-
Posts
713 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Staxtis's Achievements
Contributor (5/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Ακόμα καλύτερα που εισαι ιπτάμενος. Κρατάς και την "4" οθόνη απο πάνω το κλείνεις και μοιαζει ακομα περισσοτερο με cockpit ενω ταυτόχρνα δεν βάφεις τοίχους για να ακους γκρίνια,κοιμάσε καναπέ,χωρίσεις:D
-
Ναι, πάντα κάνω donate εάν κάτι μου κάνει τη δουλειά μου. Είναι ένα μικρό «ευχαριστώ» για τον χρόνο που έχει αφιερώσει κάποιος, ειδικά όταν ουσιαστικά δεν σου ζητάει καν λεφτά Δεν γουστάρω και πολύ τα ηχεία, να σου πω την αλήθεια, γιατί με τα ακουστικά νιώθω πιο “locked in”. Τα ηχεία τα έχω περισσότερο στο μυαλό μου σαν αίσθηση για πιο fun play. Και σε φίλους που έχω πάει, που έχουν dedicated ηχεία, για να το νιώσεις πραγματικά πρέπει να έχει απόλυτη ησυχία και να τα έχεις αρκετά δυνατά, ώστε να υπερκαλύπτουν οτιδήποτε άλλο γίνεται γύρω σου. Και πάλι, όμως, νιώθω κάπως σαν να οδηγάω χωρίς «ζώνη» σε κανονικό αμάξι Το πιο immersive πράγμα πάντως που δοκίμασα προσφατα και ενώ έλεγα καιρό ότι θα το κάνω, μόλις το δοκίμασα γύρισα σπίτι και ξεκίνησα αμέσως... ήταν το canopy. Θα ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙΣ, ειδικά αν σκεφτείς ότι έχω και μαύρους τοίχους και δεν θα το "χρειαζομουν"... Το οτι σου περιορίζει λίγο την αίσθηση από πάνω δουελευει πολύ καλά, αλλά συνολικά η αίσθηση είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.
-
Δεν ειναι οτι δεν το κάνω για οικονομικούς λόγους αλλα για τα εξτρα καλώδια,βαρος,ογκο που θα εχουν τα ηχεία. Το έκανα πάντως με Voicemeeter(και με το banana και με το matrix το matrix ειναι αρκετα πιο ευκολο). Παιζουν RL η αριστερη οθονη RL η δεξιά οθόνη και στέρεο η κεντρική. Χθές δοκίμασα ξανα τα ηχεια της μιας(γιατι οι αλλες 2 δεν εχουν ερθει απο το DOA) και ηταν more than enough. Παιζω συνήθως 9 με 1 το βράδυ, εχω μωρό στο σπίτι επομένως τα ηχεία δεν θα παίζουν ποτέ
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση αν το ειχες κάνει θα ειχα ετοιμη δοκιμή τωρα θα πρέπει απλά να το δοκιμάσω λίγο μονος μου και αν τα καταφέρω.! 2-3 χρονια που ασχολούμαι εχω ανοίξει τα ηχεία ΤΡΑΓΙΚΑ της G9 2 η 3 φορές και αυτό ηταν γιατι επαιζε κανενας φιλος -θέλαμε να μιλήσουμε η να δοκιμάσουμε ο καθένας το Rig του αλλου και 1 φορά που ειπα να παίξω μια κυριακή πρωί και ηταν τοσο χάλια ποιότητα και ενταση που το γύρισα σε ακουστικά. Της LG εκτός οτι ειναι αρκετά πιο δυνατά ειναι επίσης αρκετά πιο καλά σαν ποιότητα. Θα έλεγα οτι ειναι ενα 40-50% ποιοτικότερα και ενα 30-40% δυνατότερα και αφού ΤΑ ΕΧΩ ουσιαστικά, δεν θα μου κοστίσει ΤΙΠΟΤΑ στην τσέπη ,δεν θα προσθέσω εξτρα καλώδια και routing σε ολο αυτο το πράμα δεν με ενοχλεί να το κάνω και να δω ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ τα ανοιξω 10-20 φορες στα επομενα 2 χρονια. Δεν θα κάτσω να κάνω αγώνα με ηχεία εχω κάτι Open Back AKG K712 και παιζω με αυτά.
-
Έχω ακουστικά και μάλιστα αρκετά καλά. Το θέμα όμως δεν είναι ότι ψάχνω γενικά λύση για ήχο. Αυτό που προσπαθώ να δω είναι αν μπορώ να αξιοποιήσω τα ηχεία που υπάρχουν ήδη στις 3 οθόνες, ώστε κάποιες φορές που είμαι μόνος στο σπίτι και δεν θέλω να φοράω ακουστικά, να έχω έναν αξιοπρεπή ήχο χωρίς να βάλω έξτρα εξωτερικά ηχεία, επιπλέον καλώδια και περισσότερο όγκο στο setup. Ξαναλέω ότι δεν περιμένω να αντικαταστήσουν κανονικό ηχοσύστημα, αλλά ο ήχος τους είναι αρκετά καλός για αυτό που θέλω ( τουλάχιστον σαφώς καλύτερος από την G9 49” που είχα πριν) Οπότε η ερώτηση δεν είναι «τι να αγοράσω για ήχο», αλλά αν υπάρχει τρόπος να αξιοποιηθούν σωστά τα ήδη υπάρχοντα ηχεία των οθονών.
-
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα setup με 3 οθόνες για Sim Racing. Οι οθόνες θα είναι ρυθμισμένες με NVIDIA Surround για την εικόνα και η καθεμία έχει δικά της ενσωματωμένα ηχεία. Απ’ όσο γνωρίζω/υποθέτω, με το NVIDIA Surround ο ήχος λογικά θα παίζει μόνο από τη μία οθόνη. Αυτό που θα ήθελα να δω είναι αν μπορεί να γίνει κάποιο από τα παρακάτω σενάρια: 1. Να παίζουν και οι 3 οθόνες σαν πολυκάναλο σύστημα Δηλαδή: ο ήχος που προορίζεται για δεξιά να παίζει μόνο από τη δεξιά οθόνη, ο ήχος που προορίζεται για αριστερά να παίζει μόνο από την αριστερή οθόνη, και το κέντρο να παίζει stereo ή κάτι αντίστοιχο από την κεντρική οθόνη. 2. Να παίζουν μόνο η αριστερή και η δεξιά οθόνη Όχι ως απλό stereo duplicate, αλλά με διαχωρισμό: αριστερό κανάλι στην αριστερή οθόνη και δεξί κανάλι στη δεξιά οθόνη. 3. Να παίζουν και οι 3 οθόνες stereo Δηλαδή να αναπαράγουν όλες τον ίδιο stereo ήχο. 4. Κάποια άλλη καλύτερη λύση Επειδή έχω περιορισμένες γνώσεις στον ήχο, αν υπάρχει κάποια πιο σωστή ή πιο πρακτική προσέγγιση, ευχαρίστως να την ακούσω. Θα ήθελα να μου πείτε αν κάποιο από τα παραπάνω σενάρια είναι εφικτό και τι θα χρειαστεί να κάνω για να το δοκιμάσω. Από όσο έχω ψάξει, πιθανές λύσεις ίσως περιλαμβάνουν: Virtual Audio Cable / VB-Cable built-in ή external sound card Voicemeeter Potato VB-Audio Matrix ή κάποιον άλλο συνδυασμό software/hardware Οποιαδήποτε πρόταση, είτε software είτε hardware, είναι καλοδεχούμενη. Ο λόγος που προσπαθώ να το κάνω είναι κυρίως για δύο πράγματα: Να μη μείνουν τελείως ανεκμετάλλευτα τα ηχεία των οθονών. Να μην προσθέσω έξτρα ηχεία, καλώδια και όγκο στον ήδη υπάρχοντα χαμό από gear και καλωδιώσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Πωλείται κάρτα γραφικών Gigabyte RTX 4070 Ti Eagle OC Rev. 2.0, αγορασμένη από ελληνικό κατάστημα στις 10/06/2024 Προτιμάται συναλλαγή χέρι με χέρι στη Θεσσαλονίκη. Σε περίπτωση αποστολής, γίνεται μόνο κατόπιν πλήρους εξόφλησης της κάρτας + μεταφορικά Δεν με ενδιαφέρουν ανταλλαγές H κάρτα ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση Υπάρχει η αρχική συσκευασία
-
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
Staxtis απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Μια που δεν ειχα βρει το Post και τωρα μου το εδειξε ο fatalara.. Οριστε το RIG οπως ηταν πριν 5-6 μηνες και σε λίγες μέρες οπως εγινε... -
Οχι γιατι το βασικό μου "προβλημα" ηταν το ύψος.Αυτο με ενοχλούσε. 27άρια και κάτι αλλα μικρότερα Portable που ειναι 16.9 πάντως το εχουν κανει. Πήγα σε 3Χ39(21:9) εχουν ύψος ΣΧΕΔΟΝ οσο τα 32άρια γιατι δεν υπάρχει αλλο OLED panel(για εμενα ηταν no go για οτιδηποτε αλλο) που να μην εχει απειρα pixel και να καταλήγω σε κατάσταση 24-30m pixels Που δεν θα αντεχε ουτε 5090. Τα 39άρια σε τριπλέτα ειναι 15m pixels οταν 2Κ τριπλέτα 32 ειναι 11.8m pixels αλλα ολα τα OLED 27-32 ειναι 4κ αρα 24M+ pixels
-
Χαιρετώ!! Έτσι κατέληξε το rig, 2 χρόνια μετά, μέχρι που αποφάσισα να πάω σε τριπλή οθόνη. Μόνο τα πετάλια άλλαξα πριν από λίγους μήνες, αλλά δεν φαίνονται στη φωτογραφία. Αναγκαστικά άλλαξα και PC, γιατί με αυτό της υπογραφής δεν πήγαινε άλλο. Πάντως ασπροπρόσωπο με έβγαλε από το 2018. Έγιναν αρκετές αλλαγές, αρκετές πατέντες, και λογικά από την άλλη εβδομάδα θα είναι ένα τελείως διαφορετικό rig. Όσοι ασχολούνται ακόμα με sim racing, μήπως να ανοίξουμε ένα topic για rigs, κουβέντα, setups κλπ.;
-
Χαιρετώ.! Θέλω να κάνω κάποιους αυτοματισμούς-macros αλλα με βασικό στοιχείο την φωτογραφία , το TEXT της φωτογραφίας! Δουλεψα με το ACTIONA κάνει τα πράγματα οπως θέλω "ολα" αλλα δεν ειναι καλό στο να αναγνωρίζει φωτογραφίες-text. Πλεονεκτήματα που θέλω να εχει: 1.Ιδανικά να μπορώ να ορίσω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σημείο στην οθόνη που θα ψάχνει για την φωτογραφία. Το actiona ψάχνει σε όλη την οθόνη και θα ηταν προτιμότερο να μπορούσα να ορίσω ενα σημείο και να ψάχνει μονο εκει. 2.Η φωτογραφία που να ψάχνει και "if found DO THIS" "If not found do that" Ουσιαστικά ειναι 2 "προτάσεις" που ειναι και παρόμοιες μεταξύ τους, αλλα ειναι και σε φόντο με opacity αρα αλλαζει διαρκώς. Ας υποθέσουμε οτι γραφέι το ενα "The Lab Commutiy FORUM" και το αλλο "The BALL Community FORUM".Και τα δυο αυτα ειναι το ενα κάτω απο το αλλο σε φόντο ξαναλέω που αλλάζει. Με το actiona το κάνω να δουλεψει σωστά ΜΟΝΟ εαν το φόντο απο το screenshot Που θα βάλω ειναι το ιδιο με αυτο την ωρα που ψάχνει την φωτογραφία.Αν αλλαχτει το φοντο τότε δεν μπορεί να το διαβάσει γιατι δεν κάνει "match" την φωτογραφία.Με λίγα λογια δεν αναγνωρίζει το text της φωτογραφίας αλλα τα pixels που έχει + οτι καμια φορά μπερδευει το πάνω με το κάτω γιατι οπως θα δείτε ειναι "ολοιδια" απλά αλλαζει ενα γράμμα. Αυτοι ειναι οι λόγοι που θα ήθελα και να μπορώ να ορίσω συγκεκριμένο(σταθερο) σημείο που θα ψάχνει για την φώτο(ωστε να μην μπερδευει το πάνω με το κάτω) και αυτος ειναι ο λόγος που θέλω να αναγνωρίζει το TEXT απο την φωτογραφία ωστε να μην μπερδευει οταν αλλαζει το background. Δοκίμσα λίγο και το Macro Recorder αλλα μετά απο 2-3ωρες δοκιμών εκεινο μου εβγαλε αλλα προβλήματα(ισως επειδη εκανα κατι λάθος ειτε γαιτι εχει αλλου τύπου "λαθη".?Του ελεγα οτι θέλω να κανει Press/Release το κουμπί "P" πχ και ενω αν το έβαζα να τρέξει το macro μέσα σε notepad εβλεπα οτι το πατούσε το "P" μέσα στην εφαρμογή που με ενδιαφέρει ΔΕΝ το πατουσε. Το μόνο που σκέφτηκα ειναι μηπως δεν το έκανε γιατι "δεν εβρισκε πεδιο" να το γράψει αλλα εγω δεν ηθελα νατο γράψει ηθελα απλά να το πατήσει:D(Το actiona με αυτο δεν μου εβγαλε ποτε λαθος) Οπως και να εχει οποιος κατάφερε να διαβάσει το σεντονάκι τον ευχαριστώ και εαν ξέρει 1-2-3 software που να πιστευει οτι μπορούν να κάνουν αυτά που ζητάω ας μου τα πει. Δεν με πειραζει εαν εχει ΕΦΑΠΑΞ χρέωση(οχι συνδρομή) και ειναι λογικά λεφτά 5-10-20-30euro(προτιμώ το δωρεαν φυσικα). Ευχαριστώ
-
Kickstarter.Θα βγάλουν εκδοση για XLR μετα.Εγω συνέχια αναγκαζομαι να ανεβοκατεβαζω τον ηχο,λιγο discord,Λιγο ingame Λιγο εδω λίγο εκει...Μικρόφωνο(Το rode που εχω ειναι Type C οχι XLR). Γνωστα τα νέα τοσο καιρο προσπαθουν να την εξαγοράσουν και πιεζαν την κατάσταση (λογικά για να κατεβασουν την αξία και να την αγορασουν για ψίχουλα).
-
Το modue πήρα.( modue - The Next-Gen Modular Control Stat MODUE.COM modue is an innovative modular device designed to revolutionise the consumer electronics world, it offers customisable technology that adapts to your specific needs, enhancing productivity and creativity. Το ειχα ερωτευτεί απο την ημέρα που το είδα(εχει 1 χρονο+) και εψαχνα σημείο,λόγω που να το χρειαζομαι για να το πάρω,Ε με το sim βρήκα:D) Πέρα και απο την θολή γραμμή(δεν την εκανα με πανακι) το αλεν που επεσε απο αποσταση 10-15-20cm?εβγαλε χρώμα και σε ενα αλλο σημειο με το σφίξιμο επίσης.Γενικά περιμενα κατι πολύ καλύτερο και ετσι εκτίμησα ακομα περισσοτερο το RSEAT.Τα Rseat αν τυχη και πιασεις στα χερια σου η βαφή μοιαζει με LineX βαφη που κάνουν στα αυτοκίνητα(εαν τυχαινει να γνωρίζεις).Ειναι ΣΑΝ αντιχαρακτική
-
Γιατι τα γ^%$%^$ ολα με τις οθόνες?Εννοεις οτι το παράκανα? Στο μικρη απο πάνω εχω λαστιχα,καυσιμα,delta γυρου(οχι progress),pits,Ποινές,Brake Bias χάρτι μικρο. Στην μια την οθόνη δεξια εχω leaserboard και να βλεπω θερμοκρασιες cpu Κλπ κλπ. στη αλλη εχω λίγο simhub-discord και τα γυρολογία απο κάθε γύρο.:D Ιδανικό σενάριο ειναι για να εχω προσβαση σε διαφορα ΟΤΑΝ χρειαζονται:D. Δεν νομίζω να ξεκινησω stream δεν μου αρεσει πολυ η φάση.(τουλάχιστον τώρα). Mixer?Αυτο που λεω τυπου GoXLR εννοεις η για τα buttonbox? Τα είδα στο οτι εγω η βάση που πήρα για πάνω(εκει που πλεον στηρίζω τις 3μικρές+flag+ledbar ειναι αυτο...https://trakracer.eu/products/aluminium-quad-dual-overhead-monitor-stand-up-to-36-display?_pos=1&_sid=0bb7bca9a&_ss=r ) ε σε αυτο μου επεσε ενα 5αρακι αλλεν απο αποσταση 15-20 cm και εβγαλε το χρώμα...Ειδα οτι αν τα "σύρω" (για να τα βαλεις στο σημειο που θελεις κλπ) αφηνουν μια θολή γραμμή...Γενικά η ποιότητα βαφής απο το συγκεκριμενο προιόν σε σχεση με την trak racer ειναι night and day. Δεν εχω ουτε κατι με την Τρακ Ρεισερ ουτε κατι με την Rseat.Εγω σαν χρήστης που κρίνω την ποιότητα ΒΑΨΙΜΑΤΟΣ(δεν μπορω να μιλησω για τα αλλα δεν εχω αποψη) λεω οτι "αστεια" σε σχεση με την Rseat. Κατι καλυτερο με την TR ειναι οτι σου δινουν βαμμένα βιδάκι μαυρα ενω η rseat δινει γαλβάνι.:D
-
Σε ευχαριστώ φίλε.ΘΑ γινει εκπληκτικό μολις τελειώσουν ολα τα υπολοιπα που ειπα μαζι με 2-3 πραγαμτα ακομα που δεν ειπα:D Ειμαι απο Θεσσαλονικη αλλα δεν εκανα DIY extrusions.Δεν καταλαβα πιο σημειο καταλαβες κατι τέτοιο αν θελεις πες μου τι θέλεις να κανεις στο περιπου γιατι εχω και εναν ανθρωπο στην Αθήνα που κάνει diy σε προφιλ. Οχι δεν ειναι TR160 ειναι A-160GT της Rseat που επειδη πήρα την βάση για 4ομονιτορ της TrakRacer(ασχετα που επαιξε πατεντα για αλλο πραγμα:D) σου λέω με βεβαιότητα οτι το βάψιμο της TrakRacer ειναι μίλια πίσω και ΦΟΒΑΣΑΙ να το ακουμπησει γιατι πεταει χρώμα.Γνωμη μου με τα οσα βλέπω στην αγορα δεν θα βρεις πουθενα καλυτερο 160άρι απο της Rseat. Στον σχεδιασμό χωρις να ξέρω τι θέλεις μπορώ να σε βοηθήσω ίσως.Εγω ενα κομματι της δουλειας μου σχεδιαζω καλουπια-μηχανές και τα κόβω στα CNC που εχω. Εαν μπορώ να βοηθήσω ,χαρά μου! Δεν μπορεις να customaris αυτο ειναι το κακό στα tubular.Σκεφτομαι πως θα είχα κανει εστω ΤΑ ΜΙΣΑ απο οσα εκανα σε σωληνωτό και δεν θα μπορούσα. Εμένα να καταλαβεις αν μιλησουμε αποκλειστικά για "looks"το αγαπημενο μου ειναι το RS6 της TrakRacer αλλα καλη τυχη με ακαμψία κλπ κλπ
