ΣτοΠαραΠεντε Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 Εδώ και μερικές μέρες δε λαμβάνω κανένα sms από Gov για κανένα είδος ψηφιακού εγγράφου. Το κινητό μου παραμένει ως έχει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Προσπάθησα να προσθέσω και ένα δεύτερο, αλλά δεν έλαβα ποτέ τον κωδικό. Πριν καμιά εβδομάδα που έβγαλα υπ. δήλωση δεν είχα κανένα θέμα.
acct Ιανουάριος 27 #2 Ιανουάριος 27 Παλαιότερα είχα κι εγώ ξαφνικά θέμα με τα 2FA εξαιτίας της εφαρμογής των SMS. Έχεις δοκιμάσει κάποια άλλη; Ειδικά αν ΔΕΝ έχεις Google Messages, δοκίμασέ το.
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 28 Author #3 Ιανουάριος 28 Τελικά λειτούργησε κανονικά σήμερα. Τι είναι τα google messages; Αναφερόμουν στα μηνύματα του κινητού (δηλ. μέσω παρόχου κινητής).
acct Ιανουάριος 28 #4 Ιανουάριος 28 2 hours ago, ΣτοΠαραΠεντε said: Τελικά λειτούργησε κανονικά σήμερα. Τι είναι τα google messages; Αναφερόμουν στα μηνύματα του κινητού (δηλ. μέσω παρόχου κινητής). Κι εγώ. Google Messages είναι η εφαρμογή της Google για να λαμβάνεις και να στέλνεις SMS/RCS. Αν χρησιμοποιείς κάτι άλλο, είναι καλό σημείο αναφοράς για να δεις αν φταίει η εφαρμογή σου.
ΣτοΠαραΠεντε Ιανουάριος 29 Author #5 Ιανουάριος 29 Σήμερα τα ξημερώματα μού ήρθαν μαζεμένα γύρω στα 15 μηνύματα από το GOV και ένα sms που είχα στείλει την Κυριακή... Μιλάμε για καθυστέρηση αρκετών ημερών. Δεν ξέρω εάν ήταν θέμα της NOVA. 1
ΣτοΠαραΠεντε Ιούλιος 5 Author #6 Ιούλιος 5 Εδώ και μια εβδομάδα έχω πάλι πρόβλημα με τα μηνύματα ΟΤΡ τόσο από την τράπεζα όσο και από το gov. Επίσης, δεν μπορώ να εισέλθω στο ΕΜΕΠ για να ελέγξω εάν έγινε κάτι με τα προσωπικά στοιχεία μου. Η τράπεζε στέλνει το ΟΤΡ και μέσω viber, αλλά συχνά εμφανίζεται σφάλμα στο σύστημα και δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη συναλλαγή. Υπέβαλα ερώτημα στο ΕΜΕΠ και περιμένω απάντηση. Μήπως είναι θέμα του τηλ. παρόχου μου;
Lamogio Ιούλιος 6 #7 Ιούλιος 6 23 ώρες πριν, το μέλος ΣτοΠαραΠεντε έγραψε: Εδώ και μια εβδομάδα έχω πάλι πρόβλημα με τα μηνύματα ΟΤΡ τόσο από την τράπεζα όσο και από το gov. Επίσης, δεν μπορώ να εισέλθω στο ΕΜΕΠ για να ελέγξω εάν έγινε κάτι με τα προσωπικά στοιχεία μου. Η τράπεζε στέλνει το ΟΤΡ και μέσω viber, αλλά συχνά εμφανίζεται σφάλμα στο σύστημα και δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη συναλλαγή. Υπέβαλα ερώτημα στο ΕΜΕΠ και περιμένω απάντηση. Μήπως είναι θέμα του τηλ. παρόχου μου; Ποια τράπεζα; Μήπως Εθνική;
Lamogio Ιούλιος 6 #9 Ιούλιος 6 5 ώρες πριν, το μέλος ΣτοΠαραΠεντε έγραψε: Ναι. Τον έχει πάρει κλαρίνο απο την προηγούμενη βδομάδα. Αρκετοί είχαν ή μπορεί και να έχουν θέμα
ΣτοΠαραΠεντε Ιούλιος 7 Author #10 Ιούλιος 7 Δε λαμβάνω καν κωδικό ΟΤΡ από το gov, ούτε καν το ΕΜΕΠ. Η Πειραιώς μού στέλνει κανονικά ΟΤΡ, αλλά στην Εθνική μόνο μέσω viber. Δε νομίζω ότι είναι θέμα παρόχου ή συσκευής.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now