Spyrus Μάϊος 4, 2011 #6021 Μάϊος 4, 2011 (edited) Διαβάζω στο ιντερνετ ότι πολλοί είχαν πρόβλημα με μπλε οθόνες μετά από upgrade 11.2+.Αν είχαν κάνει uninstall και από control panel και από device manager (ή έστω ΑΤΙΜΑΝ uninstaller) και μετά κάνοντας reboot να μπει ο microsoft driver τότε ο 11.2+μπαίνει χωρίς προβλήματα. Σίγουρα έχω κάνει updates από 11.1+,αλλά δε θυμάμαι αν έκανα uninstall τον 11.4 και ξανά install για τις μπλε οθόνες του.Μάλλον το έκανα άρα θεωρώ τον 11.4 προβληματικό.Το σίγουρο είναι ότι ο 11.1 που έχω τώρα είναι 'clean' install@ATIMAN επειδή σπάνια έχω συναντήσει πρόβλημα με upgrade οδηγών σε άπειρα setups, μπορώ να καταλάβω ότι μια ανάγκη δημιουργίας του uninstallerείναι η μη σωστή upgrade διαδικασία και ειδικά από κάποια έκδοση και μετά. Σε nvidia για παράδειγμα ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 4, 2011 από Spyrus
atiman Μάϊος 4, 2011 #6022 Μάϊος 4, 2011 Εχουμε συζητησει αρκετες φορες την αναγκαιοτητα ενος ιδιαιτερου και σε βαθος τροπου απεγκαταστασης.Ενας (μικρος) λογος ειναι και αυτος που αναφερεις..Τα "πεδια" στα οποια ο driver της ATI αναπτυσεται ειναι πολυ περισσοτερα απο της Nvidia.
Spyrus Μάϊος 4, 2011 #6023 Μάϊος 4, 2011 Ωραία θα κάνω full uninstall τον 11.1 και 'clean' install τον 11.4 και θα δω αν έχω πάλι πρόβλημα.
asikamin Μάϊος 4, 2011 #6024 Μάϊος 4, 2011 ειχες παρομοια προβληματα και στα XP ? Φιλος με 4850χ2 εχει ακριβως τις ιδιες ασθενειες,οι οποιες εξαφανιζονται οταν βαζουμε XP.Βεβαια μας το κανει με οτι catalyst βαλαμε καθως και σε ολα τα παιχνιδια.Φυσικα και σε εμας με τον οδηγο της ms δεν υπαρχει προβλημα. Τα XP τα έχω εγκαταλήψει από καιρό. Αλλά ναι , στα 7 έχω αυτό το πρόβλημα είτε με 32(htpc) ή 64(main rig) σε clean install Βαρίεμαι επίσης να κάνω install drivers και profiles για δοκιμή, θα πάω σε nvidia σύντομα μιας και με τις HD σειρές της Ati αγανάκτησα.
Spyrus Μάϊος 4, 2011 #6025 Μάϊος 4, 2011 Λοιπόν το πείραμα έγινε 11.4 blue screen με firefox άνοιγμα.Πίσω στον 11.1Σε όλες τις περιπτώσεις manual install των 2 driver (display/hdmi)του uninstaller και του Center.Δεν βάζω ούτε Stream ούτε Accelerator ούτε Trans-coding.
atiman Μάϊος 4, 2011 #6026 Μάϊος 4, 2011 Νομιζω οτι εχουμε πει οτι ο firefox εχει προβλημα με τους drivers αυτους..
The_Blade Μάϊος 4, 2011 #6027 Μάϊος 4, 2011 οι 11.4 έλυσαν το flicker σε αρκετά παιχνίδια (crysis 2, mass effect 2)
jordanis Μάϊος 5, 2011 #6029 Μάϊος 5, 2011 καλημέρα παιδιά. για μια 6870 msi hawk, κατέβασα τους 11.4 (την φουλ suite open cl) αλλά δεν έχω προχωρήσει στην εγκατάσταση.να περάσω αυτούς ή μου προτείνετε άλλους drivers? atiman oi 11.4 cap 2 τι διαφορά έχουν ?
ΝTG Μάϊος 5, 2011 #6031 Μάϊος 5, 2011 μιας και εχει σχεση με τους εν λογω οδηγους....ξερει κανεις πως θα ορισω μεσω profile ή οτιδηποτε αλλο..σε ποιο mode θα δουλευει συγκεκριμενη εφαρμογη?Βασικα θελω οταν τρεχω ενα προγραμμα να τρεχει σε συγκεκριμενα ρολογια...Συγκεκριμενη κατασταση για την ακριβεια state1 ,clock info 2 ..ή απλα σαν uvd που εχει συγκεκριμενα ρολογια σε ολα τα mode(low/medium/high.)
Redemption Μάϊος 5, 2011 #6033 Μάϊος 5, 2011 Εγώ προσωπικά δεν βιάζομαι γιατί η 6950 δεν μου ήρθε ακόμα
ultraex2005 Μάϊος 6, 2011 #6036 Μάϊος 6, 2011 (edited) βαλε 11.3 cap 5 και μετενωμασε το αρχειο crysis 2 σε fearεδιτ ετσι παιζει το παιχνιδι παρα πολυ καλα αριστα θα ελεγα Έγινε επεξεργασία Μάϊος 6, 2011 από ultraex2005 1
sofix Μάϊος 6, 2011 #6038 Μάϊος 6, 2011 Crysis 2 τρελό flickering με 8.841 και 11.4cap2... :OT: φιλαρακι το avatar βρισκεται κατω απο copyright 2005 :OT:
tonyspanos Μάϊος 7, 2011 #6039 Μάϊος 7, 2011 Λοιπόν το flickering μου συμβαίνει μόνο όταν τρέχω απ' ευθείας το εκτελέσιμο Crysis2.exe (με το τωρινό setup η μετονομασία δεν βοηθάει)... Όταν τρέχω το Launcher, είναι όλα λίγο σκοτεινά και τα FPS χάλια, χωρίς όμως το σπαστικό τρεμόπαιγμα. :OT:φιλαρακι το avatar βρισκεται κατω απο copyright 2005 :OT: από την προσωπική συλλογή μου το πήρα, στην τύχη το έβαλα... ηταν πολύ πιθανό να το είχε κι άλλος
TZANNSPY Μάϊος 8, 2011 #6040 Μάϊος 8, 2011 :OT: Βρε παιδιά τα τελευταία χρόνια "παίζω" μόνο με ATI (X700 laptop-4850oc-6950@6970) και πάντα βάζω τους καινούργιους επίσημους οδηγούς, χωρίς επεγκατάσταση χωρίς safe mode χωρίς τίποτα, μια ζωή από πάνω από τους παλιούς και ποτέ δεν είχα πρόβλημα (BSOD-crashαρίσματα κτλ) μήπως να αρχίσω να ανησυχώ ή απλά είμαι τυχερούλης; :OT: 1
Recommended Posts