Jump to content



Έτοιμο Case ή mod?


Aramil

Recommended Posts

Καλησπέρα και χρόνια πολλα!Σκέφτομαι μέσα σους επόμενους μήνες να αγοράσω PC.Και είμαι στο εξής δίλλειμα.Να πάρω ενα branded case τύπου Stacker (το οποίο μ αρέσει αρκετά) η να αγοράσω κάποιο case πιο φτηνό απο το πλαίσιο πχ και να το μοντάρω μόνος μου?Δεν είμαι κάνας φανατικός του overclocking,αλλά μ αρέσει να χω ένα ωραίο σχέδιο και να είναι σχετικά αθόρυβο.Με τα branded cases έχω σίγουρα αποτελέσματα αλλά δεν προκειται να τους αλλάξω τπτ!Τα λυπάμαι λολ!Με τα άλλα τα φτιάχνω εγώ όπως να ναι (είμαι άσχετος αλλά θα μάθω) και μου έρχονται και πιο φτηνά!Τι μου προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου πώ να πάρεις staker και να το moddareis . [by the way για την ποιότητα κατασκευής του - του χώρους του - τις ευκολίες του 4in1 2Χ12cm + 1Χ9 mounted δεν εχει και τόσο ακριβά . Ούτως η άλλως το κουτί ειναι κατι που το έχεις για καιρό , εδώ τα δίνουμε αλλου και αλλου . ]

Link to comment
Share on other sites

Eγω θελω απλα να σου πω οτι το σωστο μονταρισμα ενος κουτιου

τις πιο πολλες φορες φτανει να ξεπερνα το κοστος ενος καινουριο και ακριβοτερου stock case.

αυτο ειναι και το αντιτιμο της μοναδικοτητας που προανεφερε ο Δημητρης

Μην εχεις δλδ την εντυπωση οτι σωνει και καλα θα σου βγει φθηνοτερα

Οσοι εχουν ασχοληθει ξερουν τι εννοω

Υπαρχουν πραγματα που στην αρχη δεν τα φανταζεσαι αλλα στην πορεια φουσκωνουν το κοστος

(απο χρωματα και εργαλεια μεχρι πανελακια και αλλα αξεσουαρ)

Απ'την αλλη καλο ειναι αν ειναι να επενδυσεις χρονο χρημα και προσωπικη εργασια

σε ενα project,

να το κανεις με την καλυτερη δυνατη βαση

δλδ να ξεκινησεις πανω σε μια καλη πλατφορμα (βλ. stacker π.χ)

και οχι σε ενα φτηνιαρκο κουτι που συντομα δεν θα καλυπτει τις αναγκες σου

Αν παλι δεν νοιωθεις ακομα σιγουρος για τις δυνατοτητες σου και δεν θελεις να ρισκαρεις ανεπανορθωτες ζημιες σε ενα ακριβο κουτι,

παρε ενα καλο case, στησε το συστημα σου να το δουλευεις κανονικα