Jump to content

USB στο stand by


pug_f_e

Recommended Posts

Posted

σορρυ αν ο βαλα σε λαθος σημειο..

γινεται ρε παιδια οταν κλεινω το Pc να κλεινουν και τα Usb?

εχω μια οθονιτσα πανω,που ειναι με usb και μενει ανοιχτη οταν κλεινω το pc.

στη προηγουμενη μητρικη εκλεινε κανονικα

Posted

ψαξε στο BIOS, στην καρτελα των περιφερειακων, ή κατι σχετικο με power management.

στις καινουριες μητρικες οι USB παρεχουν ρευμα για να φορτιζουν κινητα, ψηφιακες και γενικοτερα gadgets με κλειστο υπολογιστη...

Posted

τελικα παλι στη πατεντα κατεληξα(αλλο που δεν ηθελα..)

εκοψα ενα usb καλωδιο και εβαλα ενα διακοπτακι.

το διακοπτακι το εβαλα στο πισω πανω μερος του κουτιου

image628s.th.jpg

image630.th.jpg

image633.th.jpg

Posted

Αν είναι μονο για 1 καλώδιο, μπορεί πολύ εύκολα να γίνει και με ρελέ

Posted

αν και τωρα το εκανα..για δωσε περισσοτερες πληροφοριες.

ετσι να ξερω για την επομενη φορα...

Posted

λοιπόν το ρελέ αν δεν ξέρεις τι είναι διάβασε λίγο εδώ :)

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82

Μπορείς να paris ένα με πυρήνα 12vdc (μια normal τάση του psu) και όταν υπάρχει αυτή η τάση να "κλίνη το κύκλωμα" ενώ όταν δεν υπάρχει (άρα το psu είναι κλειστό) να "ανοίγει το κύκλωμα"

Posted

μαλιστα καταλαβα..

και πως το ζηταω αυτο?

παω στο μαγαζι με τα ηλεκτρονικα και λεω θελω ενα ρελε για 12 βολτ??

και απότι καταλαβα,το συνδεω στη συσκευη που θελω να ανοιγοκλεινει και στο τροφοδοτικο

Posted

Yep με 12 v coil πες τους και είσαι fixed:), btw τι μητρική έχεις?

Posted

Coil είναι το πηνίο...

Όταν δώσεις ρεύμα σε αυτό θα οπλίσει το ρελέ... Απλά ζήτα ένα ρελέ που οπλίζει με 12V που θα δώσεις από το PSU.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.