Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

φεημους λαστ γουορντς

"Γιο μπιτς γιου αρ γκονα σιι αμ ραιτ,δε τοπ σπιντ λιμιτερ νταζντ γουερκ γουεν γιουρ γκοινγκ σαηντγουεηζζζ

ανθρακονηματινη οροφη δεν εχει τουτο?

Link to comment
Share on other sites

Απογοητευση οι εικονες της Μ3. Τοσο για τον ατυχο νεαρο αλλα και για την κακη κατασκευη του αυτοκινητου.

δε νομιζω οτι τρακαρε με 60χλμ την ωρα...

αλλο κακη κατασκευη αλλο προσπαθω να αλλαξω τους νομους της φυσικης

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

φεημους λαστ γουορντς

"Γιο μπιτς γιου αρ γκονα σιι αμ ραιτ,δε τοπ σπιντ λιμιτερ νταζντ γουερκ γουεν γιουρ γκοινγκ σαηντγουεηζζζ

ανθρακονηματινη οροφη δεν εχει τουτο?

οχι, λαμαρινα εχει.

Αυτη εχει ντε καρμπον (οχι τα αμορτισερ ^^)

YouTube - M3 E46 CSL Isle of Man - M3 CSL Road Test - M3 CSL Review

Link to comment
Share on other sites

Μια μ3 ε92 παντως που ειδα πριν κανα μηνα απο κοντα . Κρατιόταν πολυ καλα μετα απο στουκα με 200 , Η καμπινα ηταν αθικτη αλλα δεν ειχε προσκρουσει σε σταθερο σημειο ... Τωρα αν καρφωθεις καπου με 200 σε σταθερο σημειο ειναι πολλα τα g ακομη και για το καλύτερο κουβούκλιο .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υπαρχει σασι .Αυτοφερομενο αμαξωμα σε λεει κατι?

Σασι πλεον εχουν μονο τα αγροτικα και αρχιζουν και τα 4Χ4 να το ξεχνανε.

Οσο για το δεντρο πιστευω εχεις δει το βιντεο με το αγωνιστικο Ιμπιζακι

που εσκασε στο δεντρο και το δεντρο απλα του πεσανε 2 φυλλα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως η κομμένη στα 2 Enzo? :p

ρε λατρεια εδω δεν παιζει κατι με τις φυσικες ιδιοτητες των ανθρακονηματων,οτι δηλ εκει που το αλουμινιο θα λυγιζε,αυτα σπανε μια ωρα αρχυτερα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα ανθρακονήματα είναι υπερβολικά ανθεκτικά αλλά οταν ξεπεραστεί το όριο αντοχής τους καταρρέουν "ακαριαία", δηλαδή είναι ψαθυρά. Για αυτό δεν είναι καλά στο να απορροφούν ενέργεια κατα τις κρούσεις. Σε ανεπτυγμένες χρήσεις όμως (όπως supercars και F1 προφανώς) δεν χρησιμοποιείται ένα είδος ανθρακονημάτων, αλλά διάφορα είδη με διαφορετικά μέτρα ελαστικότητας και όχι μονο αυτά, αλλά και άλλα είδη συνθέτων υλικών όπως με ίνες αραμιδίου (το οποίο μαζι με διάφορα είδη εποξικών ρητίνων που αποτελούν την μήτρα του σύνθετου υλικού είναι το γνωστό σε όλους kevlar).

Εν τέλει όλες αυτές οι διαφορετικές ιδιότητες αξιοποιούνται απο τον μηχανικό στο σχέδιο του ώστε τα σύνθέτα να τρώνε καταπονήσεις αντίστοιχες των "δυνατών" ιδιοτήτων τους.

Όταν σκάσεις με 200 με το πλαι σε δέντρο ακόμα και σύνθετα θα σπάσουν και θα κοπεί το αμάξωμα στα 2. Ακόμα και πριν κοπεί όμως you will DIE όπως και να χει (extreme Gs), γιατί ακόμα και στα "απλά" αμαξάκια το ατσάλι αντε και κανα κράμα αλουμινίου που χρησιμοποιείται, αντέχει περισσότερο απο το κεφαλι μας:p

Link to comment
Share on other sites

ρε λατρεια εδω δεν παιζει κατι με τις φυσικες ιδιοτητες των ανθρακονηματων,οτι δηλ εκει που το αλουμινιο θα λυγιζε,αυτα σπανε μια ωρα αρχυτερα?

Φίλος δεν ξέρω, εγώ χημικός είμαι.

Έχω δει όμως κάμποσα κομμένα αυτοκίνητα και το συμπέρασμα είναι ότι όλα σπάνε.

Το θέμα είναι πόση τέχνη βάζεις και τι θυσίες κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

Highest Rated Comments

You guys are the biggest bunch of clowns I have ever seen.Really? a chain looped over a hitch ball?? and people surrounding and engine while it throttles up? wtf happens if the engine decides to let it's insides go outside?Make sure to post the video of the 1st guy that gets killed during one of your dyno circus' .

stabbification 2 months ago 7

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

To fail ειναι υπέρδιπλο... 180 άλογα απο biturbo μοτέρ... Κάτι δεν έχουν κάνει καλά... :p

Πρέπει να είναι μοτερ απο σκαραβαίο, απο τον ήχο...

Πόσα cc είναι;

Το πολύ να είναι 2300 (νομίζω)...αλλα σ'αυτα τα κυβικά τα 150 τα εχει σαν μοτερ και χωρις turbo...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.