Jump to content



Επιστροφη προϊοντος - νομοθεσια


spresv

Recommended Posts

Καλησπερα

Αγορασα σημερα το μεσημερι ενα πιεστικο Bosch απο το Praktiker, για οικιακη χρηση. Ειναι στην εντελεια, ισως να ειναι ελλατωματικο ενα ακροφυσιο του, αλλα δεν με νοιαζει. Το θεμα μου ειναι οτι απλα δεν με ικανοποιει η αποδοση του και η χρηση του γενικοτερα. Εχω σαν καταναλωτης το νομιμο δικαιωμα που οριζεται ειτε απο Ελληνικη, ειτε απο Ευρωπαϊκη νομοθεσια, να το επιστρεψω στο καταστημα χωρις να ειναι ελλατωματικο? (ξαναλεω, ισως και να ειναι, αλλα δεν ειναι αυτο που με ενδιαφερει)

Μην μου πειτε για τα γνωστα, εαν ειναι στη συσκευασια του, με ζελατινες κλπ, γιατι για να μην με ικανοποιει η χρηση του, προφανεστατα εχει χρησιμοποιηθει τουλαχιστον μια φορα.

Εαν ξερει καποιος κατι, σας ακουω ολος αυτια.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Μετα την συντριπτικη επιτυχια του thread (:hehe:), επιστρεφω για να quotαρω τα επιμαχα αρθρα του αστικου κωδικα, και συγκεκριμενα του ενοχικου δικαιου, που με ενδιαφερουν:

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Αλλά τι δε σε ικανοποιεί ακριβώς; Γιατί αν απλά σου πέφτει "μικρό" πχ, τότε δε μπορείς να κάνεις κάτι... Και σαν Bosch λογικά θα είναι πάνω από τον μέσο όρο σε απόδοση της κατηγορίας του, άρα δεν έχεις κανένα πάτημα... Εκτός αν ο πωλητής σου έλεγε άλλα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που δεν με ικανοποιει ειναι οτι το ακροφυσιο που εχει με την φιαλη για το απορρυπαντικο ειναι μια μ*λκια και μιση, αδειαζει σε δευτερολεπτα και το ακροφυσιο του ειναι σαν να ριχνεις με το λαστιχο. Και δεν σου δινει την δυνατοτητα να χρησιμοποιησεις αλλο ακροφυσιο, ουτε καν να αγορασεις αλλο καλυτερο ανταλλακτικο. Κατα τα αλλα ειναι αψογο.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις ότι αγοράσεις, για ότι λόγο θες εσύ... (δεν ταιριάζει με το σεμεδάκι στο σαλόνι, χαλάει το φενγκ σούι στο σιντριβάνι, δεν έχει σημασία...)

Για 1 μήνα νομίζω λέει η νομοθεσία ή λιγότερο είναι? Αρκεί φυσικά το προϊόν να βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση (να μην το χεις καταστρέψει δλδ)

Αλλά όπως λέει ο φίλος από πάνω... άμα πας στο praktiker και πεις θέλω να κάνω μια επιστροφή, το πιο πιθανό είναι να μη σε ρωτήσουν καν γιατί...

Link to comment
Share on other sites

Προ ολίγων ημερών, επέστρεψα ηλεκτρικό αλυσοπρίονο το οποίο είχε μεν ανοιχτεί, αλλα φαινόταν μεταχειρισμένο (δεν ηταν). Η δικαιολογία ήταν οτι καταφέραμε να επισκευάσουμε ενα αλλο, αλλης εταιρίας, αγορασμένο επίσης απο το Praktiker, και πλέον το καινούριο δεν μας ήταν χρήσιμο. Φυσικα, μιλάμε για επιστροφή χρημάτων... ;)

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω εαν εκανες ηδη καποια κινηση

αλλα τελειως συμπτωματικα σημερα το πρωι

κατα την καθιερωμενη εργαλειοτσαρκα στο praktiker Αλιμου

εγινα μαρτυρας απολαυστικης στιχομυθιας δυο υπαλληλων του κατ/τος

σχετικά με αγανακτισμένο πελάτη που απειλεί με μηνύσεις κτλ

λογω προβληματος πιεστικου Bosch με βουλωμενο ακροφυσιο (εσκασε maybe?)

Το θεμα λεει θα επιλυθει μεταξυ του πελατη και της αντιπροσωπειας και οχι του καταστηματος

και αλλα τετοια απολαυστικα

οι δυο τυποι ηταν πολυ σοβαροι και εδειχναν εμφανως απογοητευμενοι απο την τροπη του θεματος

δεν ακουσα ολη την ιστορια μιας καπου εκει οι κυλιομενες σκαλες με οδηγησαν στο stand της Dremel

οποτε ενστικτωδώς σταματησα να ακουω και να περπατω αλλο

keep us posted

Link to comment
Share on other sites

Προ ολίγων ημερών, επέστρεψα ηλεκτρικό αλυσοπρίονο το οποίο είχε μεν ανοιχτεί, αλλα φαινόταν μεταχειρισμένο (δεν ηταν). Η δικαιολογία ήταν οτι καταφέραμε να επισκευάσουμε ενα αλλο, αλλης εταιρίας, αγορασμένο επίσης απο το Praktiker, και πλέον το καινούριο δεν μας ήταν χρήσιμο. Φυσικα, μιλάμε για επιστροφή χρημάτων... ;)

Ναι καλα τις ξερουμε τις δικες σου επιστροφες ρε τραμπουκε!

Θα πηγες με το γνωστο γαληνιο υφος σου και θα ειπες τιποτα για μανες/αδερφες και... ιπταμενα αντικειμενα! :shutup:

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλα τις ξερουμε τις δικες σου επιστροφες ρε τραμπουκε!

Θα πηγες με το γνωστο γαληνιο υφος σου και θα ειπες τιποτα για μανες/αδερφες και... ιπταμενα αντικειμενα! :shutup:

Ποιο γαληνιο υφος? Εδω σου λεει με το αλυσοπριονο εσκασε, σιγα που δεν θα του το αλλαζανε :hehe:

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω εαν εκανες ηδη καποια κινηση

αλλα τελειως συμπτωματικα σημερα το πρωι

κατα την καθιερωμενη εργαλειοτσαρκα στο praktiker Αλιμου

εγινα μαρτυρας απολαυστικης στιχομυθιας δυο υπαλληλων του κατ/τος

σχετικά με αγανακτισμένο πελάτη που απειλεί με μηνύσεις κτλ

λογω προβληματος πιεστικου Bosch με βουλωμενο ακροφυσιο (εσκασε maybe?)

Το θεμα λεει θα επιλυθει μεταξυ του πελατη και της αντιπροσωπειας και οχι του καταστηματος

και αλλα τετοια απολαυστικα

οι δυο τυποι ηταν πολυ σοβαροι και εδειχναν εμφανως απογοητευμενοι απο την τροπη του θεματος

δεν ακουσα ολη την ιστορια μιας καπου εκει οι κυλιομενες σκαλες με οδηγησαν στο stand της Dremel

οποτε ενστικτωδώς σταματησα να ακουω και να περπατω αλλο

keep us posted

Σε διαβεβαιω, δεν μιλαγαν για μενα. Παντως καλο ποσοστο επιστροφης τα bosch :p

Το πηγα σημερα το πρωι, ομολογουμενως κακα συσκευασμενο και εμφανεστατα χρησιμοποιημενο. Κατεβαινει παληκαρι απο τα εργαλεια και στην αρχη μου ελεγε οτι ολα ετσι ειναι, κλπ κλπ. Μετα απο 5 λεπτα μπουρου-μπουρου καταληξαμε, το πηρα πισω στο σπιτι, το καθαρισα και το συσκευασα σχεδον εργοστασιακα, και το πηρε πισω αβασανιστα. Ε, μετα ειπα να παρω ενα σοβαρο εργαλειο και πηρα αυτο :p

Link to comment
Share on other sites

πέρσι το καλοκαίρι είχα αγοράσει ένα φτηνό karcher από το carrefour το οποίο τελικά δεν με ικανοποίησε (το είχα χρησιμοποιήσει εννοείται). το ξανάβαλα στο κουτί του το πήγα πίσω και το πήραν κανονικά χωρίς την παραμικρή μουρμούρα. μάλιστα ενώ το είχα πληρώσει με πιστωτική, μου επέστρεψαν τα χρήματα μετρητοίς.

Link to comment
Share on other sites

mediamarkt ιστορία

αγοράζω nespresso cafe μηχανή και μου λέει ο "ειδικός" υπάλληλος για τις μηχανές καφέ βάζεις ενα φλιτζανι και πατας το κουμπακι σε 10 δευτερολεπτα πίνεις καφέ.

Βάζω την μηχανή πατάω το κουμπάκι και βέβαια δεν σταματάει ποτέ η μηχανή να βγάζει καφέ μέχρι που ξεχειλίζει το φλιτζάνι.

Την πάω πίσω να μου δώσουν μια που θα σταματάει αυτόματα δεν την παίρνουν πίσω λέει είναι χρησιμοποιημένη, μα ο υπάλληλος μου είπε πατάς το κουμπάκι, δεν μου είπε το ξαναπατάς να προλάβεις μην ξεχειλίσει?

πάτα τράβα κτλ να δω το προϊστάμενο ο οποίος λείπει σε διακοπές αλλά είναι πίσω από μια μισάνοιχτη πόρτα και ακούει όλη την ιστορία τελικά δεν την πήραν πίσω

mediamarkt Γερμανίας και nesspreso Ελλάδος γιου βκοτ μαιλ

Link to comment
Share on other sites

mediamarkt ιστορία

αγοράζω nespresso cafe μηχανή και μου λέει ο "ειδικός" υπάλληλος για τις μηχανές καφέ βάζεις ενα φλιτζανι και πατας το κουμπακι σε 10 δευτερολεπτα πίνεις καφέ.

Βάζω την μηχανή πατάω το κουμπάκι και βέβαια δεν σταματάει ποτέ η μηχανή να βγάζει καφέ μέχρι που ξεχειλίζει το φλιτζάνι.

Την πάω πίσω να μου δώσουν μια που θα σταματάει αυτόματα δεν την παίρνουν πίσω λέει είναι χρησιμοποιημένη, μα ο υπάλληλος μου είπε πατάς το κουμπάκι, δεν μου είπε το ξαναπατάς να προλάβεις μην ξεχειλίσει?

πάτα τράβα κτλ να δω το προϊστάμενο ο οποίος λείπει σε διακοπές αλλά είναι πίσω από μια μισάνοιχτη πόρτα και ακούει όλη την ιστορία τελικά δεν την πήραν πίσω

mediamarkt Γερμανίας και nesspreso Ελλάδος γιου βκοτ μαιλ

η μηχανή διαφημίζει προστασία απο υπερχείληση?

Link to comment
Share on other sites

Βάζω την μηχανή πατάω το κουμπάκι και βέβαια δεν σταματάει ποτέ η μηχανή να βγάζει καφέ μέχρι που ξεχειλίζει το φλιτζάνι.

Mάλλον δεν διάβασες το manual της πριν φτιάξεις το πρώτο φλυτζάνι καφέ....

Link to comment
Share on other sites

τσακονας, deninho kai dpolal

επειδή έχω μια άλλη μηχανή στο γραφείο που σταματάει αυτόματα αλλά κάνει πάνω από 600 ευρώ του λέω του τύπου θέλω μια παρόμοια αλλά για το σπίτι, δεν ανέφερε ποτέ ότι η μία είναι αυτόματη και η άλλη όχι, μου είπε μόνο ότι η μία κάνει 600 διότι έχει μεγαλύτερη πίεση και αντέχει να φτιάχνει πολλούς καφέδες την ημέρα (βαριά χρήση)

από ότι ειδα στο site της nesspreso με 30 ευρώ ακόμα (δηλαδή σύνολο 230) υπάρχει αυτόματη την οποία πότε δεν μου την πρότεινε και ας την πουλάνε και αυτή

αν δεν εκπαιδεύουν καλά τους υπαλλήλους τους και δεν ξέρουν τι πουλάνε δεν ενδιαφέρει τον καταναλωτή

επίσης δεν πήγα στο μαγαζί για να πάρω το χρήμα πίσω πήγα για να πάρω άλλη μηχανή που θα είναι αυτόματη

Link to comment
Share on other sites

τσακονας, deninho kai dpolal

επειδή έχω μια άλλη μηχανή στο γραφείο που σταματάει αυτόματα αλλά κάνει πάνω από 600 ευρώ του λέω του τύπου θέλω μια παρόμοια αλλά για το σπίτι, δεν ανέφερε ποτέ ότι η μία είναι αυτόματη και η άλλη όχι, μου είπε μόνο ότι η μία κάνει 600 διότι έχει μεγαλύτερη πίεση και αντέχει να φτιάχνει πολλούς καφέδες την ημέρα (βαριά χρήση)

από ότι ειδα στο site της nesspreso με 30 ευρώ ακόμα (δηλαδή σύνολο 230) υπάρχει αυτόματη την οποία πότε δεν μου την πρότεινε και ας την πουλάνε και αυτή

αν δεν εκπαιδεύουν καλά τους υπαλλήλους τους και δεν ξέρουν τι πουλάνε δεν ενδιαφέρει τον καταναλωτή

επίσης δεν πήγα στο μαγαζί για να πάρω το χρήμα πίσω πήγα για να πάρω άλλη μηχανή που θα είναι αυτόματη

Φίλε, δεν θέλουμε να κάνουμε τους έξυπνους.

Ξεκίνα όμως καλύτερα εσύ πρώτα με το να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου σαν καταναλωτής, δηλαδή, διαβάζω το f@cking manual της συσκευής πριν πατήσω το ON και μετά μπορείς να κατηγορήσεις ότι και όποιον θέλεις για αυτό που σου πούλησε...

Eπίσης ΟΛΕΣ αυτές οι μηχανές (καφετέριες, ψηστιέρες, τοστιέρες...... ) εκτός του ότι τις έχουν πιάσει 100 διαφορετικά ζευγάρια χέρια μπορεί να ήταν ποιός ξέρει πόσο καιρό εκτεθειμένες στην σκόνη (στο εργοστάσιο).

Οι περισσότερες γράφουν οδηγίες για τον καθαρισμό που απαιτείτε να γίνει πριν την πρώτη χρήση...

Αν το είχες ψάξει θα έβλεπες έγκαιρα ότι η συγκεκριμένη ΔΕΝ είναι αυτόματη.

Θα την ξανασυσκεύαζες και θα στην άλλαζαν χωρίς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, δεν θέλουμε να κάνουμε τους έξυπνους.

Ξεκίνα όμως καλύτερα εσύ πρώτα με το να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου σαν καταναλωτής, δηλαδή, διαβάζω το f@cking manual της συσκευής πριν πατήσω το ON και μετά μπορείς να κατηγορήσεις ότι και όποιον θέλεις για αυτό που σου πούλησε...

Eπίσης ΟΛΕΣ αυτές οι μηχανές (καφετέριες, ψηστιέρες, τοστιέρες...... ) εκτός του ότι τις έχουν πιάσει 100 διαφορετικά ζευγάρια χέρια μπορεί να ήταν ποιός ξέρει πόσο καιρό εκτεθειμένες στην σκόνη (στο εργοστάσιο).

Οι περισσότερες γράφουν οδηγίες για τον καθαρισμό που απαιτείτε να γίνει πριν την πρώτη χρήση...

Αν το είχες ψάξει θα έβλεπες έγκαιρα ότι η συγκεκριμένη ΔΕΝ είναι αυτόματη.

Θα την ξανασυσκεύαζες και θα στην άλλαζαν χωρίς πρόβλημα.

1) ούτε εγώ θέλω να κάνω τον έξυπνο και μάλιστα επειδή είμαι και ηλίθιος, άσχετος, αγράμματος και γκρινιάρης καταναλωτής ρώτησα τον υπάλληλο τι διαφορές έχει από την άλλη μηχανή που έχω και δεν ανέφερε ότι δεν είναι αυτόματη άρα έμμεσα δεν με παραπλάνησε?

2) επειδή έχω και άλλη μηχανή γνώριζα και έκανα τον καθαρισμό που αναφέρεις

3) εσύ διαβάζεις το f@cking manual από μπρίκια, ψηστιέρες, τοστιέρες κτλ ? πριν τα δουλέψεις ακόμα και όταν έχουν 1 κουμπί και ας έχεις και άλλη παρόμοια συσκευή την οποία επειδή είναι επαγγελματική και πρακτικά δεν την αγοράζεις αλλά είσαι υποχρεωμένος να αγοράζεις συγκεκριμένο αριθμό καφέδων κάθε μήνα έχει έρθει υπάλληλος στο γραφείο σου και σου έχει δείξει πως δουλεύει και τι χρειάζεται να κάνεις π.χ. καθαρισμό

4) επειδή έχω ζήσει και σε άλλες χώρες του πραγματικού δυτικού κόσμου ξέρω πως αλλάζουν οι μεγάλες αλυσίδες και πολύ πιθανόν και το ίδιο το media markt συσκευές στην Γερμανία, Αγγλία κτλ και πώς οι ίδιες εταιρίες ακόμα μπορούν να αντιμετωπίζουν τους κατοίκους της ψαροκωστούλας

5) τέλος επειδή βλέπω ότι η απάντηση σου είναι στα όρια της προσωπικής επίθεσης, πολύ πιθανόν διότι μάλλον δουλεύεις στο mediamrkt η κάποια παρόμοια εταιρία, σε παρακαλώ δεν θέλω να το συνεχίσω μην βγούμε και off topic

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.