Jump to content



Custom WC


BlueChris

Recommended Posts

Παιδιά είμαι έτοιμος αύριο το πρωί να παραγγείλω τα παρακάτω....

Υπάρχει καμία διαφωνία? Θα ήθελα επίσης να ξέρω αν η σειρά που θα τα βάλω είναι και η σωστή:

3πλό Ψυγείο ---> Αντλία ---> Cpu Block ---> Μονό Ψυγείο ---> GPU Block ---> Tank.

Πριν πει κανείς γιατί δεν παίρνω και chipset block, περιμένω το X38 της Asus.

post-7389-1416073191,9571_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Εεεεε έτσι δεν τρώει η αντλία το ζεστό νερό? δεν ενοχλεί αυτό? σόρρυ που ρωτάω απλά είμαι άσχετος και προσπαθώ να σκεφτώ μόνο λογικά.

Όσο για το 2 ψυγείο απλά ήθελα να δροσίσω λίγο το νερό πριν πάει ζεστό από τη CPU στην 8800. Επίσης όπως είπα μετά θα μπεί σίγουρα άλλο ένα block για Chipset είτε με αλλαγή mobo είτε με block στο υπάρχων.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε γλαροσουπα μη φας(τεσπα κατι θα σου δωσω...τι θα παρω δεν ειπες?!!?)......κολλημενος με την μπαλα ακομα εε ??!! σου ειπα για block cpu και ακομα εσυ εισαι με την μπουρδα.....ελεος ρε χρηστο να πω οτι δεν διαβαζεις εδω μεσα !!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω καταλήξει σε αυτή τη σειρά που δείχνω στην εικόνα... οι διαστάσεις είναι ακριβώς σε αναλογία βέβαια. Είναι ο ποιο σωστός δρόμος πιστεύω με το λιγότερο σωλήνα. Απλά θα ήτανε καλύτερα από θερμοκρασία αν έβαζα το μονό ψυγείο αριστερά στην πρόσοψη για να μην παίρνω αέρα από πίσω από το κουτί που έχει ανεβασμένη θερμοκρασία ο χώρος... απλά λέω να το κάνω έτσι για να μειώσω σωλήνα όπως είπα... τι λέτε?

post-7389-1416073193,2758_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites