Jump to content



Tελωνειο και κρατος!


ΝTG

Recommended Posts

Τελικα διαπιστωσα υστερα απο καποιες περιηγησεις στον ιντερνετ οτι το κρατος τα παντα με σοφια εποιησεν!!

Το αμαξι που φαινεται πιο κατω ειναι μια 520(2200cc) μοντελο 2004 και στη γερμανια εχει 22000€!Για να πληρωσεις τελη ταξινομησης (να το φερεις και να το κυκλοφορεις νομιμα ελλαδα) θελεις αλλα τοσα!25800 τελη ταξινομησης (με την προυποθεση οτι εργοστασιακη τιμη ειναι 60000.Αν ειναι 50.000 τοτε υπαρχει μια μειωση και πληρωνεις μονο 21800!

Επι τη ευκαιρια αξιζει μονο να φερεις μηχανες κατω απο 900cc ακομα και χωρις να χρονισουν στο εξωτερικο μιας και τοτε πληρωνεις κοντα στα 500€!Βεβαια αγοραζεις gsxr 750 με 5-6000€ μοντελο 2002-4 !!Σου ερχεται περιπου 1000€ πιο φθηνα απο εδω στο περιπου!

Σε αμαξια το rx8 ειναι αξιο αναφορας αφου τα 1300 κυβικα "περναν" σχεδον απαρατηρητα στο τελωνειο και πληρωνεις 3000€ (για μοντελο 2003) αλλα το εχεις αγορασει λιγο κατω απο 20.000€ οταν εδω το πουλανε 27-30.000.

Υπαρχουν και αλλα βεβαια αλλα τρεχα γυρευε....(συνηθως τα γερμανικα κατω των 2000κυβικων αξιζουν(τα πουλανε φτηνα στη γερμανια) με πιο συμφερουσα αυτα με κινητηρα 1784cc του group VW)

post-699-1416072205,1058_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά θα αλλάξουν...

Ήδη πληρώνουμε πρόστιμο στην Ε.Ε. γιατί έχουμε δασμούς στα οχήματα, πέραν των προβλεπόμενων από την Ε.Ε. Το πρόστιμο αυτό όμως έχει και ημερομηνία λήξης, δηλαδή το πληρώνουμε μέχρι να συμμορφωθούμε και όχι για πάντα.

Όμως, επειδή το κράτος αυτά τα εκατομμύρια τα χρειάζεται, θα τα πάρει από αλλού. Τα προτεινόμενα μέτρα είναι αύξηση της τιμής της βενζίνης σε 1.5-1.6 και τριπλασιασμός των τελών κυκλοφορίας. Αυτό σημαίνει ότι θα παίρνεις φθηνότερα το αυτοκίνητο, αλλά θα έχεις πολύ περισσότερα έξοδα χρήσης. Για παράδειγμα, τα τέλη για ένα αυτοκίνητο 1.800κ.ε. θα φτάσουν τα 1000 μέχρι το 2008.

Όσο για τους δασμούς που ισχύουν τώρα, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και (φυσικά) υπάρχουν δεκάδες παραθυράκια, πχ. με τον έξτρα εξοπλισμό ;)

’λλο πολύ κλασικό παραθυράκι είναι το εξής: Αγοράζεις το αυτοκίνητο πχ 20.000 από τη Γερμανία. Το στέλνεις στον εαυτό σου. Αρνείσαι να το παραλάβεις. Οπότε βγαίνει σε πληστηριασμό μέσω του Ο.Δ.Δ.Υ. Εκεί βρίσκεις ένα κοράκι (καλό είναι να το βρεις ΠΡΙΝ πάρεις το αμάξι), το χτυπάτε για 1000 που είναι η ελάχιστη τιμή εκίνησης για να πληρωθούν τα έξοδα δημοπρασίας & φύλαξης και το αγοράζετε με το νόμο έχοντας πληρώσει 21.000, ενώ με τον άλλο τρόπο θα δίνατε, ~38.000

Το καλύτερο είναι, ότι ένα αυτοκίνητο 1800κ.ε. αγορασμένο από τον Ο.Δ.Δ.Υ. βγάζει άδεια για 1600, με ότι επακόλουθο έχει αυτό σε Εφορία, ασφάλειες, κλπ. και πληρώνει τέλη κυκλοφορίας για 1000κ.ε. τα πρώτα 6 χρόνια....

Οπότε κάπου εδώ σας λύνεται και η απορία πως κυκλοφορούν τόσα ακριβά αμάξια έξω... :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από schumifer [Σήμερα, στις 18:06]

Κάποια στιγμή θα ήθελα αυτά τα κόλπα με τον ΟΔΔΥ να σταματήσουν. Ή αλλιώς να γνωρίσω ένα κοράκι

Προτίμησε το 2ο, γιατί η 1η λύση είναι ιδιαίτερα χλωμή.... :TD:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και έμποροι που κάνουν αυτή τη δουλειά και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί. Εσύ απλά πληρώνεις.....

Η φάση αυτή βέβαια συμφέρει για αυτοκίνητα των 30.000 ευρώ και άνω....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Sbeetle

Υπάρχουν και έμποροι που κάνουν αυτή τη δουλειά και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί. Εσύ απλά πληρώνεις.....

Η φάση αυτή βέβαια συμφέρει για αυτοκίνητα των 30.000 ευρώ και άνω....

Eμεις ουτως η αλλως πληρωνουμε!!Το θεμα ειναι να γινει με ενα τροπο καθολα νομιμο!Μην πληρωσουμε ουτως η αλλως τα πολλα σε καποιον εμπορο και μετα ερθει η εφορια και πει "σορυ το αμαξι κατεσχεται ,δεν τηρηθηκαν οι νομιμες διαδικασιες εισαγωγης".Και μετα αντιο λεφτα αντιο αμαξι!Το κορακι λεει αλλα δεν δουλευει τζαμπα!Και ως κορακι που δεν δουλευει τζαμπα μπορει να βρει τροφη και στεγη αλλου που εχει καλυτερο φαι!

Σαν ενναλακτικη νομιζω ειναι να το φερεις σαν ανταλλακτικα απο εξω!Ξερει καποιος περισσοτερα?

Τελικα απο οτι βλεπω μονο rx8 αξιζει και κανενα S3 (η τετοιου στυλ!)Αν και θες κοντα στα 22χιλιαρικα τελικη!

Να πανε να μαμηθουνε ολοι τους!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Όλα αυτά θα αλλάξουν...

Ήδη πληρώνουμε πρόστιμο στην Ε.Ε. γιατί έχουμε δασμούς στα οχήματα, πέραν των προβλεπόμενων από την Ε.Ε. Το πρόστιμο αυτό όμως έχει και ημερομηνία λήξης, δηλαδή το πληρώνουμε μέχρι να συμμορφωθούμε και όχι για πάντα......

Το θεμα ειναι οτι απο αυτα που βγαζει απο τους δασμους πληρωνει τα προστιμα ανετα μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

ναι παίδες κι εγώ αυτό περιμένω, να καταργηθεί το τελωνείο αλλά μάταια.

ντάξει, έξω παίζουν τρελές τιμές.

Περιμενε.........................

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

Και για να πεσουν και λιγο τα σαλια για οσους δεν ξερουν ας δουν το site www.mobile.de

Aν και γερμανικο βρισκεις ευκολα οτι θες!

το ξέρουμε το ξέρουμε :p

Link to comment
Share on other sites

Για οσους δεν το ξερουν βρε sotiri!

Kαι ειναι σιγουρο οτι πληρωνει προστιμο το καρτος?Νομιζω οτι παλιοτερα ισχυε αυτο και το αλλαξε (κανεις δεν θεν θελει να πληρωνει αλλωστε) και εχει φτασει στο σημερινο που που ονομασε το προηγουμενο μετρο σαν τελη ταξινομησης και ξεγλιστρισε απο το προστιμο!!

Link to comment
Share on other sites

οι έμποροι πάνε έξω το βρίσκουν, το φέρνουν, το εκτελωνίζουν, του βγάζουν πινακίδες και εσύ το παίρνεις έτοιμο. Δεν ασχολείσαι με τελωνείο........

Ο ΟΔΔΥ είναι κάτι τελείως διαφορετικό.......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.