Jump to content



Core 2 Duo E6850 πρόβλημα με speedstep technology!!


loverman210

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!!

Θα ήθελα τη βοήθεια σας και να δηλώσω εξαρχης οτι είμαι ψιλοάσχετος..οπότε σας παρακαλώ δείξτε επιείκεια...αλλα αυτα τα έχετε ξανακούσει,σωστα?

Λοιπον, στο θέμα μας---

Αγόρασα χθες το πρωι C2D E6850 με Asus P5k - περασα το τελευταίο bios και το πρόβλημα είναι το εξής:

Στο CPUID βλέπω να μου αλλαζει το σύστημα "on the fly" τον πολλαπλασιαστή προσπαθώντας να μου εξοικονομίσει ενέργεια ανάλογα με το τι κάνω με αποτέλεσμα σε κατάσταση IDLE να έχω 6 χ 333fsb αντι για 9 χ 333!! - Εγω όμως δεν το θέλω αυτο!! θέλω να δουλεύει συνέχεια στο full!

Υποπτεύθηκα λοιπον το speedstep της intel και αμέσως το απενεργοποίησα απ'το bios! - Έλα όμως που εξακολουθεί σε IDLE να δίνει μόνο 2Ghz!!

Τι να κάνω? - Έχει κανείς καμια ιδέα?

Σημειώστε ότι δεν κάνω overclocking και σχεδον όλες οι επιλογες της μητρικής ειναι στο default - δηλαδή auto!! - εκτος του speedstep που το έβγαλα disabled!!

Link to comment
Share on other sites

Και αυτο σωστο αλλα τα manual δεν ειναι οσο αναλυτικα oσο θα θελαμε...

πχ. εμενα στην commando λεει:

C1E Support

Allows you to enable or disable C1E Support

Configuraqtion options: [Enabled] [Disabled]

Δεν σου εξηγει τι ειναι το C1E...

Link to comment
Share on other sites

Χίλια ευχαριστώ παιδιά!! - Με σώσατε!! - να ρωτήσω όμως κάτι? - περισσότερο εγκυκλοπαιδικά... - η εντολή αυτή, τι ακριβώς λέει στον υπολογιστή, και γιατι απλα με ένα disable στο speedstep δε γινόταν δουλεια??

--στον δικό μου πάντως μέσα στο bios γραφει enable or disable και κατι για enhanced hault state..!!

Link to comment
Share on other sites

enhanced halt state..

με λιγα λογια τωρα που το απενεργοποιησες ο επεξεργαστης σου δεν πεφτει ποτε σε idle κατασταση.θα εχεις και μεγαλυτερες θερμοκρασιες τωρα λογικα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Winters [Σήμερα, στις 11:00]

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=115217