Jump to content



ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΡΑΦΙΚΏΝ!!


no_one1416003307

Recommended Posts

χαιρετίζω παιδιά!!

δεν είμαι εντελώς άσχετος με τις κάρτες γραφικών..

όμως πάντα με προβληματίζει η αγορά μιας καινούριας κάρτας..

καταρχάς τι δίνη περισσότερη δύναμη σε μια καλή κάρτα!!

παράδειγμα 1

να έχει πιο ψιλά Engine Clock και Memory Clock?

και

Memory Interface

128 bit ?

παράδειγμα 2

να έχει χαμηλά Engine Clock και Memory Clock

και

Memory Interface 256 bit?

πόση σημασία παίζει σε μια κάρτα γραφικών?

στη κατηγορια τον 250-300 evro πια θα λέγατε έχει καλύτερη σχέση τιμής απόδοσης?

πάντα για nvidia!

Link to comment
Share on other sites

στη κατηγορια τον 250-300 evro πια θα λέγατε έχει καλύτερη σχέση τιμής απόδοσης? GTS....... ειδικότερα άμα κανεις και OC.......

δεν μπορεις να εισαι απόλυτος γιατι με αλλον πυρήνα μπορεί να πηγαίνει πιο γρήγορα η κάρτα και ας έχει λιγότερα μηζ απο άλλη.....ή και το ανάποδο.......

όσο μεγαλύτερο μεμορι ιντερφασε τόσα πιο γρήγορα......

άρα συμπέρασμα δεν μπορείς να βγάλεις.....μόνο με παραδείγματα των καρτών.....

Link to comment
Share on other sites

memory freq(hz) x width (bit) = memory speed

πολυ σημαντικο ειναι αυτο,κυριως σε μεγαλες αναλυσεις...

και ειναι και ποσα shader procesors εχει...

αυτα ειναι τα κυροτερα,αλλα ειναι και αλλα 3456326 που μετρανε.

Link to comment
Share on other sites

θα συναρμολογήσω σύντομα ένα pc που θέλω να το θεωρώ ως πολύ καλο...

και ψήνομε τώρα τελευταία για την 8800gts

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977735&product=1073230

είναι αρκετά ψιλά "χρονισμενι" νομίζω...

για sli δεν με βλέπω γιατί δεν είμαι τόσο πωρωμένος..και βασικά είναι και τα λεφτά πολλά!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Kostas007

αν παιζεις σε υψηλες αναλυσεις(πανω απο 1280)τοτε παρτην

αλλιως η 8800GT ειναι καλυτερη επιλογη

Τι πρόβλημα έχετε μερικοί με τις αναλύσεις??