PetrosD Ιούνιος 10, 2012 #8921 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2012 Και θα αντέξει το βερνίκι την υψηλή θερμοκρασία; Δε θα κιτρινήσει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2012 #8922 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2012 Ειλικρινά? Δεν ξέρω... θα μάθουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 10, 2012 #8923 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2012 Και δε μου λες, φλάντζα δεν είχε και βάλατε φλαντζόκολλα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 10, 2012 #8924 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2012 Εδώ είχε γέλιο...Στην nissan που πήγαμε μας έδωσαν φλάντζα ψευτοκάπακου και φλάτζες για τις μπουζότρυπες.Με το που το βγάζουμε, βλέπουμε όλο φλάντζόκολλα γύρω γύρω στην κεφαλή, το κοιτάζω και όντως το ψευτοκάπακο είχε ένα μικρό λούκι.Το αστείο είναι ότι η φλάτζα που πήραμε ήταν ακριβώς το σχήμα του λουκιού μόνο που δεν ήταν για φλάτζα το λούκι.Προφανώς έβγαινε και με άλλη έκδοση ψευτοκάπακου με φλάντζα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 11, 2012 #8925 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QigWHfZS2lc]Cadillac CUE Official Walk Though - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούνιος 11, 2012 #8926 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Κατάλαβα...το αγοράζεις, πας στο γκαράζ, και περνάς 2 μέρες χωρίς να το κουνήσεις για να κάνεις το setup. Έρε γλέντια!Το πολύ touch κατά την οδήγηση δε νομίζω να είναι πολύ καλή ιδέα...Όμορφο το αποτέλεσμα 100%.. αλλά πρακτικό ???meeehhhh Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 11, 2012 #8927 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Κι' εγώ αυτό σκεφτόμουν. Είναι εντυπωσιακό όμως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 11, 2012 #8928 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Για το παπι να κανω ασφαλεια στην interamerican απο το anytime η σε μια Δυναμις που το εχω και τωρα?διαφορα εχουν μικρη(3Ε).σκεφτομαι οτι η interamerican δεν θα κλεισει στο χρονο αλλα απο την αλλη να στηριξω την αλλη που ειναι πιο μικρη(με επιασε η βλακεια μου) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 11, 2012 #8929 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Μόλις παρέλαβα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 11, 2012 #8930 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 :wall: Marchettino: Woman destroyes a store with her Porsche Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Ιούνιος 11, 2012 #8931 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 "Κάποιος" τον φύλαγε τον πιτσιρικά στο ταμείο. Δεν υπάρχει περίπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Ιούνιος 11, 2012 #8932 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Τουλάχιστον τώρα έχουν και κάτι ενδιαφέρον οι cadillac Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 11, 2012 #8933 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Το Polo μου τρέμει στο ρελαντί. Διάβασα ότι είναι κλασικό πρόβλημα των 6Ν με την πεταλούδα. Να το αφήσω να τρέμει ή να το φτιάξω; Είναι σοβαρό πρόβλημα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούνιος 11, 2012 #8934 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Το Polo μου τρέμει στο ρελαντί. Διάβασα ότι είναι κλασικό πρόβλημα των 6Ν με την πεταλούδα. Να το αφήσω να τρέμει ή να το φτιάξω; Είναι σοβαρό πρόβλημα; τουρμπισετο και αν δε φτιαξει βαλε νιτρομπουκαλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 11, 2012 Author #8935 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Τουλάχιστον τώρα έχουν και κάτι ενδιαφέρον οι cadillac CTS-V Coupe γκουχου γκουχου.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούνιος 11, 2012 #8936 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Το Polo μου τρέμει στο ρελαντί. Διάβασα ότι είναι κλασικό πρόβλημα των 6Ν με την πεταλούδα. Να το αφήσω να τρέμει ή να το φτιάξω; Είναι σοβαρό πρόβλημα; Καύσιμο ? Τρεμοπαίζει το κοντέρ ή τρέμει το αυτοκίνητο όλο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 11, 2012 #8937 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Τρέμει όλο. Οι στροφές στο στροφόμετρο δε φαίνονται να πέφτουν. Καύσιμο εννοείς αν είναι καλό; Από σχετικά καινούριο πρατήριο είναι, δε νομίζω να τρέχει κάτι. Και από άλλα πρατήρια το κάνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Ιούνιος 11, 2012 #8938 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 CTS-V Coupe γκουχου γκουχου.... Γούστα είναι αυτά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 11, 2012 #8939 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Τρέμει όλο. Οι στροφές στο στροφόμετρο δε φαίνονται να πέφτουν. Καύσιμο εννοείς αν είναι καλό; Από σχετικά καινούριο πρατήριο είναι, δε νομίζω να τρέχει κάτι. Και από άλλα πρατήρια το κάνει.Στο εκανε και σε αλλα γεμισματα η μονο σε αυτο?δοκιμασε και απο αλλου βενζινη.και αστο να αδειασει και βαλε μετα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paparoach Ιούνιος 11, 2012 #8940 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2012 Το είπα αυτό για το καύσιμο γιατί πιο παλιά, στο focus, μου είχε βγάλει θεματάκι από κακό καύσιμο.Όταν έπιανε σωστή θερμοκρασία και μετά, το αυτοκίνητο δεν κράταγε ρελαντί.Κάμια φορά έσβηνε κιόλλας στα φανάρια.Εκεί κατάλαβα πόσο μούφα βενζίνη έχει ο ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ (κηφισιά).Έκανα 3 γεμιίσματα με 100άρα... στο 3ο το έσκισα και λίγο, άλλαξα και βενζινάδικο και ποτέ κανένα πρόβλημα.Μήπως συντονίζει το αυτοκίνητο σε κάποιες συγκεκριμένες στροφές?Το C3 που έχουμε, πριν κάνα-2 μήνες, όταν ήταν κρύο ακόμα, συντόνιζε σε κάποιες στροφές ( κάπου στισ 950).Όταν έπιανε θερμοκρασία ένιωθε μετά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts