Jump to content



Rydermark Set to Challenge 3DMark


Recommended Posts

Candella Software, an independent contract software developer from the UK, announced Tuesday the release of a new benchmark that is set to demonstrate the benefits of the most advanced hardware available to date and provide an understanding of its performance in upcoming game titles.

The benchmark called Rydermark will utilize a proprietary multithreaded game engine developed for a game scheduled for future release, will require a high-end personal computer (PC) featuring a dual-core microprocessor as well as DirectX 9 shader model 3.0-capable graphics card with 512MB of memory onboard, according to Candella Software.

Candella said that the new benchmark will use true 64-bit high dynamic range lighting with antialiasing, parallax occlusion mapping, soft shadows, normal mapping, soft particles, full scene motion blur, depth-of-field, heat haze, volumetric fire and realistic water physics.

rydermark_logo.jpg

While benchmarks like 3DMark collect input from around the industry and offer some kind of virtual game engine of the future that does reflect the trends, but is still artificial, Candella claims that Rydermark will use 3D models, textures and shaders developed for an actual videogame, which will give users understanding of how the particular title will perform and what will the next-generation games those that use advanced graphics technologies require in general.

Rydermark, which is targeted at he PC hardware enthusiast and gaming communities, will be available free for download from all the major file download and gaming websites this holiday season.

http://xbitlabs.com/news/video/display/20061031112444.html

Για να δουμε..θα τα γονατιζει τα μηχανηματατα μας?Απο την αλλη ,φαινεται να συγκρινεται πιο αμεσα με τα παιχνιδια και οχι οπως το 3dmark...:D

Link to comment
Share on other sites

Και πάνω που κοιτούσα για το 3DMark07 να ένα νέο bench. Ας ελπίσουμε να μην είναι σαν το Aquamark - κι αυτό σε real game performance βασιζόταν αλλά το 2003-04 που βγήκε μάλλον δεν ήταν και πολύ αντιπροσωπευτικό για την επόμενη γενιά παιχνιδιών. Πάντως αυτό το Rydermark φαίνεται πολλά υποσχόμενο, άντε να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να πω την αλήθεια, αυτά που δε μου άρεσαν από τα 3dmark '05 και '06, ήταν :

1. Το περιεχόμενο των σκηνών που είχαν, ήταν , κατά εμένα, πολύ απρόσωπο και φτωχό σε σχέση με τα '01 και '03.:TD:

2. Το ότι έπαιζαν με αξιοπρεπή ροή μόνο σε απόλυτα high end συστήματα, ενώ τα παλιά , ναι μεν έδιναν σαφώς χαμηλότερα scores, αλλά έπαιζαν ομαλά και σε πολύ πιο normal συστήματα της εποχής τους.:TD:

3. Το ότι το '06 έχει τις ίδιες ακριβώς σκηνές με το '05, απλά με πιο σύνθετους shaders. To '06 ήταν στην ουσία το patch του '05 για sm3 - αίσχος.:TD:

4. Γιατί βγάλανε τα fill rate τεστ από τη default λούπα;;- όνειδος :TD:

’ντε να δούμε το Rydermark τι προσέγγιση θα έχει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω δει κάτι ανταγωνιστικό από πλευράς οργάνωσης και υποστήριξης για να γίνει ουσιαστική σύγκριση. Είναι σα να συγκρίνεις παραγωγές της Ubisoft, με open beta...beerware να πούμε. Ας βγει κάτι με αντίστοιχο επαγγελματισμό και βλέπουμε τότε. Το ότι έχει η futuremark "μονοπώλιο" , δε σημαίνει ότι πρέπει να λατρεύουμε το οτιδήποτε μας σερβίρει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.