Jump to content



Αγορα ασυρματου modem/router!!!SOS


Recommended Posts

Ψάχνω ενα modem/router ασυρματο, μαζι με μια κεραια για το desctop pc , να αγοράσω αλλα δεν έχω ιδεα ποιο είναι το καλύτερο, διαθέτω μέχρι 70-80 ευρω έχω δει αυτά τα δυο D-LINK DI-524UP και NETGEAR DGN2000 δεν θέλω πολλές ρυθμίσεις γιατί είμαι ψιλοάσχετος,προτεινετε και αλλα. Εχω forhtnet 2mps στην Ανω Γλυφάδα αν χρειαζεται αυτο το στοιχειο. Ευχαριστω πολυ .Σωζων εναν ασχετο!!! :help1:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Δεν μας έχεις πει τί τύπος τηλεφωνικής γραμμής έχεις,PSTN ή ISDN;Το NetGear που αναφέρεις το βρήκα για PSTN γραμμή.

Σου προτείνω αυτό: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.613668

όπως και το NetGear που έχεις δει.

Προσωπικές μου προτιμήσεις και τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ξανά,

Οπότε οι λύσεις που σου έχω παραθέσει είναι ορθές.Δείνω μια παραπάνω ψήφω στο Netgear εφόσον δεν ζητάς πολλά πολλά. Το Zyxel πολύ καλό αλλά φοβάμαι μην σκαλώσεις στο Interface του.

Link to comment
Share on other sites

Το netgeat το έχω κανα μήνα. Απροβλημάτιστο αλλά 1-2 μέρες παιδεύτικα στην αρχή γιατί είχα πειράξει τα win μου και δεν έκατσε με την πρώτη. Υπάρχει ένα thread σχετικό που βοήθησαν τα παιδιά.

Βασικά αν το ξανάστηνα, δεν θα χρησιμοποιούσα το CD. Κατευθείαν στα settings με browser.

Link to comment
Share on other sites

Για το TL κρατάω τις επιφυλάξεις μου, αν θα πρότεινα κάποια από τα παραπάνω, θα σου έλεγα, με το σκεπτικό κάποια στιγμή μπορείς να ανεβάσεις το budget σου και να πάρεις κάτι άλλο σε πιο προσιτή τιμή, μπορείς να πάρεις το Netgear.Ο λόγος απλός,όχι κάποια κρυφή τεχνολογική γνώση απλά ίδια εταιρεία και στο modem/router σου και στον δέκτη σου (χωρίς αυτό να είναι κανόνας ή απαραίτητο).

Μη νομίζεις και `γω Netgear έχω και σαν modem/router και δέκτη(WN111)

Έγινε επεξεργασία από Land
ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...