Jump to content



Vsync - Περί τίνος πρόκειται;


NikMark

Recommended Posts

Kostas007: Τα pixels στην tft δεν ανανεώνονται χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο, απλά είτε ανάβουν είτε όχι.. Eίναι offtopic, δες ένα κατατοπιστικότατο thread εδώ, ρίξε μια ματιά κι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε, άλλο κάνει το ένα, άλλο κάνει το άλλο :-) Προσωπικά τα έχω και τα τρία μονίμως ενεργοποιημένα, εκτός αν πρόκειται για κανα τέρας παιχνίδι που γονατίζει το σύστημα, οπότε κάνω τους συμβιβασμούς μου αναγκαστικά...

Link to comment
Share on other sites

Kostas007: Τα pixels στην tft δεν ανανεώνονται χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο, απλά είτε ανάβουν είτε όχι.. Eίναι offtopic, δες ένα κατατοπιστικότατο thread εδώ, ρίξε μια ματιά κι εδώ.

δηλαδη η tft Μπορει να δειξει και 300fps εικονα?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη η tft Μπορει να δειξει και 300fps εικονα?

Θεωρητικά ναι. Πρακτικά όχι λόγω περιορισμών του response time. Να στο πω πολύ χονδρικά, κάτι αντίστοιχο (αλλά όχι ανάλογο) του refresh rate, στις tft είναι το response time. Το "θεωρητικά" που είπα πριν πάει στο γεγονός πως αν υπήρχε οθόνη με αρκετά ταχύ response time ώστε να προλαβαίνει να δείχνει 300fps θα γινότανε. Απλά δεν υπάρχει (ακόμα).

Link to comment
Share on other sites

Μα εγώ βάζοντας π.χ. 333fps στο cod2 τα fps μένουν κολλημένα στα 333, δεν είναι πραγματικά αυτά τα fps που βλέπω?

αααα η οθόνη μου είναι η Asus MK241H

EDIT:

shot0001ye1.th.jpg

shot0001ye1.th.jpg

Στην δικια σου περιπτωση ΔΕΝ μπορει να δειξει η οθονη πανω απο 60fps λογω 60hz, εκει που παιζει ρολο το response time ειναι για το αν θα εχεις ghosting στα 333fps και εμφανες tearing ή οχι, θεωρητικα σε μια LCD με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ response time 8ms μπορεις να παιζεις παιχνιδια μεχρι και στα 120fps χωρις προβλημα ( η αισθηση θα παραμενει σαν να παιζεις στα 60fps λογω των hz αλλα τουλαχιστον δεν θα εχεις προβληματα στην απεικονιση )

Σχετικα με το vsync τωρα, καλο ειναι το ενεργοποιουμε σε παιχνιδια που τα τρεχει σχετικα ανετα ο υπολογιστης μας διαφορετικα το framerate πεφτει πολυ παραπανω αποσο θα πρεπε, για παραδειγμα, εχουμε μια γιωτο LCD στα 60hz και ενα παιχνιδι στα 47 fps fixed, επειδη δεν μπορουμε να εχουμε 60fps/60hz για να εχουμε καθετο συγχρονισμο αναγκαστικα το framerate θα πεσει το μισο, δηλαδη 30fps/60hz ενω με vsync off θα ειχαμε 47 δηλαδη οσα αντεχει το μηχανημα

Αυτο διορθωνεται με την ενεργοποιηση του triple buffering, ετσι εχουμε περισσοτερα περιθωρια για να εχουμε συγχρονισμο και δεν χαντακωνεται τοσο το framerate σε περιπτωση που δεν εχουμε ιδια fps με hz, το θεμα ειναι οτι συνηθως ο κοσμος ενεργοποιει το vsync μονο και μονο για να μην εχει tearing και δεν τον απασχολει τπτ αλλο, αν ομως καποιος μπορει να εχει για παραδειγμα 60hz/60fps fixed ( απο καποια εντολη στην κονσολα του παιχνιδιου προφανως, com_maxfps 60 στην περιπτωση του cod ) τοτε γλιτωνει απτο σπασιμο της εικονας χωρις vsync ενεργοποιημενο, για πιο μεγαλο framerate χρειαζεται ξαναλεω στην περιπτωση των lcd να εχει η οθονη πραγματικα γρηγορο response time, στις crt απ'την αλλη αν εχεις παραδειγμα 100fps/100hz παλι δεν χρειαζεσαι vsync

Ο λογος για τον οποιο το vsync πρεπει να παραμενει η τελευταια επιλογη για μια ομαλοτερη εικονα ειναι το lag που προσθετει ( 24ms για την ακριβεια ) προκειμενου η καρτα να μην κανει render παραπανω frames αποσα αντεχει το monitor, αυτα τα 24ms ειναι αισθητα imo ακομα και σε ιδανικες περιπτωσεις ( 1000hz/1ms usb mouse, flip queue size/max frames to render ahead 1 και monitor με μηδενικο input lag ) ε τωρα αν καποιος ειναι με το mouse στα 8ms ( standard 125hz usb polling rate ) + καποιο S-PVA panel monitor που εχει τονους lag + εχοντας ξεχασει το flip queue size ( ati tray tools ) / max frames render ahead ( riva tuner ) στο 3 και δεν μπορει να "νιωσει" τα αλλα 24ms που προσθετει το vsync τοτε μαλλον ειναι νουμπας :p

εμενα μου χρειαστηκε.tearing και στο COD (4 , 5)

Grid also...

μονο σε Crysis θυμαμαι τα τελευταια χρονια να μην εχω βαλει vsync.

που και παλι τα 60 φρεημ ειναι ονειρο απιαστο στην αναλυση που παιζω:rolleyes:

αυτο γιατι τα cod4 και 5 εχουνε by default com_maxfps 90 και εσυ προφανως παιζεις σε lcd, αμα το εβαζες στα 60 θα ητανε καλυτερη η κατασταση ειμαι σιγουρος

να λο0ιπον ο λογος που με τρωνε λαχανο στους σερβερς του cod.

:fist:

-oh i just suck-

εχοντας το on εχεις 24ms lag απ'την αλλη εχοντας το off εχεις tearing και το παιχνιδι ας πουμε οτι υπολειτουργει στο θεμα της αισθησης γιατι λογω μηχανης χρειαζεσαι 125fps fixed για την βελτιστη αισθηση( οχι τοσο οσο στο cod2 αλλα ok), οπως και να'χει καμια απ'τις 2 περιπτωσεις δεν εχουν αμεση σχεση αυτα με την κουλαμαρα :p

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.