DarkSaga Ιούλιος 23, 2009 #22281 Ιούλιος 23, 2009 δεν ξέρω αν το έχετε ποστάρει ήδη καλό μου φάνηκε http://www.ypan.gr/flash_fuel/ath/ath.htm
Jaco Ιούλιος 23, 2009 #22282 Ιούλιος 23, 2009 http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=66198 σιχτιρρρ
greekfragma Ιούλιος 23, 2009 #22283 Ιούλιος 23, 2009 XAXAXAXAAXXAXAXAXAXAAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA κυλιέμαι στα γέλια λέμε
ea6gka Ιούλιος 23, 2009 #22284 Ιούλιος 23, 2009 Δεν θα γινόταν απολύτως τίποτα αν έπιανε σε Ελληνική βάση. "Πετούσε σε διεθνή Εναέριο χώρο και λόγω βλάβης έπρεπε να πιάσει στο κοντινότερο αεροδρόμιο" Και σχέδιο πτήσης θα υπήρχε εκ των υστέρων και όλα τα προβλεπόμενα. Εκτός αν νομίζει κανείς ότι η Λάρισα και το Εσκί Σεχίρ αποφασίζει για την έκβαση και την "ιστορία" των γεγονότων.σαν ΝΑΤΟικα αεροδρομια δεν εχει το ελευθερας σε αναγκη να πιασει ελληνικο αεροδρομιο? εμεις στα λιμανια τους πηγαιναμε οτι ωρα θελαμε (κατοπιν εγκαιρης ειδοποιησης )
VIL Ιούλιος 23, 2009 #22285 Ιούλιος 23, 2009 Την 7η Δεκεμβρίου 1944 υπογράφηκε στο Σικάγο η Σύμβαση περί Διεθνούς Πολιτικής Αεροπορίας, που προέβλεπε την ίδρυση ενός Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO). O ICAO οριοθέτησε τα όρια των περιοχών ευθύνης για τον έλεγχο του εναερίου χώρου στις χώρες μέλη του (Flight Information Region-FIR). Το FIR Αθηνών οριοθετήθηκε στο πλαίσιο των περιοχικών συνδιασκέψεων αεροναυτιλίας Ευρώπης των ετών 1950, 1952 και 1958. Η Τουρκία ήταν παρούσα και αποδέχθηκε τον καθορισμό του εναέριου χώρου για τον οποίο υπεύθυνη ορίστηκε η Ελλάδα. Το FIR Αθηνών καλύπτει ολόκληρο τον ελληνικό εθνικό εναέριο χώρο και επιπλέον διάσπαρτα τμήματα του διεθνούς εναερίου χώρου. Σύμφωνα με τους κανόνες του ICAO και τη διεθνή πρακτική η Ελλάδα απαιτεί, για λόγους ασφάλειας των πολιτικών πτήσεων, όπως όλα τα αεροσκάφη, πολιτικά και στρατιωτικά, υποβάλουν σχέδια πτήσεως πριν από την είσοδό τους στο FIR Αθηνών.Παρά ταύτα τον Αύγουστο του 1974, η Τουρκία αυθαίρετα εξέδωσε τη ΝΟΤΑΜ 714 ("ειδοποίηση προς αεροναυτιλομένους") με την οποία προσπαθούσε να επεκτείνει τον χώρο της δικαιοδοσίας της μέχρι το μέσο του Αιγαίου εντός του FIR Αθηνών. Η Ελλάδα τότε κήρυξε το Αιγαίο επικίνδυνη περιοχή (NOTAM 1157). Ο ICAO, απηύθυνε έκκληση και στις δύο πλευρές χωρίς επιτυχία. Τέλος, η Άγκυρα, το 1980, και πάλι μονομερώς, ανακάλεσε τη ΝΟΤΑΜ 714 όταν διαπίστωσε ότι το μέτρο έβλαπτε τα συμφέροντά της και ιδίως τον τουρισμό της. Ωστόσο, η Τουρκία έκτοτε σταμάτησε να υποβάλει σχέδια πτήσεως για τα στρατιωτικά της αεροσκάφη, με το επιχείρημα ότι η Σύμβαση του Σικάγου δεν αφορά στα κρατικά αεροσκάφη, σταθερά αρνείται να υποβάλει σχέδια πτήσεων για τις εισόδους των στρατιωτικών αεροσκαφών της εντός του FIR Αθηνών, διαπράττοντας, έτσι, πολυάριθμες παραβάσεις των κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και υποχρεώνοντας, συνακόλουθα, την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (και την ελληνική Πολεμική Αεροπορία) σε έκτακτες ενέργειες και στη δαπάνη σημαντικών κονδυλίων προκειμένου να διασφαλισθεί η ομαλή διεξαγωγή της εναέριας κυκλοφορίας στον εναέριο χώρο του Αιγαίου.Η ελληνική θέση είναι ότι, για λόγους αποτελεσματικής εφαρμογής των κανόνων και αποφάσεων του ICAO, ειδικότερα για λόγους ασφαλείας της διεθνούς αεροπορίας εντός του FIR Αθηνών, η Τουρκία οφείλει να υποβάλει σχέδια πτήσεως. Η Τουρκία όμως, στις μόνες περιπτώσεις που υποβάλλει τέτοια σχέδια, πέραν βεβαίως των πτήσεων των πολιτικών αεροσκαφών της, είναι όταν ζητά διπλωματική άδεια υπέρπτησης για κρατικά αεροσκάφη της τα οποία πρόκειται να διασχίσουν την ελληνική επικράτεια προς άλλη χώρα, και ουδέποτε για τις πτήσεις των στρατιωτικών της αεροσκαφών στο διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου. Η ελληνική Πολεμική Αεροπορία αναχαιτίζει για λόγους αναγνώρισης αγνώστων ιχνών αεροσκαφών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ICAO, κάθε αεροσκάφος που εισέρχεται στο FIR Αθηνών χωρίς υποβολή σχεδίου πτήσεως
charly13 Ιούλιος 23, 2009 #22286 Ιούλιος 23, 2009 Φανταζομαι θα ξερετε οτι δεν κανουν μονο οι Τουρκοι παραβιασεις...
Jaco Ιούλιος 23, 2009 #22287 Ιούλιος 23, 2009 Φανταζομαι θα ξερετε οτι δεν κανουν μονο οι Τουρκοι παραβιασεις... Fixed...
JaguarOne Ιούλιος 23, 2009 #22290 Ιούλιος 23, 2009 δεν ξέρω αν το έχετε ποστάρει ήδη καλό μου φάνηκε http://www.ypan.gr/flash_fuel/ath/ath.htm Ο μέσος όρος της τιμής για το συγκεκριμένο καύσιμο στον νομό Αττικής ήταν NaN00 €.
HotPeanut Ιούλιος 23, 2009 #22291 Ιούλιος 23, 2009 Μόλις αντίκρισα το παρακάτω λέω είναι κάποιος ο οποίος δεν θα υπάρχει σε λίγα λεπτά στο φόρουμ , αλλά άνοιξα το νήμα και είδα ότι όντως είναι ο astrolabos :-O
DJD Ιούλιος 23, 2009 #22292 Ιούλιος 23, 2009 Μόλις αντίκρισα το παρακάτω λέω είναι κάποιος ο οποίος δεν θα υπάρχει σε λίγα λεπτά στο φόρουμ , αλλά άνοιξα το νήμα και είδα ότι όντως είναι ο astrolabos :-O cheat cheat!!
hayabusa Ιούλιος 23, 2009 #22295 Ιούλιος 23, 2009 και είχα την εντύπωση ότι μετά την απομάκρυνση από το ταμείο αλλαγές δε γίνονται
johnsonb Ιούλιος 23, 2009 #22298 Ιούλιος 23, 2009 Ωπ και εγώ το πρόσεξα για το όνομα του αστρολάβου... Καλύτερα ελληνικό επειδή κάποιος μπορεί να το διαβάσει και αστρόλαμπος(=αστρικός λαμπίτης) βάλε το astrolabos στα reserved όμως μην έχουμε και κλώνους.
hayabusa Ιούλιος 23, 2009 #22299 Ιούλιος 23, 2009 Tώρα τουλάχιστον κάποιος άλλος δεν θα δυσκολέυεται να τον φωνάζει Αστρο(β)λάβο στο ΜΣΝ δεν ειμαι εγώ
VIL Ιούλιος 23, 2009 #22300 Ιούλιος 23, 2009 Φανταζομαι θα ξερετε οτι δεν κανουν μονο οι Τουρκοι παραβιασεις...Δεν φανταζόμασται τίποτα, δώσε επίσημα στοιχεία εάν έχεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.