Jump to content


www.e-shop.gr απογοήτευση...


lefteris

Recommended Posts

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με το γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-shop.gr :rolleyes:

Μια Κυριακή λοιπόν, καταχώρησα παραγγελία για το κουτί coolermaster stacker T01.

Ήθελα να πληρώσω με την πιστωτική μου κάρτα, τρομάρα μου... :wassat:

Το αποτέλεσμα να αναγκαστώ την επόμενη Πέμπτη απόγευμα να την ακυρώσω, μετά από πολλές ώρες εκνευρισμού και ταλαιπωρίας.

Παρακάτω παραθέτω το email που τους έστειλα την Πέμπτη το απόγευμα.

Συνολικά τους έστειλα 4 εμαιλ. Μόνο στο τελευταίο απάντησαν, αυτό της ακύρωσης της παραγγελίας μου... :TD:

"To: public-relations@e-shop.gr, comments@e-shop.gr, feedback@e-shop.gr, sales@e-shop.gr, logistirio@e-shop.gr

Date: Oct 19, 2006 4:32 PM

Subject: ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 061015152754*********

ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ 061015152754******** ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ!

Την παραγγελία την καταχώρησα την Κυριακή 15/10/06 15:27.

1. Τη Δευτέρα με ειδοποιήσατε ότι θέλετε με φαξ φωτοτυπία της ταυτότητάς μου και της κάρτας μου.

2. Την Τρίτη σας τα έστειλα.

3. Τετάρτη μίλησα με τις πωλήσεις και προσπάθησα να επικοινωνήσω με το λογιστήριο.

Έκανα 3 τηλέφωνα και ήμουν στην αναμονή για 1 ώρα και 10 λεπτά χωρίς κάποιος να απαντήσει.

Υπάλληλός σας από τις πωλήσεις μου είπε ότι ούτε εκείνος μπορούσε να επικοινωνήσει με το λογιστήριο.

4. Σήμερα, Πέμπτη, 40 λεπτά αναμονή με το λογιστήριο κανένας δεν απάντησε.

Μετά από ώρα επικοινώνησα με τις πωλήσεις, όπου πάλι δεν μπορούσαν να βρουν κάποιον στο λογιστήριο. Τους ζήτησα να πάνε στον από πάνω όροφο να τους χτυπήσει την πόρτα, αλλά μου είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει. Έχουν κλειδώσει μήπως;

5. Μετά από 3 τηλέφωνα με τις πωλήσεις μου είπαν ότι το φαξ δεν ήταν ευανάγνωστο και να στείλω εμαιλ!

6. Το έκανα και αυτό, αλλά το αποτέλεσμα ...το φαντάζεστε.

Αυτό είναι το 4ο εμαιλ που σας στέλνω για να ακυρώσω την παραγγελία και φυσικά δεν περιμένω να πάρω απάντηση, γιατί ούτε στα 3 προηγούμενα πήρα!

Προφανώς τα λεφτά μου δεν τα θέλετε!!!

Η "εξυπηρέτησή" σας είναι από τις χειρότερες που έχω συναντήσει και ό,τι άλλο πω θα κακοχαρακτηρίσει εμένα πλέον. ΑΙΣΧΟΣ!!!"

Το κουτί τελικά το αγόρασα από την checkmate και λίγο πιο φθηνά μάλιστα.

Αυτά... :nothing:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από lefteris

ergotelis τί εννοείς; Δε νομίζω να είχε σημασία τί ήταν η παραγγελία μου.

Είναι καθαρά θέμα σεβασμού και αντιμετώπισης του πελάτη.

Ναι,το δικό σου είναι άλλο ένα επιχείρημα,εγώ λέω ότι αν αγοράζεις κάτι δευτερεύον είναι οκ, αν θες κάτι προτεύον άστο καλύτερα, από αρκετές απόψεις, και εξυπηρέτησης και σέρβις!Επίσης τελευταία , πολλά προϊόντα δε τα έχουνε σε στόκ και δε το γράφουνε,επειδή θα τα έχουνε σύντομα......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από lefteris

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με το γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-shop.gr :rolleyes:

Μια Κυριακή λοιπόν, καταχώρησα παραγγελία για το κουτί coolermaster stacker T01.

Ήθελα να πληρώσω με την πιστωτική μου κάρτα, τρομάρα μου... :wassat:

Το αποτέλεσμα να αναγκαστώ την επόμενη Πέμπτη απόγευμα να την ακυρώσω, μετά από πολλές ώρες εκνευρισμού και ταλαιπωρίας.

Παρακάτω παραθέτω το email που τους έστειλα την Πέμπτη το απόγευμα.

Συνολικά τους έστειλα 4 εμαιλ. Μόνο στο τελευταίο απάντησαν, αυτό της ακύρωσης της παραγγελίας μου... :TD:

"To: public-relations@e-shop.gr, comments@e-shop.gr, feedback@e-shop.gr, sales@e-shop.gr, logistirio@e-shop.gr

Date: Oct 19, 2006 4:32 PM

Subject: ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 061015152754*********

ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ 061015152754******** ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ!

Την παραγγελία την καταχώρησα την Κυριακή 15/10/06 15:27.

1. Τη Δευτέρα με ειδοποιήσατε ότι θέλετε με φαξ φωτοτυπία της ταυτότητάς μου και της κάρτας μου.

2. Την Τρίτη σας τα έστειλα.

3. Τετάρτη μίλησα με τις πωλήσεις και προσπάθησα να επικοινωνήσω με το λογιστήριο.

Έκανα 3 τηλέφωνα και ήμουν στην αναμονή για 1 ώρα και 10 λεπτά χωρίς κάποιος να απαντήσει.

Υπάλληλός σας από τις πωλήσεις μου είπε ότι ούτε εκείνος μπορούσε να επικοινωνήσει με το λογιστήριο.

4. Σήμερα, Πέμπτη, 40 λεπτά αναμονή με το λογιστήριο κανένας δεν απάντησε.

Μετά από ώρα επικοινώνησα με τις πωλήσεις, όπου πάλι δεν μπορούσαν να βρουν κάποιον στο λογιστήριο. Τους ζήτησα να πάνε στον από πάνω όροφο να τους χτυπήσει την πόρτα, αλλά μου είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει. Έχουν κλειδώσει μήπως;

5. Μετά από 3 τηλέφωνα με τις πωλήσεις μου είπαν ότι το φαξ δεν ήταν ευανάγνωστο και να στείλω εμαιλ!

6. Το έκανα και αυτό, αλλά το αποτέλεσμα ...το φαντάζεστε.

Αυτό είναι το 4ο εμαιλ που σας στέλνω για να ακυρώσω την παραγγελία και φυσικά δεν περιμένω να πάρω απάντηση, γιατί ούτε στα 3 προηγούμενα πήρα!

Προφανώς τα λεφτά μου δεν τα θέλετε!!!

Η "εξυπηρέτησή" σας είναι από τις χειρότερες που έχω συναντήσει και ό,τι άλλο πω θα κακοχαρακτηρίσει εμένα πλέον. ΑΙΣΧΟΣ!!!"

Το κουτί τελικά το αγόρασα από την checkmate και λίγο πιο φθηνά μάλιστα.

Αυτά... :nothing:

Μια χαρα τους τα <εχωσες>:cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από ergotelis [26-10-2006 15:22]

Φίλε το eshop αξίζει για μικρά πράγματα για το pc,για τα υπόλοιπα πιο μπίζιλα(καλά το γραψα?) έχει ο θεός...

δηλωνω πα8ον του "service" και "sfter salles support" του e-shop....

long story short:

αγοραζω το headset Teac HP-02 αξιας 8.90 εουρω.με κα8υστερηση 25 ημερων επιδη κα8ως ισψυριστηκαν ειχε ερ8ει η απραγγελεια μου στο καταστημα στην 8εσ/νικη αλλα εγω δεν περασα να το παραλαβω και επεστραφηκε,παρ'οτι στο μεσοδιαστημα ειχα περασει 4 φορες απο το μαγαζι αυτοπροσωπος και ειχα επικοινωνησει αλλες 2 ή 3 φορες τηλεφωνηκα και μου απαντουσαν πως δεν υπηρχε δια8εσημοτητα του προιοντος και για αυτο κα8υστερουσε,παρελαβα το προιον μου....

μετα απο 2 μερες παω να το χρησημοποιησω και μετα λυπης μου διαπιστωνω οτι το δεξι ακουστικο δεν "λαλουσε" (κοινως δεν ακουγοταν τπτ απο τα "δεξια").πηγαινω και το συνδεω και στο PC ενος φιλου (ο οποιος εχει επισης headset διαφορετικο μοντελο ομως) για να δω μηπως ειχα καποια λα8ος ρυ8μηση και για αυτο δεν δουλευε αλλα και σε αυτον τα ιδια.αυτα συμβαινουν την Πεμπτη.Παρασκευη πρωι λοιπον παω στο e-shop point στη 8εσ/νικη και τους εξηγω το προβλημα μου.μου λενε πως πρεπει να παει στο service sthn A8hna για να διαπιστω8ει αν οντως υφησταται βλαβη (που αν εκεινη την ωρα εβαζε στο pc του ενας υπαλληλος 8α το διαπιστωνε,αλλα ετσι εχει το πρωτοκολλο και εκανα μουγκα).μου λενε την Τριτη 8α φυγει απο 8εσ/νικη για Α8ηνα (!!!! ενω κα8ημερινα ανεβoκατεβαζουν πραγματα για τις παρραγγελειες τους ZZZzzzZZZzzz) και πως Δευτερα,το αργοτερο Τριτη 8α ειναι πισω και 8α ξερουμε τι παιζει....

παραλληλα ενημερωνω πως οπως και να εχει εγω δεν 8ελω αντικατασταση (αφενος γιατι δεν υπηρχε δια8εσημοτητα και αφαιτερου γιατι τελικα δεν με βολεψε το headset) και πως 8α η8ελα να αγορασω ενα αλλο,πιο ακριβο πληρωνοντας φυσικα την χρηματικη διαφορα (κοστιζει 16 ευρω αυτο που 8ελω να παρω).με τα πολλα μου λεει πως δεν γινεται αυτο και πως αν υπαρχει δια8εσημοτητα στην απο8ηκη του προμη8ευτη τους /εισαγωγεα,8α παρω παλι το ιδιιο ασχετως αν αυτοι δεν το ειχαν δια8εσημο (lol?αν υπαρχει στις απο8ηκες του προμη8ευτη τους γιατι δεν το εχουν και αυτοδια8εσημο??).

του εξηγω πως εγω δεν το γουσταρω ρε παιδι μου το εν λογω προιον και πως ειμαι διατε8ημενως να πληρωσω την χρηματικη διαφορα και να απρω κατι ακριβοτερο και μετα πολλα μου λεει πως για κατι τετοιο 8α πρεπει να μιλησΩ (εγω οχι αυτοι) με Α8ηνα για να δουμε αν γινεται....καλα λεω εγω ας ερ8ει εκεινη η ωρα και βλεπουμε....

περναει λοιπον η Δευτερα και η Τριτη και καμια ειδοποιηση.Πεμπτη απογευμα τους παιρνω τηλεφωνο και μου λενε πως το headset δεν εχει φτασει ακομα Α8ηνα (!!!!!!!).τους ρωταω τι ακριβως σημαινει αυτο,και μου απαντανε πως το προιον μου βρισκεται ακομα 8εσ/νικη (lol...ZZZzzz) αλλα δεν ξερουν για ποιον λογο και πως και γιατι...ρωταω ποτε 8α ξερουμε και μου λενε αυριο (Παρασκευη).καλως λεω.αφηνω την Παρασκευη (εσεκμενα) χωρις να επικοινωνησω μαζι τους και παω σημερα Δευτερα απο εκει ξανα.το και το τους λεω τι γινεται?κοιταει το συστημα και μου λεει πως ακομα ειναι εδω (κι ομως ειμαι ακομα εδω...και αυτην την εβδομαδα....).εμφανως εκνευρισμενος εγω αλλα χωρις να παρεκτραπω ή να υψωσω εστω και κατα το ελαχιστον τον τονο της φωνης μου ρωταω γιατι δεν εχει φτασει ακομα α8ηνα,με τα ποδια παει ή με ποδηλατο δλδ?μου λεει πως 8α κοιταξουνε και πως μεχρι το τελος της εβδομαδας 8α ξεουν "λογικα".του λεω και γω πως στο τελος της εβδομαδας δεν μου λεει τπτ.8ελω να ξερω τωρα γιατι εχει συμβει ολη αυτη η ιστορια.μου εξηγει πως λογω ωρας (ηταν 3 παρα το μεσημερι) δεν μπορουσαν να δουυν και μετα απο παρεμβαση του προισταμενου εκει μου ειπαν πως αυριο 8α το κοιταξουν και 8α επικοινωνησουν μαζι μου.

εαν δεν με εχουν παρει μεχρι τις 11 το πρωι,το αργοτερο,8α παω απο εκει και 8α γλεντησουμε.αρκετο χαιδεμα στα αυτια τους καναμε.ολη η ταλαιπωρια,τα τηλεφωνα και η βενζηνες ανεβα κατεβα εκει,8α μπορουσα να παρω ενα headset 30-35 εουρων....

αλλα......

Οψομε8α επομενως.αυριο 8α σας εχω νεοτερα!

για να δειτε οτι και για 8.90 παλι τα ιδια συμβαινουν....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έτσι ακριβώς όπως το λες εγώ το έζησα για ένα επεξεργαστή για διάστημα 2μηνών και για ένα μόμπο που τελικά λειτουργούσε διάστημα 4εβδομάδων.Απλά απαράδεκτοι, άλλα λένε και άλλα κάνουνε, τη περιφέρεια την έχουνε ρίξει πολύ.Εμένα η καθυστέρηση να φανταστείς να φτάσουνε στην Αθήνα ήτανε 2 εβδομάδες......

Καλη τύχη και υπομονή ελπίζω να φανείς πιο τυχερός από άλλους....

Τελικά το eshop αξίζει μόνο για κανά καλώδιο/πάστα/ανεμιστήρα! :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι αγόρασα (μεσα στα ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολλά που εχω παρει από εκει) και μια μητρική. Πηγα να την βαλω λοιπον, και δεν αναβε... Τους την γυρναω την άλλη μέρα, μου λενε, θα την ελέγξουμε. Μεχρι αυριο θα εχει ελεγθει. Ωραια, τους την αφηνω, δεν προλαβαινω να γυρισω σπιτι (κυριολεκτικά, 3 λεπτά μετα που μπηκα σπιτι-> και χτυπάει το τηλ. Λεω ναι? και μου λεει :ο κ.Τάδε? Λεω ναι. Λεει: η μητρική σας ελεγχθηκε με μνημες ΤΑΔΕ μοντελο ΤΑΔΕ serial, και εμ επεξεργαστή ΤΑΔΕ ΤΑΔΕ και ειναι πλήρως λειτουργικη. Μπορειτε να περάσετε να την παραλάβετε οποτε θελετε. Παω, πληρωνω 5 τον έλεγχο, παω σπιτι μου, την βαλω, ΟΛΑ ΟΚ!

Και αρχιζω και αναρωτιεμαι... "ρε μπας και την αλλαξανε με καινουρια για να μην δυσφημιστουν..?" και άλλα τετοια...

Αλλα τελικα βρήκε τι εφταιγε!! Ένα ανεμιστηράκι που το ειχα συνδέσει με 3pin πανω στη μητρική ηταν βραχυκυκλωμένο!!!!!! ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣ!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από lefteris

ergotelis τί εννοείς; Δε νομίζω να είχε σημασία τί ήταν η παραγγελία μου.

Είναι καθαρά θέμα σεβασμού και αντιμετώπισης του πελάτη.

ακριβως αυτο ειναι παιδια

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.