Jump to content

SOS Mισοκαμενο pixel.. Εχει δει αλλος?


angel_f

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από angel_f

τι ειναι το RMA ?

Return merchandise authorization ή αλλιώς η διαδικασία επιστροφής προϊόντος.

Η δυνατοτητα να μπορεις να στειλεις το προιον πισω στην εταιρια και να παρεις το ιδιο πισω καινουργιο ή επισκευασμενο χωρις χρεωση μεσα στα ορια της εγγυησης που οριζει ο κατασκευαστης

Τωρα αν εκανες την πατατα και πηγες και εδωσες 1200Ε για μια οθονη ΕΙΖΟ χωρις εγγυηση ΕΙΖΟ με 5 χρονια και μηδεν πιξελ τι να σου πω???

Εισαι αξιος ...........

Βασικά περιμένω απάντηση από το μαγαζί που την πείρα , θα συνεννοηθούν με την αντιπροσωπεία ( της Γερμανίας ) εάν προβλέπετε αλλαγή , ακόμα δεν το ξερώ.

Εν τούτης πείρα και την ελληνική αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι σε περίπτωση κλιμένου pixel κανονικά δεν προβλέπετε αλλαγή οθόνης έστω και αν είναι μέσα στην εγγυηση 0 pixel για 6 μήνες ( Δεν θεωρείτε καμένο pixel ) . Μόλις μάθω θα σας το πω.

Τελικά η οθόνη πείρε τον μακρύ δρόμο της επιστροφής για την αντιπροσωπεία της Γερμανίας.

Τα νέα είναι ότι χθες τα μεσάνυχτα καθώς ( για τρίτη μέρα ) προσπαθούσα να ξεσκολίσω το pixel , προετοιμάζοντας την για τις ώρες που θα κοιμόμουν , έβαλα μούρο φόντο στα win και Βάσου μια πράσινη κουκίδα αλλού!! :boxed:

Αμάν , λέω , εδώ στο τέλος θα μου βγει σουρωτήρι , κοιτάζω καλυτέρα όλη την επιφάνια και εν τέλει αποκαλυφτήκαν άλλες 3 , σύνολο 5!!

Ρε παιδιά μπας και έχουν κολλήσει το αυτοκόλλητα της ΕΙΖΟ πάνω σε οθόνη BELINEA ?:TD:

Οπότε σήμερα το πρωί την πείρε το τρένο της επιστροφής...

’ντε πάλι να περιμένω να την δει ο Γερμανός , να δώσει σήμα στον Έλληνα , να μου στείλει την καινούρια

Δυστηχως ετσι γινεται παντα αμα καει ενα ή αν σου εμφανιστει ενα ακολουθουν και αλλα και ολα αυτα φενονται απο την πρωτη μερα ως και τρεις μηνες και αυτο ισχυει για ολλες τις οθονες ειναι θεμα κατασκευης του πανελ

Ελπίζω μονό η καινούρια να μην είναι και αυτή προβληματική , γιατί εάν είναι να δίνω 40 ευρώ για στο curier στο τέλος θα έπαιρνα καμιά 30"

Αρχική απάντηση από angel_f [Σήμερα, στις 23:34]

Ελπίζω μονό η καινούρια να μην είναι και αυτή προβληματική , γιατί εάν είναι να δίνω 40 ευρώ για στο curier στο τέλος θα έπαιρνα καμιά 30"

Γιατί τα μεταφορικά για την αντικατάσταση σε σένα τα χρεώνουνε;:rolleyes:

Απαράδεκτο αν συμβαίνει κάτι τέτοιο.:TD:

Χρεώνομε τα μεταφορικά από την Εύβοια που μένω μέχρι την Θεσσαλονίκη που είναι το μαγαζί .Για να πάει γερμάνια και να μου στείλουν καινούρια δεν πληρώνω.

Νομίζω ότι αυτή η πολιτική ισχύει για όλα τα καταστήματα .

Εάν έμενα Θεσσαλονίκη δεν θα πλήρωνα τίποτα.

:(

Εάν η εγγύηση αναφέρει On Site, πιστεύω πως στην περίπτωσή σου δέν τηρήθηκαν οι όροι...

Εάν κάποιος ξέρει κάτι άλλο διορθώνει...:)

Ναι μεν έχει καλές τιμές το μαγαζί αυτό , αλλά δεν έχει κάποιες υπηρεσίες που θεωρούμε δεδομένες ...

Αρχική απάντηση από darksoho [Σήμερα, στις 14:19]

Μηπως αν επικοινωνουσες μαζι τους με καποιο mail σου προτειναν κατι

Tι εννοείς ? Tι να πρότειναν?

Τελικα μου στελνουν πισω την ιδια οθονη .

Η εγγυηση αλλαγης της οθονης στα 0 pixel δεν ισχυει στην περιπτωση 1 φωτινου subpixel

Τσαμπα 40 ευρω , και η ιδια οθονη :(

Ευχαριστω sakis_the_fraud , το ξερω το site , το χρησιμοποιω αλλα ακομα τιποτα:( .Ποιος ξερει ? ισως καποια μερα ξεκολισει .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.