Jump to content



Βοήθεια Κατά το στήσιμο του υπολογιστή


ababapanos

Recommended Posts

Καλημέρα. Το σύστημά μου αποτελείται από έναν AMD 3200+ ,420W τροφοδοτικό, MSI K8N , 1 GB RAM, ATI X800,WD 320 GB

Σε λίγες μέρες Θα κάνω αναβάθμιση του υπολογιστή μου σε

Core 2 DUO E6400

ASUS P5w DH DELUXE

HEROICHI COUGAR 600W

Kingston DDR2 1 GB

XFX 8800 GTX

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν υπάρχει κάποιος οδηγός που να βοηθάει στη συναρμολόγηση του υπολογιστή από κάποιον που δεν είναι τεχνικός.

Βέβαια δεν είμαι τελείως άσχετος έχω αλλάξει στο παρελθόν μόνος μου και σκληρό δίσκο , μνήμη και κάρτα γραφικών.

Αυτό που δεν έχω κάνει ποτέ είναι να τοποθετήσω τη μητρική , το τροφοδοτικό και τον επεξεργαστή.

γι' αυτό ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω για να μη προκαλέσω ζημιά? χρειάζεται όπως θα βγάλω την μητρικη από το κουτί να πείραξω κάποιο τζαμπερακι κ κατι αλλο?

από το τροφοδοτικό ποσά καλώδια και ποια πρέπει να συνδεθούν στη μητρική?

πριν τοποθετήσω τον επεξεργαστή στη μητρική θα πρέπει να του βάλω θερμοαγωγικη παστα που έχω ακούσει στο παρελθόν η δεν χρειάζεται?

Αυτά μου έρχονται σαν πρώτες ερωτήσεις στον νου. Συγνώμη αν μερικές από τις ερωτήσεις είναι γελοίες αλλά δεν γεννηθήκαμε όλοι τεχνικοι. Θα μπορούσα να πληρώσω έναν τεχνικό να μου τον συναρμολόγηση, απλά θέλω θα προσπαθήσω να το μάθω.

Link to comment
Share on other sites

Οι stock ψύχτρες έχουν ένα είδος πάστας πάνω τους. Δεν είναι ότι καλύτερο αλλά κάνει την δουλειά.

Προσοχή να μην ξεχάσεις να βγάλεις το προστατευτικό από την βάση την ψύχτρας!!!

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά θα τα καταφέρεις μόνος σου.

Χρειάζεται λίγο υπομονή και προσοχή.

Και καλό διάβασμα του manual της μητρικής.

Η μαμά ψύκτρα και η πάστα που έχει επάνω είναι μέτριες.

Αμ σε ενδιαφέρει το o/c, αργά ή γρήγορα θα πάς σε άλλη ψύκτρα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια βοηθεια μια φορα ελεγα και εγω να μην δωσω τα 40 ευρω για τεχνικο και σε μπελαδες βρεθηκα.