Jump to content



Επιστροφη προϊοντος - νομοθεσια


spresv

Recommended Posts

Media markt Θεσσαλονικης

Πηρα ενα KVM αξιας 50 ευρω.Παω σπιτι το συνδεω δουλευε αλλα εμενα δεν με

αρεσε η ποιοτητα εικονας.Το βαζω στο κουτι του πισω.

"Θελω να επιστρεψω αυτο το KVM "

"Εχει καποιο προβλημα?"

"Οχι δεν με αρεσε η ποιοτητα εικονας που δειχνει"

"Μαλιστα, μισο λεπτο"

Τηλ στον προισταμενο του

"Θελετε επιστροφη χρηματων η να αγορασετε κατι?"

"Επιστροφη"

"Οκ (εκτυπωνει κατι χαρτια ) παρακαλω πηγαινετε στην υποδοχη"

"Ευχαριστω καλη σας μερα"

"Ευχαριστω και εγω"

Τελος απλα και γρηγορα ;)

Link to comment
Share on other sites

1) ούτε εγώ θέλω να κάνω τον έξυπνο και μάλιστα επειδή είμαι και ηλίθιος, άσχετος, αγράμματος και γκρινιάρης καταναλωτής ρώτησα τον υπάλληλο τι διαφορές έχει από την άλλη μηχανή που έχω και δεν ανέφερε ότι δεν είναι αυτόματη άρα έμμεσα δεν με παραπλάνησε?

Έχεις δίκιο για την ασχετοσύνη του υπάλληλου, δεν είπα ποτέ το αντίθετο ούτε υποστήριξα το κατάστημα.

2) επειδή έχω και άλλη μηχανή γνώριζα και έκανα τον καθαρισμό που αναφέρεις

Δηλαδή παραδέχεσαι ότι ακολούθησες τις οδηγίες που γνώριζες από κάποια άλλη συσκευής χωρίς να διαβάσεις το manual της καινούργιας......

3) εσύ διαβάζεις το f@cking manual από μπρίκια, ψηστιέρες, τοστιέρες κτλ ? πριν τα δουλέψεις ακόμα και όταν έχουν 1 κουμπί και ας έχεις και άλλη παρόμοια συσκευή την οποία επειδή είναι επαγγελματική και πρακτικά δεν την αγοράζεις αλλά είσαι υποχρεωμένος να αγοράζεις συγκεκριμένο αριθμό καφέδων κάθε μήνα έχει έρθει υπάλληλος στο γραφείο σου και σου έχει δείξει πως δουλεύει και τι χρειάζεται να κάνεις π.χ. καθαρισμό

Ναί, πάντα το διαβάζω, μου πήρε βέβαια 37 χρόνια να το καταλάβω αλλά τα κατάφερα στο τέλος.

4) επειδή έχω ζήσει και σε άλλες χώρες του πραγματικού δυτικού κόσμου ξέρω πως αλλάζουν οι μεγάλες αλυσίδες και πολύ πιθανόν και το ίδιο το media markt συσκευές στην Γερμανία, Αγγλία κτλ και πώς οι ίδιες εταιρίες ακόμα μπορούν να αντιμετωπίζουν τους κατοίκους της ψαροκωστούλας

Από τα λεγόμενα σου δεν ξέρουμε ούτε τί έγινε ακριβώς, ούτε πόσο το κυνήγησες το θέμα της αλλαγής.

Θεωρούμε δεδομένα τα όσα αναφέρεις χωρίς όμως να έχουμε και την άποψη της άλλη πλευράς.

Και εγώ έχω ζήσει στη μέση ανατολή btw δεν θα κάτσω όμως να ξεκινήσω flame για κάτι στο οποίο έχω και εγώ ένα ποσοστό από την ευθύνη.

5) τέλος επειδή βλέπω ότι η απάντηση σου είναι στα όρια της προσωπικής επίθεσης, πολύ πιθανόν διότι μάλλον δουλεύεις στο mediamrkt η κάποια παρόμοια εταιρία, σε παρακαλώ δεν θέλω να το συνεχίσω μην βγούμε και off topic

Μάλιστα, όποιος έχει αντίθετη γνώμη από σένα σου κάνει προσωπική επίθεση δηλαδή... (το αφήνω ασχολίαστο)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για να μην ανοιγω νεο θεμα, αγορασα 4 δισκους online απο το Πλαισιο(WD10EACS), προφανως διαλεξα τους συγκεκριμενους για χαμηλοτερο θορυβο/καταναλωση(βασει ενος αλλου κομματιου που ειχα). Το θεμα ειναι οτι κανουν αρκετο θορυβο και τρελους κραδασμους, δικαιουμε αλλαγη/επιστροφη χρηματων(απο την στιγμη που δεν με ικανοποιει το προιον και δεν ειχα τροπο να το δω πριν το παραλαβω/ανοιξω) παρολο που εχω ανοιξει την συσκευασια τους? Γιατι αρνουνται κατι τετοιο στο καταστημα της Πατρας.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω νεο θεμα, αγορασα 4 δισκους online απο το Πλαισιο(WD10EACS), προφανως διαλεξα τους συγκεκριμενους για χαμηλοτερο θορυβο/καταναλωση(βασει ενος αλλου κομματιου που ειχα). Το θεμα ειναι οτι κανουν αρκετο θορυβο και τρελους κραδασμους, δικαιουμε αλλαγη/επιστροφη χρηματων(απο την στιγμη που δεν με ικανοποιει το προιον και δεν ειχα τροπο να το δω πριν το παραλαβω/ανοιξω) παρολο που εχω ανοιξει την συσκευασια τους? Γιατι αρνουνται κατι τετοιο στο καταστημα της Πατρας.

Γιατι δεν σε βλεπουν επειδη εισαι 15 κιλα. Ακουνε μια φωνη να μιλαει απο "καπου" και βλεπουν 4 δισκους να... αιωρουνται.

Λογικο μου ακουγεται μωρε να στο κανουν αυτο με την πρωτη.

Αμα τους πιεσεις λιγο, θα το δεχτουνε ανετα.

Μπορει να επεσες στον στραβωμενο πωλητη/τεχνικο/υπευθυνο.

Τυχερα ειναι αυτα, αλλα απλα καποιες φορες χρειαζονται παραπανω προσπαθεια απο αλλες.

Στην τελικη η αποδειξη δεν λεει πανω "επιστροφη εντος 15 ημερων" ?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν σε βλεπουν επειδη εισαι 15 κιλα. Ακουνε μια φωνη να μιλαει απο "καπου" και βλεπουν 4 δισκους να... αιωρουνται.

Λογικο μου ακουγεται μωρε να στο κανουν αυτο με την πρωτη.

Αμα τους πιεσεις λιγο, θα το δεχτουνε ανετα.

Μπορει να επεσες στον στραβωμενο πωλητη/τεχνικο/υπευθυνο.

Τυχερα ειναι αυτα, αλλα απλα καποιες φορες χρειαζονται παραπανω προσπαθεια απο αλλες.

Στην τελικη η αποδειξη δεν λεει πανω "επιστροφη εντος 15 ημερων" ?

Ισχυρίζονται οτι με ανοικτη συσκευασια δεν γινετε αλλαγη, νομοθετικα τι ισχυει ομως, πως μπορεις να ελεγξεις οτι κατι καλυπτει τις αναγκες σου οταν παραγγελνεις online αν δεν ανοιξεις την συσκευασία?

P.S.Δεν θα κατσω να παρακαλαω για κατι που πιστευω οτι ειναι δικαιωμα μου.

Link to comment
Share on other sites

Νομοθετικα εισαι καλυμμενος πιστευω.

Στην χειροτερη αν τις αφησεις για RMA δεν προκειται να διαπιστωσουν αυτοι αν κανουν παραπανω θορυβο απο τον "αναμενομενο"?

IMHO πιστευω οτι ψιλοταλαιπωρεισαι (αν μπορεις να το πεις αυτο) γιατι ειναι 4 δισκοι... Σου λεει "ρε φιλε κατσε, 4 δισκους πηρε και οι 4 του βγαλανε θορυβο??" Αν ηταν 1 κομματι θα επαιζε αμεση εξυπηρετα, αλλα στους 4...

Το αν πιστευεις οτι ειναι σωστο/πρεπον/ηθικο να παρακαλας για ενα δικαιωμα σου ειναι ψιλοασχετο. Καποιες φορες (λες και δεν το ξερεις) δεν λειτουργουν ολα οπως πρεπει ακομα και στο Πλαισιο. Τι να κανουμε τωρα?

Ετσι ειναι η ζωη κλπ κλπ

Φωτια στα σπιτια του Πλαισιου! Να παραιτηθει τωρα ο Γοριλλας και να επιστρεψουν τα Ολυμπιακα ακινητα στο κρατος!!

Το θεμα ειναι να κανεις την δουλεια σου. Και υπαρχουν πολλοι τροποι να γινει αυτο. Ευκολοι και οχι τοσο ευκολοι.

Link to comment
Share on other sites

Υστερα απο κανα 2ωρο τηλεφωνων στην εξυπηρετηση πελατων/τεχνικο τμημα και αλλη μια ωρα στο καταστημα της πατρας καταφερα να παρω τα χρηματα μου πισω(την δευτερα!). Τοσες ωρες για κατι που επρεπε να ειναι υποθεση λεπτων....

Link to comment
Share on other sites

Υστερα απο κανα 2ωρο τηλεφωνων στην εξυπηρετηση πελατων/τεχνικο τμημα και αλλη μια ωρα στο καταστημα της πατρας καταφερα να παρω τα χρηματα μου πισω(την δευτερα!). Τοσες ωρες για κατι που επρεπε να ειναι υποθεση λεπτων....

Σε εχω στο χαλαρο.:p

Περιμενα 2 εβδομαδες να παρω λεφτα για ενα λαθος που αναγνωριστηκε στα πρωτα λεπτα του πρωτου τηλεφωνηματος

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.