Jump to content



new section για το forum μας?


xylokastro

Recommended Posts

Posted

τι θα λεγατε για ενα νεο section , οπου εκει να διαμαρτυρομαστε για διαφορα προβληματα που αντιμετωπιζουμε στις online αγορες , στον Ποτε κλπ?(κατι σαν αυτο που εχει το techteam.gr....αν κρινουν οι admins οτι δεν χρειαζεται τετοιο section , black hole this interview :)

Posted

Mε τα προβληματα που διαβαζουμε ολοενα και πιο συχνα το σκεφτομουν και εγω.Οχι σαν section διαμαρτυριας ομως,αλλα σαν ενα store section με σχολια για καθε μαγαζι ξεχωριστα (καθε ενα καταστημα εχει το δικο του thread που ολων τα προβληματα/εντυπωσεις γραφονται μονο εκει).

Σαν αυτο που εχει το dpgr

Posted

ναι συμφωνω και εγω...θα ειναι πολυ βολικό για όλους μας!!!ετσι θα μπορούμε να εχουμε μια πιο αντικειμενικη αποψη για ενα μαγαζί...

Posted

Πολυ καλο ακουγεται αυτο :T: .Θα μας βοηθουσε ολους να ειμαστε περισοτερο ενημερωμενοι για την κατασταση που επικρατει στα τα μαγαζια ή μεταφορικες (βπ. ACS) που χρησημοποιουμε.

Posted

Εγώ πάλι πιστευω ότι κάτι τέτοιο, μόνο να στιγματίσει μερικά μαγαζιά λόγω ενός ατυχους παραδείγματος ας πούμε θα μπορούσε.

Για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο σωστά θα έπρεπε όλοι μας όποτε αγοράζουμε κάτι από κάποιο μαγαζί να μπαινουμε και να γράφουμε τις εντυπώσεις μας. Καλές και κακές.

Όχι μόνο όταν έχουμε κάποιο παράπονο. Δεν νομίζω ότι είναι όλοι διατεθειμένοι να γράφουν ...Πήγα στον Χ μαγαζή και αγόρασα ένα flashdisk και με εξυπηρέτησαν τέλεια!

Αντιθέτως για κάποιο παράπονο πολλοί θα χαρούν να μπουν και να γραψουν 5 κακές κουβέντες. Που στην τελική τις μισές φορές που παίχτηκε κάτι τέτοιο εδω μέσα...ο παραπονούμενος έλεγε μόνο τη δική του πλευρά με αποτέλεσμα να γινόμαστε λαϊκό δικαστήριο...τρίχες κατσαρές δηλαδή.

Δεν ξέρω...δεν μου ακούγεται και πολύ σωστό ή συνετό κάτι τέτοιο...Θα ήθελα να ακούσω μια "επίσημη" άποψη πάνω στο όλο θέμα όμως

Posted

θα μαρεσε πολυ κατι τετοιο

κυριως για δωσει και την ευκαιρια και στους εκπροσωπους των εκαστοτε καταστηματων να εκφρασουν και την δικη τους αποψη....

(για να μην εχουμε παρατραγουδα σαν κιαυτα που σωστα αναφερει ο DarkCount)

επισης θα μπορουσαν να καταγραφονται ΚΑΙ οι θετικες εμπειριες απο τα διαφορα καταστηματα

(πχ σε θεματα RMA, ενημερωσης, εξυπηρετησης κτλ...)

νομιζω οτι θα ηταν πολυ καλο εργαλειο στα χερια των καταναλωτων-λαμπιτων

Posted

Νομιζω οτι οι θετικη αντιμετωπιση σε ενα μαγαζι ειναι κατι που πρεπει να υπαρχει στανταρ.

Οποτε ποιος ο λογος να το αναφερουμε?

Posted
Αρχική απάντηση από aggelopas [Σήμερα, στις 23:34]

Νομιζω οτι οι θετικη αντιμετωπιση σε ενα μαγαζι ειναι κατι που πρεπει να υπαρχει στανταρ.

Οποτε ποιος ο λογος να το αναφερουμε?

μα για να δεις ποιοι το εχουν και ποιοι οχι...

και επειδη εχουμε την δυνατοτητα πλεον να αγοραζουμε και απο καταστηματα εκτος Ελλαδισταν

καλο θα ηταν να ειχαμε μια βαση δεδομενων απο εμπειριες χρηστων

για να ξερουμε ποιοι αξιζουν τα ευρω μας και ποιοι οχι ...

Posted
Αρχική απάντηση από xylokastro [Σήμερα, στις 01:20]

καμια απαντηση απο gm Plz? :)

GM?

εη εδω δεν ειναι LineAge φιλοC.......νιωCCCCCe ναουμ:p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.