Staxtis 3 ώρες πριν Author #21 3 ώρες πριν 59 λεπτά πριν, το μέλος minast έγραψε: Οκ, τώρα κατάλαβα Νόμιζα ότι είχες μόνο front/stereo, άρα η δεξιά έπαιζε απο τα δύο ηχεία της δεξί κανάλι, η αριστερή αριστερό kai η μπροστινή και τα δύο... Κοιτα δεν το έχω έτσι.....ΑΛΛΑ...Σκεφτομαι οτι ΙΣΩΣ γινεται...Ουσιαστικά θα βάλω και το αριστερό ηχείο απο την δεξιά να πάιζει το ίδιο με το δεξί ηχειο.! ΑΝ γινεται το μοναδικό αρνητικό που σκέφτομαι ειναι οτι ουσιαστικά θα ειναι "πιο κοντα" τα ηχεια τα "rear" στα κεντρικά(stereo) και θα χάνεται ισως λιγο η αισθηση του Surround και αφου η ενταση ειναι πραγματικά υπέρ αρκετή ισως δεν εχει νόημα. Παρολα αυτα θα το δοκιμάσω εαν γινεται και θα δω και πως ακουγεται
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now