perp Οκτώβριος 25, 2007 Author #21 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2007 Mην ξεχνάς τον φίλο gbak gbak-perp-def-ea6gka (γιατι το έχει και αυτος το μεράκι από οτι ξέρω) = ισχύς εν τι ενώσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Οκτώβριος 25, 2007 #22 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2007 μορτες στον 03R/21L απογειωνεται και προσγειωνεται κανονικα ειναι οκ απο θεμα μηκους 4000 ειναι αρκετα...το προβλημα εντοπιζεται στο πλατος του διαδρομου θελει τουλαχιστον 75 μετρα..αλλα και στους βοηθητικους τροχοδρομους...καθως δεν το παιρνει να κανει μανουβρα προς τους βοηθητικους.... βεβαια σε περιπτωση που δηλωσει αναγκαστικη προσγειωση αυτο το κτηνος πανω απο το ελευθερ..βενιζελος τον ηπιαμε!...οπου φυγει φυγει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Οκτώβριος 25, 2007 Author #23 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2007 Σωστο το σχόλιο dude αλλα οταν λέμε οτι ΔΕΝ μπορει να προσγειωθεί/απογειωθεί εννοούμε γενικά ολο το νταλαβέρι... δεν ειναι playmobil να το βάλεις στην αρχή του τρόχοδρομου.... οπότε το συνολικο απότελεσμα ειναι οτι ΔΕΝ μπορει να προσγειωθεί/απογειωθεί στον ΑΙΑ, αυτή ήταν η ερώτηση εξάλλου...:flower: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Οκτώβριος 25, 2007 #24 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2007 ναι αλλα ξεχνας κατι κολλητε...αμα δηλωσει αναγκαστικη...δεν υπαρχει νταλαβερακι...οπου πιασει επιασε...εφοσον τυπικα καλυπτεται απο θεμα μηκους διαδρομου σε προσγειωση και απογειωση...και μολις πιασει τα αλλα τα βρισκουμε...λεμε τωρα εε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Οκτώβριος 25, 2007 Author #25 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2007 ναι ρε μαν....αυτο είπα αν πρόσεξες πιο πάνω.... ειναι καθαρά απόφαση κυβερνήτη το που και πως θα προσγειωθεί σε περίπτωση εκτακτης αναγκης, θέλουν δεν θέλουν θα το δεχτούν.....υπο νορμαλ συνθήκες είπα ενα τέτοιο αεροπλάνο δεν θα σκάσει μύτη στον ΑΙΑ ... σε emergency παίζει να το δούμε και από κάτω στο ΕΝ ΠΛΩ αν θεωρήσει ο κυβερνήτης οτι εκει πχ μπορει να προσγειωθει με ασφάλεια και δεν υπάρχουν εναλλακτικές κτλ κτλ .... [qossip on ]Πλάκα στην πλακα με emergency landing δεν είχε σκάσει μυτη το 747-200 της bannαρισμένης από EASA (δεν μπορω να την πω εταιρείας?)....[gossip off] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Οκτώβριος 26, 2007 #26 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2007 αμα στολαρουν κανα δυο κινητηρονια...και την ακουσει ο παιλοτ κανονικα...και το μονο divert ειναι το ελευθερι..βενιζε...να ξερεις οτι θα το κατεβασει και μπουνια κιολας...το τελευταιο πραγμα που θα σκεφτει ειναι το πως θα παρκαρει στο gate...η πως θα μπει στον βοηθητικο...ο βασικος του στοχος ειναι να σωσει τον κοσμο...και απο την στιγμη που χει διαδρομο απλετο...δεν τον εμποδιζει τιποτα...λεμε τωρααα εεε...βεβαια μιλαμε για emergency βαρβατο οχι ψιλολαλακιες Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Οκτώβριος 26, 2007 Author #27 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2007 Εξάλλου και εξ ορισμου το emergency landing δεν προβλέπει τέτοιες ευκολίες.... Απο slides θα κατέβει ο κόσμος.... Η προτεραιότητα ειναι η σωτηρία πληρώματος και επιβατών με όσο το δυνατον λιγότερες παράπλευρες απώλειες σε τρίτα πρόσωπα, εγκαταστάσεις και περιβάλλον.... Πάντως το emergency landing δεν προυποθέτει και αναγκασταστική προσγείωση σε αεροδρομιο εδω που τα λέμε... αυτό ειναι το ιδανικό... αν υπάρξει ανάγκη ελλείψει εναλλακτικών υπάρχουν και τα χωράφια, έρημοι, θάλασσα (ditching) κτλ κτλ... και ενα βιντεάκι με το εσωτερικό του Α380 της Singapore Airlines... Τελικα δεν αντέξανε... βάλανε και αυτοί στην First Class ιδιωτικές καμπίνες (βλέπε Emirates)... tip: Δεν υπάρχουν ντουλάπια για τις αποσκευές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Οκτώβριος 26, 2007 #28 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2007 http://www.abacuspub.com/a380arrival.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 1, 2007 #29 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2007 οργια στο 380 http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7071620.stm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Νοέμβριος 1, 2007 #30 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2007 Το τραβηξα 23-10-2007 στο αεροδρομιο του Guangzhou,ειναι demo plane κ ειναι θηριωδες...!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Νοέμβριος 1, 2007 Author #31 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 05:13] οργια στο 380 http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7071620.stm τελειο... catch me if you can.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Νοέμβριος 1, 2007 #32 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2007 Αρχική απάντηση από Samael Το τραβηξα 23-10-2007 στο αεροδρομιο του Guangzhou,ειναι demo plane κ ειναι θηριωδες...!. ωραιος ο Samael!...καλα που βρεθηκες εκει?...δεν υπηρχε τροπος να πλησιασεις με τιποτα ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Νοέμβριος 1, 2007 Author #33 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2007 Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 12:10] Το τραβηξα 23-10-2007 στο αεροδρομιο του Guangzhou,ειναι demo plane κ ειναι θηριωδες...!. Nice shot dude... στα + το γεγονός οτι υπάρχει και ενα 738(?) στην pic για τις ανάλογες συγκρίσεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Νοέμβριος 1, 2007 #34 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2007 http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=845226&lngDtrID=245 Πάλι στις τουαλέτες θα στριμώχνεται ο κοσμάκης Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Νοέμβριος 2, 2007 #35 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2007 εδω που τα λεμε...τοσα φραγκα θα σκασεις για vip καμπινα στο 380...ε να μην ριξεις και κανα σεξακι αεροπλανικο στα 30.000 ποδια...αρκει μην κανει κανα περιεργο descent..και εχουμε κανα ατυχημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Νοέμβριος 2, 2007 Author #36 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2007 Ναι μωρε... και μπορει να μην κάνει σεξάκι κανένας... ειδικά τώρα που το απαγόρευσαν, που λειτουργεί και ως aphrodisiac ...εδω εχει πεσει απο το "αλλο" μέσα στην καμπίνα με σβηστά φώτα σε πιο μικρό αεροπλάνο απο το Α380... οι κουβέρτες να ναι καλά... αλλο ας κάνουν οι αλλοι τα στραβά μάτια... Πάντως μ'αρέσει που ανέφεραν και ως λογο για να μην ερθει σε δυσκολη θέση και το πλήρωμα... λες και αμα θελήσουν δεν μπορούν να βρουν την άκρη κάπου αλλου... λεγε με crew rest Τωρα για αυτους που τα έχουν... νοικιάζουν κάτι τέτοιο και ούτε απαγορεύσεις, ούτε τίποτα...και τσιμπάς και την αεροσυνοδο απο δίπλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Νοέμβριος 2, 2007 #37 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2007 Αρχική απάντηση από gbak ωραιος ο Samael!...καλα που βρεθηκες εκει?...δεν υπηρχε τροπος να πλησιασεις με τιποτα ε? Hμουνα σε μια εκθεση που γινετε εκει κ επαιρνα αεροπλανο για μια αλλη Κινεζικη πολη την μερα της φωτογραφιας.Δυστυχως δεν υπηρχε χρονος για να το δω απο κοντα Αρχική απάντηση από perp Nice shot dude... στα + το γεγονός οτι υπάρχει και ενα 738(?) στην pic για τις ανάλογες συγκρίσεις.... Θα σε γελασω, δε το προσεξα καν οτι υπηρχε αλλο αεροπλανο εκει Παιζει να εχω αλλη μια φωτο με ενα διερχομενο Boeing, θα την ανεβασω αν υπαρχει Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Νοέμβριος 4, 2007 Author #38 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2007 Για να δούμε λοιπόν πόσο κοστίζει για 2 ατομα ενα ταξιδάκι απο Σιγκαπούρη μέχρι Σύδνευ με το Α380 της Singapore ταξιδευόντας σε αυτες τις first class suites.... Μόνο EUR 10,308.99 !!!.... και με τόσα λεφτά περιμένουν να μην κάνουν και ενα σεξακι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Νοέμβριος 5, 2007 #39 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2007 δηλ εγω με το airbus a320 που θα πεταξω ειναι η μεγαλητερη μαμακια απο τα airbus ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Νοέμβριος 5, 2007 #40 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2007 Αρχική απάντηση από Borg δηλ εγω με το airbus a320 που θα πεταξω ειναι η μεγαλητερη μαμακια απο τα airbus ? επππ...τι πες τωρα μαν...αμαρτιαενα θα σου πω η airbus με αυτο τον τυπο αεροσκαφους πηρε τα πανω της...οποτε καταλαβαινεις οτι αυτη την στιγμη ειναι το τοπ med range aircraft ολου του κοσμου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.