Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 04:11]

Καλα ωρε δε ντρέπεστε λιγάκι;; Μια μέρα έλειψα απο το θρεντ και γυρνάω και βλέπω τα Μερκεντικά;; Αλλαξοπιστήσατε;;

Τελος πάντων... Πάρτε ενα RX7 να ταρακουνηθήτε λιγάκι... :p

VF-RX7-FF3-031.jpg

ninjajw9.jpg

Link to comment
Share on other sites

N συνδράμω και γω στο ΄θρέντ με κάτι.....

RUF CTR....Tα λόγια περισσεύουν νομίζω.....

cs5c6efji7p22ms0fkng.jpg

Weight: 1175 kg (2535 lb)

Power: 469 hp (350 kW)@ 5950 rpm

Torque: 408 lb·ft (553 N·m)@ 5950 rpm

Specific output: approx. 137 horsepower (102 kW) per litre

Power to weight ratio: approx. 5.4 pounds per horsepower

0-60: 4.0 sec

0-125: 11.4 sec

Quarter mile: 11.7 @ 133.5 mph (214.8 km/h)

Top Speed 211 mph (340 km/h)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fotme [Σήμερα, στις 16:52]

Παντως πολυ κλαϊν το 964 μπροστα στο f40

Αν και τεράστιος φαν της F40 (έχω και μινιατούρα της) δεν θα έλεγα ότι είναι "πολύ κλαιν" αλλά αρκετά ισάξια, ασχέτως αν δεν ήταν καθαρόαιμο Porsche, αλλά από το εργοστάσιο της RUF.

The CTR could wholly outperform most other supercars of the time, including the Ferrari Testarossa and Lamborghini Countach. In addition, despite being slower to 60 miles per hour, it also had a higher top speed than the Ferrari F40 and Porsche 959, regularly considered the benchmark performance cars of the 1980s.

It was also a highly competent track vehicle, and for several years the CTR held the lap record at the Nurburgring-Nordschleife track, generally considered the most difficult and demanding circuit in the world and the standard test course for all high-end performance vehicles.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην παρεξηγηθω, αν ειναι πορσε ειναι πορσε

. :)

ποσο μαλλον αν ειναι native ruf, αλλα εμφανισιακα μπροστα στο f40 k 959 ειναι κλαϊν.

Edit> μαμει αλλα δεν ηταν τοσο breakthrough οσο τα ανωτερω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 00:32]

... θα συνεχιζε ομως να τρώει παστίτσιο απο τα περαστικά S2000... :p:hehe:

Περί ορέξεως : Ο Βαγγέλης ο μπετατζής με γόβες

Δεν είναι το ζητούμενο πάντα η φαναριά. Σε άλλους αρέσουν άλλα.

Ο καθε κατασκευαστής φροντίζει να ικανοποιεί αυτό που νομίζει ότι θέλουν οι πελάτες που στοχεύει.

Link to comment
Share on other sites

ΓιαγκΤ

Πρωτον, μάλλον δεν παρατήρησες πως είχα βγάλει την γλώσσα μου έξω, και χασκογελούσα με το ενα δόντι που διαθέτω.

Δεύτερον, και όμως ειναι ιδίας φιλοσοφίας αυτοκίνητα... Roadster υψηλών επιδόσεων... Και απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό. Και ας μην είναι ο σκοπός της εταιρείας αυτο.

Εγώ όμως σαν αγοραστής που θέλω ενα γρήγορο διθέσιο, δεν θα με νοιάξει ο προσανατολισμός της Opel. Θελω συγκεκριμένα πράγματα. Ταχύτητα. Απο την μία έχω το Opel GT και απο την άλλη, δεν εχω πολλές επιλογές. Εχω όμως, το S2000 απο την Honda. Και θα κατσω να σκεφτώ και να προβληματιστώ. Γιατι το Οπελ ειναι πιο ελαφρύ, με περισσότερη ιπποδύναμη και υπερτροφοδοτούμενο στα ίδια κυβικα με το S2000 και όμως μένει πίσω; Εμένα με προβληματίζει. Γιατι η λύση ποτέ δεν ήταν να πετάξουμε επάνω ενα δυνατό μοτέρ και να κάνουμε το σταυρό μας να περάσει τη δύναμη στο δρόμο. Εκτος και αν έχεις στο νού σου άλλες εποχές πριν την κρίση του πετρελαίου με τους διψασμένους big-block V8...

Και για να μην τα ισοπεδώσουμε όλα, το Opel GT είναι πανέμορφο, επιβλητικότατο απο κοντά, και στα λεφτά που κοστίζει ειναι μιση κατηγορία μόνο του. Αλλα δεν είναι για εμένα...

Link to comment
Share on other sites

βαλε και τα ελαφια τα elise μεσα, τα πραγματα γινονται ακομα δυσκολοτερα.

Παντως ειναι πολυ ωραιο τουτου το GT.

edit> Keep in mind, κατω απο 20κ βρισκετε εκτελωνισμενα speedster 2.2 με λιγα χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fotme [Σήμερα, στις 13:29]

βαλε και τα ελαφια τα elise μεσα, τα πραγματα γινονται ακομα δυσκολοτερα.

Παντως ειναι πολυ ωραιο τουτου το GT.

Ναι αλλά για την Ελλάδα είναι πραγματικό κλέψιμο η τιμή του....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.