Jump to content

Recommended Posts

Posted

Όχι, αυτή είναι η μητρική, ήταν σφραγισμένη και αγορασμένη από γνωστό κατάστημα. Το σκέφτηκα να ξαναπεράσω το bios, όπως και να περάσω κάποιο παλιότερο, θα δούμε. Αν δεν έρθει σύντομα απάντηση από την asrock μάλλον θα το ξαναπεράσω.

  • Like 1
Posted

Σκέφτομαι και κάτι άλλο τώρα. Μήπως οι επιλογές υπήρχαν στο πρώτο boot αλλά δεν τους έδωσα σημασία γιατί πήγα να ρυθμίσω άλλα πράγματα και χάθηκαν όταν ενεργοποίησα το secure boot και τα πιστοποιητικά που ήθελε. 

Posted
17 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Στο Power delivery περα απο Intel default τι αλλες επιλογες εχει?

 

Asrock extreme και intel baseline αλλα οταν τα επέλεξα δεν άλλαξε κατι. 

  • Like 1
Posted
20 ώρες πριν, το μέλος Trexx έγραψε:

στο τέλος μπορεί και να το αφήσω έτσι.

μηπως τρωγεσαι με τα ρουχα σου?

  • horni 1
Posted
1 ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

μηπως τρωγεσαι με τα ρουχα σου?

Όχι, αρχηγέ. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αλλά όταν στο bios δεν εμφανίζονται ρυθμίσεις που κανονικά θα έπρεπε να εμφανίζονται, όχι, δεν τρώγομαι με τα ρούχα μου. 

Posted

Στην καρτέλα "OC Tweaker" εκείνο το "Intel 200S Boost" το απενεργοποίησες (όπως ρώτησες πιο πριν) για να δεις μήπως ελευθερώνει ρυθμίσεις;

Δεν αποκλείεται στο "Profile 1" που το έχεις να κλειδώνει-απενεργοποιεί κάποιες ρυθμίσεις.

  • Like 2
Posted
2 ώρες πριν, το μέλος Trexx έγραψε:

Όχι, αρχηγέ. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αλλά όταν στο bios δεν εμφανίζονται ρυθμίσεις που κανονικά θα έπρεπε να εμφανίζονται, όχι, δεν τρώγομαι με τα ρούχα μου. 

Για τις θερμοκρασιες δε μου απαντησες, με νουμερο

  • Like 1
Posted
26 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Για τις θερμοκρασιες δε μου απαντησες, με νουμερο

91 max με ambient 25 σε full load 

Posted

ΛΥΘΗΚΕ το μυστήριο, να πω ένα μεγάλο μπράβο στην asrock για την άμεση ανταπόκριση. Ευχαριστώ και όλους όσους σχολιάσατε εδώ και με βοηθήσατε. Ήμασταν κοντά με τα profiles τελικα! 

Untitled2.jpg

  • Like 3
Posted

Και τώρα, αφού έχω ταλαιπωρήσει την asrock και εσάς, μπορώ ήσυχος να το αφήσω ως έχει και να μην το πειράξω καθόλου. :)

  • Like 1
  • Haha 1
Posted
17 ώρες πριν, το μέλος TopCLR έγραψε:

Στην καρτέλα "OC Tweaker" εκείνο το "Intel 200S Boost" το απενεργοποίησες (όπως ρώτησες πιο πριν) για να δεις μήπως ελευθερώνει ρυθμίσεις;

Δεν αποκλείεται στο "Profile 1" που το έχεις να κλειδώνει-απενεργοποιεί κάποιες ρυθμίσεις.

Αυτό ήταν τελικά. 

  • Like 1
Posted

Mε 27 ambient τελικά. Αλλα αυτες ειναι οι εργοστασιακες του θερμοκρασιες σε στρεσαρισμα. Αντε με κορυφαια ψύκτρα πας 85-86. Βέβαια αυτά τα νούμερα αφορούν μόνο benchmarks και stress, πχ σε gaming δεν εχω δει πανω απο 64. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.