Jump to content

κατασκευη block


gusteg
 Share

Recommended Posts

σκεφτομαι να φτιαχω ενα νεο block για την υδοψυξη μου.

αποφασισα να το φτιαξω σε σχημα λαβυρινθου με εισοδο στο κεντρο και εξοδο απο την ακρη.τα προβληματα μου ειναι τα εξης,

να αφησω πολυ χαλκο κατω απο το νερο η η ροι να ειναι οσο πιο κοντα μπορω στη cpu?

μολις ολοκληρωθει η ολη κατασκευη να κανω επαργυρωση?θα εχω βελτιωση επιδοσεων η δεν βοηθα στην απαγωγη θερμοτητας?

που θα βρω στην αθηνα λαστιχο για την στεγανοποιηση χαλκου-plexi?

ευχαριστω προκαταβολικα

Link to comment
Share on other sites

2 χιλ πατος ειναι καλα

ποσταρε το σχεδιο που εχεις κατα νου μπας και βοηθησουμε

για λαστιχακια κοιτα Σπυρου Πατση (αθηνα)

Link to comment
Share on other sites

ενα προχειρο σχεδιο χωρις πολλες λεπομερειες.

προκυτε για το κομματι του χαλκου. κομμενο σε διαστασεις 50χ50χ10 και βαθος του φρεζαρισματος 8mm.εισοδος στο κεντρο και εξοδος κατω δεξια.

ακομη δεν εχω ιδεα για το παχος του αυλακιου για το λαστιχο και το ειδος του λαστιχου που χρειαζεται

waterblockgc9.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν επιμένεις στις διαστάσεις που αναφέρεις, κάνε το αυλάκι 10mm πλάτος με 2mm χώρισμα. Ετσι έχεις χώρο για M3 βίδες με 1,5mm απόσταση από την άκρη και στα 3,5mm που μένουν βάζεις ή κάποιο λαστιχάκι ή κάτι σε στεγανοπιητική κόλα. H loctite έχει αρκετά τέτοια προϊόντα.

Ακόμα κοίτα να κάνεις μερικά fins στο κέντρο κάτω από το ρακόρ εισαγωγής για καλήτερη μεταφορά θερμότητας.

P.S. Ποιό cad είναι αυτό???

Link to comment
Share on other sites

καλο ηταν να μπορουσα να προσθεσω fins omvw θα εχω στην διαθεση μου μονο φρεζα και ουτε καν cnc.οποτε απλα πραγματα καλυτερα.αν ξερεις καποιο τροπο χωρις ηλεκτροδιαβρωση θα χαρω να τον ακουσω.

ps. pro-engineer wildfire

Link to comment
Share on other sites

Και με φρέζα γίνεται να κάνεις τα fins. Πιστέυω οτι 1,5*1,5mm τα fin και κενό 1,5mm, για να μην κόβει την ροή πολύ και ζορίζει την αντλία, και στις άκρες 2mm κενό. Ενας ψιλοέμπειρος μάστορας το κάνει για πλάκα.

:banging: Pro/E :banging:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE

μολις ολοκληρωθει η ολη κατασκευη να κανω επαργυρωση?θα εχω βελτιωση επιδοσεων η δεν βοηθα στην απαγωγη θερμοτητας?

που θα βρω στην αθηνα λαστιχο για την στεγανοποιηση χαλκου-plexi?

ακομη δεν απαντησε κανεις στο αρχικο μου ερωτημα....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gusteg

QUOTE

μολις ολοκληρωθει η ολη κατασκευη να κανω επαργυρωση?θα εχω βελτιωση επιδοσεων η δεν βοηθα στην απαγωγη θερμοτητας?

που θα βρω στην αθηνα λαστιχο για την στεγανοποιηση χαλκου-plexi?

ακομη δεν απαντησε κανεις στο αρχικο μου ερωτημα....

Το λαστιχο που θελεις θα το ζητησεις σαν ο-ρινκ και μπορεις να το βρεις σε μαγαζια που πουλανε τσιμουχες ,ο-ρινκ κτλ υλικα για στεγανοποιηση

Παρε μαζι σου και το μπλοκ και ζητα να σου βρει το ο-ρινκ που ταιριαζει στις διαστασεις του καναλιου που εχεις σκαψει Μην σε απασχολει το οτι θα σε κοιτανε στραβα και επισης να εχεις νομισματα των 10-20 λεπτων

Αρχική απάντηση από Skinny13

οι φρεζες παιρνουν απ οτι ξερω μεχρι 3 χιλ κοντυλι

Μαλον καποιο λαθος κανεις

Αρχική απάντηση από mech5107

Eξαρτλαται από την φρέζα. Πάντως σε CNC σίγουρα υπάρχει και 1mm.

Και πολυ μικροτερο (εως και 0,1 μμ στο κατωτερο σημειο) αλλα φυσικα η χρηση τετοιων κοπτικων προυποθετει και την υπαρξη αναλογων εργαλειομηχανων

Αρχική απάντηση από mech5107

Και με φρέζα γίνεται να κάνεις τα fins. Πιστέυω οτι 1,5*1,5mm τα fin και κενό 1,5mm, για να μην κόβει την ροή πολύ και ζορίζει την αντλία, και στις άκρες 2mm κενό. Ενας ψιλοέμπειρος μάστορας το κάνει για πλάκα.

Η λυση που του προτεινεις ειναι πρακτικα ανεφικτη Ο ψιλοεμπειρος μαστορας που αναφερεις μολις δει τα σχεδια με τις διαστασεις που αναφερεις θα τον κοιταξει στραβα και θα τον στειλει στον επομενο ψιλοεμπειρο μαστορα ΑΝ παλι αποφαζισει να του το κανει δοκιμαζοντας την αντοχη του, τα νευρα του και την υπομονη του θα του ζητησει σαν αμοιβη ενα ποσο με το οποιο θα εστεινε ολοκληρη υδροψυξη

@gusteg

Ψαξε για rotor waterblock Ειναι ενα απλο σχεδιο που μπορει να γινει ευκολα τοσο με δραπανο αλλα και ακομα καλυτερα με φρεζα και αποδιδει αρκετα καλα

Επισης αποφυγε να κανεις στο χαλκο σπειρωμα μικροτερο απο Μ4

Τρυπησε με 3,5 μμ τρυπανι και κανε το σπειρωμα σου Πιστεψε κατι ξερω

Το καναλι στο οποιο θα μπει το ο-ρινκ ( αν χρησιμοποιησεις flat κοτπικο ) θα το κανεις 0,50μμ πιο ρηχο απο την ονομαστικη διαμετρο του ο-ρινκ

Αν βαλεις ball κοπτικο 0.3μμ ειναι οκ

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

α.δεν είναι ταλαιπωρία..ίσα ίσα είναι η χαρά της δημιουργίας

β.δεν θα πάω σε μάστορα μόνος μου θα το φτιάξω

γ.rotor?ενδιαφέρων θα το ψάξω.

δ.για το ο-ρινκ με τι κονδύλι προτείνετε να το κάνω?μήπως είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσω κάποια κόλλα-στεγανοποιητή?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

dsc00102jz9.th.jpg

επανερχομαι σε ενα παλιοτερο θεμα που ειχα ανοιξει.

μετα απο αρκετη σκεψη και λιγο παραπανω προσπαθεια στον σχεδιασμο κατεληξα σε νεο σχεδιο το οποιο και εκοψα στο cnc,

η ολη εργασια εγινε με 2mm κονδυλι εφτασε τα 8mm βαθος.

η μονη αποτυχια ηταν πιστευω στα σπειρωματα αφου αρχικα τα ειχα υπολογισει για M3 αλλα τελικα τα εκανα M4 (αλλα ξεχασα να τα αλλαξω θεση) και ετσι μερικες σπειρες "φουσκωσαν" στο πλαι το μεταλλο.ευτυχως το προβλημα τελικα ειναι μονο αισθητικο.

το αστειο της υποθεσης ειναι ο χρονος κατεργασιας....4.5 ωρες.πλακα θα ειχε ετσι και πληρωνα το cnc(50-60 €/ωρα)

ευχαριστω ολους οσους με τις συμβουλες τους μεσα απο αυτο το ποστ με βοηθησαν

Link to comment
Share on other sites

για να εξηγησω λιγο την ροη.

η εισαγωγη ειναι απο το κεντρο (καθετα) και το υγρο παει οπως κοιταμε την φωτο αριστερα.

μετα χωριζεται σε πανω και κατω ροη αλλαζωντας κατευθυνση προς τα δεξια.μετα φτανει στο δεξι τμημα οπου και βγαινει παλι καθετα απο την μεση ως προς τον κατακορυφο αξονα.

τα fins εχουν υψος 8mm και παχος 1mm και συνολικα ο χωρος που αφηνουν αναμεσα τους για να κινειται το υγρο ειναι παντου περιπου ισος με το εμβαδο της διατομης των ρακορ εισοδου-εξοδου (για να μην πολυ αλλαζουν οι ταχυτητες)αργοτερα (μπορει και σημερα) θα ποσταρω και φωτο με το μπλοκακι δεμενο με τα ρακορ και το πλεξυ

Link to comment
Share on other sites

μια συμβουλη απο μενα

καλο ειναι να βαλεις ενα o-ring για να μην εχεις διαροες. και απ οτι βλεπω εχεις κανει ηδι την πατουρα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...