Jump to content



αμαξι για νεο....


unknown

Recommended Posts

αμαξι για αρχαριο(κυριως) με επιδοσεις 1600-2000cc

προτεινετε καποιο μπας και βρουμε κατι ''καλο'' (αν και το εχω ψαξει πολυ)

το ενδιαφερον(προφανως) παει στα γερμανικα αμαξια

η χρηση του θα ειναι αποκλειστικα για μεσα στην πολη....(δεν μενω κεντρο απλα να μπορει να το κατεβει μια στις τοσες)

budget δεν υπαρχει συγκεκριμενο..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

τι λετε ρε παιδια το θελει για πολη ειναι και αρχαριος και τους λετε για audi κλπ?:hehe: :hehe: :hehe:

παρε κανα φτηνο να μαθεις και να μην στεναχωριεσε οταν θα το χτυπας. και 1600 για πολη ειναι πολλα , μη σου πω 1250 να εχεις χαμηλο κοστολογιο. Και μακρια απο Ford

Link to comment
Share on other sites

το rallye και 'σβέλτο' είναι και 1600 και μικρό αλλά ...

θέλει προσοχή ;)

είναι Γάλλος

και θα είναι μεταχειρισμένο.

@ea6gka τα 1600cc είναι ότι πρέπει. σε περίπτωση που πάρει sedan 1300αρι και ανάψει και κανα a/c θα πρέπεινα κατέβει και να σπρώχνει για να τσουλήσει!:p

Link to comment
Share on other sites

Την δεκαετία του '90 που βοηθούσα τον πατέρα μου στο λαμαρινάδικο, είχα βαρεθεί να βλέπω στουκαρισμένα: Punto GT, Peugeot Rallie, Citroen Saxo VTS, και σε όλες μα όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί ήταν άντρες 20-κάτι χρονών.

Αυτοκίνητο μικρού μεγέθους και βάρους

+

120+ άλογα

+

Νεαρός και αρχάριος οδηγός

=

Πολλή δουλειά το λαμαρινάδικο

Βάλε τώρα στο άθροισμα και μισά παπούτσια με κομμένα δάχτυλα μέσα, και μερικά κομμάτια δέρμα από το κεφάλι (με λίγα ματωμένα μαλλιά ακόμα πάνω) και καταλαβαίνεις γιατί πήρα αμάξι 1.5 τόνο με κινητήρα 1.4 Diesel :D

Κι όσο γι'αυτούς που λένε "εγώ δεν παθαίνω τίποτα, αυτοί που δεν ξέρουν παθαίνουν" να τους θυμήσω ότι όλοι όσοι τρακάρουν, αυτά λέγανε πριν το τρακάρισμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κωστάκης

rallye 1600 16v :p

αμα τρακαρω με 40 χιλιομετρα θα με μαζευουν με το κουταλακι....

το 106 δεν λες?

Αρχική απάντηση από Chosen

Την δεκαετία του '90 που βοηθούσα τον πατέρα μου στο λαμαρινάδικο, είχα βαρεθεί να βλέπω στουκαρισμένα: Punto GT, Peugeot Rallie, Citroen Saxo VTS, και σε όλες μα όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί ήταν άντρες 20-κάτι χρονών.

Αυτοκίνητο μικρού μεγέθους και βάρους

+

120+ άλογα

+

Νεαρός και αρχάριος οδηγός

=

Πολλή δουλειά το λαμαρινάδικο

Βάλε τώρα στο άθροισμα και μισά παπούτσια με κομμένα δάχτυλα μέσα, και μερικά κομμάτια δέρμα από το κεφάλι (με λίγα ματωμένα μαλλιά ακόμα πάνω) και καταλαβαίνεις γιατί πήρα αμάξι 1.5 τόνο με κινητήρα 1.4 Diesel :D

Κι όσο γι'αυτούς που λένε "εγώ δεν παθαίνω τίποτα, αυτοί που δεν ξέρουν παθαίνουν" να τους θυμήσω ότι όλοι όσοι τρακάρουν, αυτά λέγανε πριν το τρακάρισμα ;)

that's my point...

του στυλ golf κοιταω/με...

τελικα το tsi με 150αλογα στα ποσα χιλιομετρα τα φτυνει?

...........η ειναι μυθος?...............

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κωστάκης

@ea6gka τα 1600cc είναι ότι πρέπει. σε περίπτωση που πάρει sedan 1300αρι και ανάψει και κανα a/c θα πρέπεινα κατέβει και να σπρώχνει για να τσουλήσει!:p

σιγα ρε φιλος , εγω με το 14ρι πως αναβω το αρκουδι και κοβει ενταξει αλλα δεν ειναι και τραγικα. και ειδικα στη πολη ρε φιλος , που θα πας δλδ να το τρεξεις? ή εχετε μυαλο στα φαναρια κλπ?

Link to comment
Share on other sites

Clio 1.4 έχω και το AC δεν κόβει κάτι ιδιαίτερο. Να μην κόβει, από 2.0 και πάνω μη λεμε ότι να'ναι.

Πάρε ένα μεταχεισμένο Ιάπωνα 2003-2004 και 1,4 περίπου 90-100 αλογα και θα είσαι αρχηγός.

Link to comment
Share on other sites

αρχαριος....αμαξι επιδοσεων 1600-2000cc .....χρηση αποκλειστικη μεσα στη πολη:hmm:

Kαλα το πας...

Αν και περα απο προσωπικη προτιμηση (σου)..δυσκολευομαι να καταλαβω τη προφανη αναζητηση στα γερμανικα αμαξια..

Αφου το thread το απαιτει...να προτεινω καποιο τουρμπατο subaru-mitsubishi,καποιο mazda mx5 ,καμμια 320 coupe..,citroen c4 2litro ,honda type-r ,renault megane rs,mercedes δε λεει ..ειναι βαριες...με a/c 8α ζμπρωχνεις ™..και αν ειναι να κατεβαινει μια στις τοσες ...και ενα μικρο να χωραει καπου..Lotus elise

Aυτααα......μιας και δεν υπαρχει συγκεκριμενο budget

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 22:11]

μη σου πω 1250 να εχεις χαμηλο κοστολογιο. Και μακρια απο Ford

Μακρία απο την ford? Γιατί?

Μάλλον εννοεις το 1250cc fiesta που είναι αργό για την κατηγορία του,

αλλά στην άλλη των 1600cc το fiesta είναι πολυ καλή προταση, με πολυ

καλη συμπεριφορά και ρεπριζ. Αξιοπιστο και γρήγορο αυτοκινητακι.

Τώρα συγκεκριμενα για το thread δεν μπορω να πω τίποτα καθως δεν

έχω πιασει το όλο concept.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

να προτεινω καποιο τουρμπατο subaru-mitsubishi,καποιο mazda mx5 ,καμμια 320 coupe..,citroen c4 2litro ,honda type-r ,renault megane rs,mercedes δε λεει ..ειναι βαριες...με a/c 8α ζμπρωχνεις ..και αν ειναι να κατεβαινει μια στις τοσες ...και ενα μικρο να χωραει καπου..Lotus elise

Aυτααα......μιας και δεν υπαρχει συγκεκριμενο budget

:hehe:

ρε σεις δεν θα το μανουβραρω μονο εγω!!!

πιο πολυ για τη σχολη να πηγαινω θα ναι...(νταξ νομιζω καταλαβαινετε τι εννοω ;) )

τα κυβικα αλλος τα θελει :p

ps(εδιτεδ) οσο για το γερμανικο ειναι θεμα κολληματος simply :rolleyes::blink:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

με την εμπειρια μου στην αθηνα , εγω αν επαιρνα τωρα αμαξι αυτο θα ηταν καταρχας μεταχειρισμενο φτηνο και γιαπωνεζικο. εναλλακτικα , Lada Niva και δε κανω πλακα.

Τα είπε όλα ο φίλτατος...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.