνα.
 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος Staxtis έγραψε:

Κοιτα στα καρτ δεν τρέμεις αλλα φευγουν τα σφραγίσματα απο τα δόντια:D
Στο αυτοκινητο προφανώς και δεν τρέμει το τιμόνι αλλα στο "τρακτεροτο" κερμπ ε το αυτοκινητο καταλβαινεις οτι "περναει" δυσκολα.
Αν εχεις uniball-cage και γενικά το αμαξι ειναι στημένο για πίστα,τότε ειδικά μια χαρα το καταλβαινεις. Καταλαβαινω πολύ καλά τι εννοεις και μαλλον εισαι καπως περισσοτερο αρνητικός με το shaker γιατι θεωρω οτι υπάρχει τοσο μεγάλο hype γυρο απο αυτο που ουσιαστικά ειναι ενα ψέμα που το κανει πιο "ωραιο" ενω δεν ειναι ουτε ωραιο ουτε πραγματικό.Ειναι πιο πολύ στα πλαίσια του arcade experience παρα του sim-real life ενω το συζητανε λες και ειναι το immersion του αιώνα.
 

Αλλο πραγμα το κουνιεμαι πανω κατω για να αντιδρασω στην αναρτηση αλλο το εχω κραδασμους. Κραδασμους δεν πρεπει να εχεις. Ο περισσοτερος κοσμος το μπερδευει με αυτο που ακουει.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πιο ευκολο για αρχή μου φαινεται το πιο δύσκολο.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΝΙΤΟΡ.


Φοβάμαι μην με ξενερωσει το βερτικαλ με την 49 η μη με ξενερωσει το μικροτερο fov της 45άρας.
Η μια ειναι πιο φτηνη και Va η αλλη πιο ακριβη και oled.
Απο την αλλη ξερω οτι καμια οθόνη δεν θα κρατησω για περισσοτερο απο 1 χρονο μεχρι να παω σε 57 η οτι αλλο βγαλουν.
Πραγματικά πολυ μπερδεμένος για την οποια επιλογή.
 

https://www.skroutz.gr/s/50849350/Samsung-Odyssey-G9-G95C-Ultrawide-VA-Curved-Gaming-Monitor-49-5120x1440-240Hz-me-CHrono-Apokrisis-1ms-GTG.html


725euro καθαρή αξία.VA 49


https://www.skroutz.gr/s/46497536/Samsung-Odyssey-G9-Ultrawide-OLED-HDR-Curved-Gaming-Monitor-49-5120x1440-240Hz-me-CHrono-Apokrisis-0-03ms-GTG.html

 

1000 καθαρή αξία OLED 49

https://www.skroutz.gr/s/41480486/LG-UltraGear-45GR95QE-B-OLED-HDR-Curved-Gaming-Monitor-45-QHD-3440x1440-240Hz-me-CHrono-Apokrisis-0-03ms-GTG.html



1120 καθαή αξία. OLED 45


Σκέφτομαι και την μεταπώληση μετά ποια θα εχει μικρότερη χασούρα και ποια θα φύγει πιο ευκολα.


 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.