LouCi4er Ιανουάριος 22, 2012 #6821 Ιανουάριος 22, 2012 Πολύ πιθανό να φταίει το cpu σου - να μην είναι αρκετά δυνατό.Δεν πιστευω.955 στα 3.9 εχω.Τεσπα,το συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι ολο προβληματα.Μετα βιας το τερματησα.
Nephiλiμ Ιανουάριος 24, 2012 #6822 Ιανουάριος 24, 2012 Μιας και εχω καιρο να ασχοληθω, εχω μεινει με τον 8.941.5εχουμε κατι new για δοκιμες?
gbak Ιανουάριος 24, 2012 #6824 Ιανουάριος 24, 2012 ^απο οτι διαβαζω στο λινκ μιλαμε για μεγαλο χρεπι ο driver αυτος.
juno12 Ιανουάριος 25, 2012 #6825 Ιανουάριος 25, 2012 http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/Catalyst122Previewdriver.aspx
chrkon Ιανουάριος 25, 2012 #6826 Ιανουάριος 25, 2012 Έχει βάλει κανείς τους 12.1 WHQL ? Έχω πρόβλημα με το bfbc2 διαρκώς τρεμοπαίζει η οθόνη...
thanoolhs Ιανουάριος 26, 2012 #6827 Ιανουάριος 26, 2012 (edited) Ξερουμε τι παιζει με αυτο Δοκιμασα 3 διαφορετικους drivers και τιποτα!! Περασα αυτους που παρεθεσε ο [MENTION=9809]juno12[/MENTION] και εφτιαξε!! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2012 από thanoolhs
fiestanik Ιανουάριος 26, 2012 #6828 Ιανουάριος 26, 2012 Έχει βάλει κανείς τους 12.1 WHQL ? Έχω πρόβλημα με το bfbc2 διαρκώς τρεμοπαίζει η οθόνη... Τους έβάλα το πρωί και έπαιξα ελάχιστα mw3 οπότε δεν ξέρω αν είναι stable.
PasxosC Ιανουάριος 26, 2012 #6829 Ιανουάριος 26, 2012 [MENTION=9179]atiman[/MENTION] επείγον, Αναζητείται Driver για HD2300 mobility........
chrkon Ιανουάριος 26, 2012 #6830 Ιανουάριος 26, 2012 Τους έβάλα το πρωί και έπαιξα ελάχιστα mw3 οπότε δεν ξέρω αν είναι stable. Μπορείς να δοκιμάσεις (ή κάποιος άλλος) και bad company 2 (αν το έχεις) και να δεις αν σου κάνει τρεμόπαιγμα (όχι το γνωστό flickering) Γύρισα στους 11.11 αναγκαστικά , οι 11.12 , 12.1 και 12.2 prev μου κάνουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα συν του ότι όταν γυρνάω από 12.1 σε 11.11 στην επανεκκίνηση βλέπω αυτό το "πράγμα" : και αναγκάζομαι να κάνω swap τις κάρτες να έρθει στα η εικόνα...
atiman Ιανουάριος 26, 2012 #6831 Ιανουάριος 26, 2012 [MENTION=9179]atiman[/MENTION] επείγον, Αναζητείται Driver για HD2300 mobility........Απ τον επισημο updater Αν εχεις καποιο "περιεργο" ID, πες μας ποιο ειναι αυτο.
KostasNK Ιανουάριος 26, 2012 #6832 Ιανουάριος 26, 2012 (edited) Έχει βάλει κανείς τους 12.1 WHQL ? Έχω πρόβλημα με το bfbc2 διαρκώς τρεμοπαίζει η οθόνη... Και στο σύστημά μου με τους 8.944.7 με το crossfire ενεργοποιημένο μου κάνει κάτι σαν flickering(τρεμοπαίζει ένα μαύρισμα επάνω στην εικόνα) όταν κλείνω το crossfire σταματάει- μόνο στο bfbc2 στο bf3 πάει τέλεια. Με τους 12.1 WHQL δεν έχω δοκιμάσει... Περιμένω τους επόμενους beta που θα δώσει ο Atiman αλλά έχει αργήσει πολύ... Atiman κανένα νεώτερο; Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2012 από KostasNK
chrkon Ιανουάριος 26, 2012 #6833 Ιανουάριος 26, 2012 Τα έχω πάρει μιλάμε... Βάζω - βγάζω συνέχεια drivers μπαίνω - βγαίνω safe mode με driver cleaner και όλα τα συναφή...Άμα δε βρω τι φταίει θα σκάσω! Τώρα έβαλα πάλι 12.1 με cap3 και κάνω uninstall - install και το bad company μήπως βρω άκρη. Να θέσω μέσα την ATI και τα παιχνίδια που υποτίθεται "σπονσοράρει"!!!
denz Ιανουάριος 28, 2012 #6834 Ιανουάριος 28, 2012 (edited) Όσο βγαίνουν καινούριοι drivers τόσο χαλάει η ροή της εικόνας και η απόδοση στις 58ΧΧ ή είναι η ιδέα μου (για BF3 μιλάω); Εκτός του ότι έχουν βγει 10 διαφορετικοί drivers και 3 διαφορετικά caps, με παραδείγματα οι 12.1 WHQL να είναι παλιότεροι από τους 12.1 preview που βγήκαν πριν ένα μήνα.Τι γίνεται εκεί στην AMD;Αν υπάρχει κάποιος που είναι ευχαριστημένος με την 5870 του, στο BF3, ας κάνει ένα καλό να μου πει με πμ ποιον driver χρησιμοποιεί και τι ingame ρυθμίσεις, user.cfg κτλπ γιατί έχω χάσει τον μπούσουλα... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 28, 2012 από denz
Dominus Ιανουάριος 28, 2012 #6835 Ιανουάριος 28, 2012 Όσο βγαίνουν καινούριοι drivers τόσο χαλάει η ροή της εικόνας και η απόδοση στις 58ΧΧ ή είναι η ιδέα μου (για BF3 μιλάω); Εκτός του ότι έχουν βγει 10 διαφορετικοί drivers και 3 διαφορετικά caps, με παραδείγματα οι 12.1 WHQL να είναι παλιότεροι από τους 12.1 preview που βγήκαν πριν ένα μήνα.Τι γίνεται εκεί στην AMD;Αν υπάρχει κάποιος που είναι ευχαριστημένος με την 5870 του, στο BF3, ας κάνει ένα καλό να μου πει με πμ ποιον driver χρησιμοποιεί και τι ingame ρυθμίσεις, user.cfg κτλπ γιατί έχω χάσει τον μπούσουλα...ΧΑΧΑ! Εγώ με single 5850 σε ultra έχω 23-24 fps. Αν ανοίξω crossfire το παιχνίδι γίνεται αηδιαστικά αργό. Κατά τα άλλα με 12.1 στο 3dmark ανέβηκα 100points! και 0.2 στο heaven.
KostasNK Ιανουάριος 29, 2012 #6836 Ιανουάριος 29, 2012 Και στο σύστημά μου με τους 8.944.7 με το crossfire ενεργοποιημένο μου κάνει κάτι σαν flickering(τρεμοπαίζει ένα μαύρισμα επάνω στην εικόνα) όταν κλείνω το crossfire σταματάει- μόνο στο bfbc2 στο bf3 πάει τέλεια. Με τους 12.1 WHQL δεν έχω δοκιμάσει...Περιμένω τους επόμενους beta που θα δώσει ο Atiman αλλά έχει αργήσει πολύ... Atiman κανένα νεώτερο; Και με τον νέο beta 8.946.0.0 συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα με το bfbc2... Atiman πότε θα φτιαχτεί; Και έπαιζα μερικές φορές bfbc2 για να θυμάμαι τα παλιά...
kyuubiii Ιανουάριος 29, 2012 #6837 Ιανουάριος 29, 2012 (edited) Όσο βγαίνουν καινούριοι drivers τόσο χαλάει η ροή της εικόνας και η απόδοση στις 58ΧΧ ή είναι η ιδέα μου (για BF3 μιλάω); Εκτός του ότι έχουν βγει 10 διαφορετικοί drivers και 3 διαφορετικά caps, με παραδείγματα οι 12.1 WHQL να είναι παλιότεροι από τους 12.1 preview που βγήκαν πριν ένα μήνα.Τι γίνεται εκεί στην AMD;Αν υπάρχει κάποιος που είναι ευχαριστημένος με την 5870 του, στο BF3, ας κάνει ένα καλό να μου πει με πμ ποιον driver χρησιμοποιεί και τι ingame ρυθμίσεις, user.cfg κτλπ γιατί έχω χάσει τον μπούσουλα...ουτε εμενα με ικανοποιει η 5870 αλλα μετα απο καποια προβληματα που ειχα με artifacts(λυθηκαν μετα απο re-install)εβαλα αυτα τα settings και νομιζω ειμαι καλυτερα απ οτι αλλο συνδιασμο δοκιμασαFrom CCC, set mip map detail to quality, not high quality. Right click on BF3, under compatibility tab check disable desktop composition.Texture high, shadows ultra, effects high, mesh medium, terrain quality & decoration high, deferred AA off, post AA high, motion blur off, AF 16x, ambient occlusion HBAO.res 1920x1080 driver ξεχασα να σου πω, Driver Packaging Version 8.92-111109a-129966C-ATI, Catalyst Version 11.12 ( οχι οτι ειμαι ικανοποιημενος αλλα στο online παει καλυτερα, αλλους drivers δν δοκιμασα) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 29, 2012 από kyuubiii add
takis-pa Ιανουάριος 29, 2012 #6838 Ιανουάριος 29, 2012 :OT: και ζητω και συγνωμη αλλα επειδη λογω συνηθειας (2χ5970 ) παρακολουθω αυτο το νημα ακομα και τωρα ενας λογος που ΔΕΝ θα ξαναπαρω Ατι ειναι οι Drivers :OT:
zpaf Ιανουάριος 29, 2012 #6839 Ιανουάριος 29, 2012 :OT: και ζητω και συγνωμη αλλα επειδη λογω συνηθειας (2χ5970 ) παρακολουθω αυτο το νημα ακομα και τωρα ενας λογος που ΔΕΝ θα ξαναπαρω Ατι ειναι οι Drivers :OT: Αν και νομιζω οτι δεν εισαι off topic η εμπειρια που ειχες με πολυπυρηνο συστημα (2χ5970) ηταν/ειναι προβληματικη οχι μονο στο στρατοπεδο της ATI αλλα και της Nvidia. Απλα εδω στην πατριδα ο εχων mercede δεν θα πει ποτε στον γειτονα του με decevo οτι εμεινε προχθες και περιμενε δυο ωρες την express service. Αν θες να μαθεις για τα mercede κοιτα και λιγο προς τα εξω Videocards - NVIDIA Drivers Section - Guru3D.com Forums Μπορεις βεβαια να αραξεις εδω http://www.thelab.gr/kartes-grafikon/the-nvidia-forceware-driver-thread-34800.html και να μαθεις απο πρωτο χερι πως πανε 2χ590 στα παιχνιδια.
Nephiλiμ Ιανουάριος 29, 2012 #6840 Ιανουάριος 29, 2012 ουτε εμενα με ικανοποιει η 5870 αλλα μετα απο καποια προβληματα που ειχα με artifacts(λυθηκαν μετα απο re-install)εβαλα αυτα τα settings και νομιζω ειμαι καλυτερα απ οτι αλλο συνδιασμο δοκιμασαFrom CCC, set mip map detail to quality, not high quality. Right click on BF3, under compatibility tab check disable desktop composition.Texture high, shadows ultra, effects high, mesh medium, terrain quality & decoration high, deferred AA off, post AA high, motion blur off, AF 16x, ambient occlusion HBAO.res 1920x1080 driver ξεχασα να σου πω, Driver Packaging Version 8.92-111109a-129966C-ATI, Catalyst Version 11.12 ( οχι οτι ειμαι ικανοποιημενος αλλα στο online παει καλυτερα, αλλους drivers δν δοκιμασα)Ασε το driver default.Με τι CPU εισαι?
Recommended Posts