Jump to content



To Φάντασμα του Stacker 833


grgkopanas

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από alexandros_13 [Σήμερα, στις 20:25]

συμφωνησα με το φιλο διοτι απο μουλτιραμα ειχα περιπου ιδιο περιστατικο μονο που εγω το ειχα με οθονη και οσο αφορα το πλαισιο και τους πωλητες πηγα κ ρωτησα για μνημες και δεν ηξεραν τι τσιπ φοραγαν και δεν ρωτησα για μια ρωτηα για geil cellshock kai crucial γιατι ειδικα στη crucial δεν εχοθν κατι σταθερο γιατι οταν τελειωνει κατι το αντικαταστουν με αλλο τσιπ δεν νομιζω να ηταν ομως το ζητουμενο αυτο οσο το υφος τους! τους ρωτας γιατι θες να ψωνισεις κατι συγκεκριμενο και σε κοιτανε λες και το παιζεις εξυπνος η προχωρημενος μηπως θα επρεπε λεω τους πωλητες στο hardware των υπολογιστων να τους κανουν λιγο ποιο expert;;δεν λεω υπαρχουν πολλοι αλλα πιστευω πως η εποχη που ψωνιζες οτι σου προτειναν οι αλλοι περασε τωρα ο καταναλωτης ειναι ψαγμενος και ξερει να επιλεγει

:blink: :blink: :blink:

Τι θελει να πει ο ποιητης?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 11:53]

...αδυναμια στηριξης της αποψης σου με δυνατα επιχειρηματα.....

... και σημεία στίξης.

Ο πωλητής δεν είναι υποχρωμένος να ξέρει τι τσιπάκια φοράνε οι κάθε μνήμες που έχει στο κατάστημα, τι stepping είναι ο κάθε επεξεργαστής που έχει στο ράφι και πόσο καλά κλοκάρει, κλπ, κλπ.

Εκτός βέβαια αν δεν είχε προσωπική ζωή, έπαιρνε 10.000/ μήνα και κοιμόταν μέσα στο μαγαζί.

Είναι υποχρεωμένος όμως να ρωτήσει να μάθει, να σε παραπέμψει σε κάποιο πιο ειδικό, να το ψάξει στο internet, να ανοίξει να διαβάσει το manual, κλπ, κλπ. και να σου απαντήσει ΑΡΓΟΤΕΡΑ και σωστά (πχ. αφήστε μου ένα τηλ. να μάθω και θα σας πάρω αργότερα). Και να μην ντρέπεται να σου πει "Συγνώμη, δεν γνωρίζω". Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, δεν είναι expert, αλλά ξερόλες. Όσο ζεις μαθαίνεις.

Όσον αφορά το ύφος του στυλ "από ποιο πλανήτη ήρθες εσύ;", ούτε και εμένα μ' αρέσει και δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ούτε και στην περίπτωση που δήθεν expert πελάτης εμφανιστεί στο μαγαζί και ρωτήσει "Έχετε 8πύρηνο επεξεργαστή για το 478 mobo μου;" - τραβηγμένο παράδειγμα -. Και εκεί ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να του εξηγήσει ευγενικά ότι δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα. Αν τώρα δεν καταλαβαίνει ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angel_f [Χθες, στις 19:19]

:blink: :blink: :blink:

Τι θελει να πει ο ποιητης?

οτι οι πωλητες πρεπει να ειναι εξυπηρετικοι και να μην σε κοιτανε επειδη θες κατι συγκεκριμενο κ οχι αυτο που σου προτεινουν εκεινοι αυτο και δεν ζητησα να ξερουν τι τσιπ ενδιαφερον να δειξουν και να κανουν 1 τηλ να μαθουν απο τις αποθηκες η απο καπου αλλου δεν νομιζω να ειναι υπερβολικο

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.