Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Άλλο αυτοκίνητο. Να μου έλεγες για 1Μ να πω ναι..

23-25k εχουν κ.επιστημονα...

edit> αναφερομαι σε 135i cabrio βεβαιως βεβαιως...

Για το mister-auto.gr το ειδε κανεις?

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

3 ανταλλακτικά έψαξα και δε τα βρήκα. Δίσκο/πλατώ και τρόμπα καυσίμου (BTW αυτό το κοίταξα σε ebay.co.uk, βγαίνει περίπου 60-80€ και εδώ ο father έσκασε ~300..) για Matiz και τη μλκια που πιέζουμε στην πόρτα για να κλειδώσει για το Polo :p

Link to comment
Share on other sites

Πάντως γενικά αυτό που βλέπω είναι ότι θέλουν ψάξιμο τα ανταλλακτικά. Ένα απλό και φτηνό παράδειγμα θα δώσω. Στο Α6 είχε φθαρεί το δέρμα (δερματίνη :X: ) στις ταχύτητες και στην αντιπροσωπεία μας είπαν για 2 τύπους, δερματίνη στα 20€ νομίζω και δέρμα στα 50€. Και τώρα στο ebay είδα ~8€ το κάλυμμα από δέρμα.. (έτσι λέει τουλάχιστον).

Link to comment
Share on other sites

Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ΦΠΕ???? τα "μαμά" που αναφέρεται και οι δύο να είσαστε σίγουροι ότι είναι μετά από tuning... Το AMG στο τίτλο δεν το έχουν βάλει τυχαία...

Μιλάτε για αξιοπιστία, μπορώ να σας βρω πάρα πολλά EVO με ΦΠΕ και με πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχουν πάθει τίποτε... και με τόσα χιλιόμετρα μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο...

Αν θέλετε εγγύηση υπάρχουν και τα FQ τα οποία δυστυχώς δεν τα φέρνει ο Σαρακάκης όπου στα EVO X υπάρχει το FQ-400 είναι δηλαδή με 400 άλογα "μαμά"...

Οτιδήποτε "σπάει" δεν είναι απαραίτητο να είναι βελτιωμένο, υπάρχουν πάρα πολύ παράμετροι... είναι ο οδηγός, είναι αστοχία υλικού είναι πολλά...

Δεν θέλω να συγκρίνω τα δύο αυτοκίνητα ούτε να εκθειάσω τα EVO απλά πιστεύω ότι το 350 αυτήν την εποχή ΔΕΝ είναι κάτι τόσο δύσκολο... δεν είναι εύκολο αλλά δεν είναι και δύσκολο...

Σε πρώτη φάση μπέρδεψες την AMG με την Brabus.

To AMG δεν θα είναι ένα ΦΠΕ αλλά θα είναι μαμά.

Το ότι ένα κάρο δίλιτρα φτιαγμένα βγάζουν 350 άλογα αποβλημάτιστα, δεν διαφωνούμε. Και 400+ πάνε τα 9άρια.

Αλλά όχι προφανώς με την αξιοπιστία που θα είχε στα 280 που έβγαινε.

Δεν χρειάζεται να πούμε τον λόγο, είναι αυτονόητος.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1109]ckbond[/MENTION] προφανως δεν εννουμε οτι τα αλογα αυτα ειναι εξωπραγματικα, το θεμα το σημαντικο ειναι το γεγονος οτι κατασκευαστριες εταιριες, μη ποντικιε τοποθετημενες-απτην ακριβη πιτα η αρχοντοφλωρικη επιλογη- κι ομως, βγαζει μαμα απο το εργοστασιο 2λιτρο 350 αλογατα. Οικιοποιει δηλαδη τετοιες λυσεις στην αγορα, ποια η Mercedes, αρα θα ακολουθησουν κιαλλοι, οχι 3τουρμπο αλλα 2λιτρα με 300+ αλογα, φαντασου τι θα γινει στις ποντικατεσεν εταιριες!!

Ε αυτο πραγματικα ειναι εξωπραγματικα καλη φαση!!

Link to comment
Share on other sites

Σε πρώτη φάση μπέρδεψες την AMG με την Brabus.

To AMG δεν θα είναι ένα ΦΠΕ αλλά θα είναι μαμά.

Το ότι ένα κάρο δίλιτρα φτιαγμένα βγάζουν 350 άλογα αποβλημάτιστα, δεν διαφωνούμε. Και 400+ πάνε τα 9άρια.

Αλλά όχι προφανώς με την αξιοπιστία που θα είχε στα 280 που έβγαινε.

Δεν χρειάζεται να πούμε τον λόγο, είναι αυτονόητος.

Γιατί κάνω λάθος η AMG δεν είναι βελτιωτικός οίκος????

[MENTION=1109]ckbond[/MENTION] προφανως δεν εννουμε οτι τα αλογα αυτα ειναι εξωπραγματικα, το θεμα το σημαντικο ειναι το γεγονος οτι κατασκευαστριες εταιριες, μη ποντικιε τοποθετημενες-απτην ακριβη πιτα η αρχοντοφλωρικη επιλογη- κι ομως, βγαζει μαμα απο το εργοστασιο 2λιτρο 350 αλογατα. Οικιοποιει δηλαδη τετοιες λυσεις στην αγορα, ποια η Mercedes, αρα θα ακολουθησουν κιαλλοι, οχι 3τουρμπο αλλα 2λιτρα με 300+ αλογα, φαντασου τι θα γινει στις ποντικατεσεν εταιριες!!

Ε αυτο πραγματικα ειναι εξωπραγματικα καλη φαση!!

Η τεχνολογίες και τα υλικά με την πάροδο του χρόνου εννοείτε ότι βελτιώνονται με αποτέλεσμα να το εκμεταλλεύονται αυτό και να ανεβάζουν την απόδοση των κινητήρων χωρίς να θυσιάζουν την αξιοπιστία τους...

Link to comment
Share on other sites

...χωρίς να θυσιάζουν την αξιοπιστία τους...

Αυτό είναι πολύ σχετικό. Τα τελευταία χρόνια έχουν βγάλει μικρά κυβικά με πολλά άλογα και υποθέτω έχεις δει τι παίζει γενικά; Γιατί εκτός του ότι οι κινητήρες είναι αρκετά πιο πιεσμένοι αφού η ειδική απόδοσή τους έχει ανέβει, η νοοτροπία μας σαν συντήρηση και οι μάστορες έχουν μείνει στη δεκαετία του 70 που είχε(π.χ) πατέρας μου τον αγρότη 1800 με 60 άλογα και έχει κάνει 400.000χλμ, τα μισά χωρίς λάδι χωρίς να κάνει κιχ.

Link to comment
Share on other sites

Η τεχνολογίες και τα υλικά με την πάροδο του χρόνου εννοείτε ότι βελτιώνονται με αποτέλεσμα να το εκμεταλλεύονται αυτό και να ανεβάζουν την απόδοση των κινητήρων χωρίς να θυσιάζουν την αξιοπιστία τους...

H AMG αν θυμαμαι καλα ηταν μια εταιρια με ειδικευση στα performance parts της mercedes, η οποια αργοτερα συγχωνευτηκε με την μαμα εταιρια, ειναι σαν το motorsport της bmw, δεν ειναι alpina ομως..

Οι τεχνολογιες που βλεπουμε (turbo, αμεσος ψεκασμος) εχουν προελθει απο τα diesel, τα οποια ειχαν κατηγορηθει στο παρελθον ως μη αποδοτικα κ αντι-οικολογικα. Ετσι οι κατασκευαστες το εβαλαν κατω και εξελιξαν τα μοτερ αυτα με διαφορα βοηθηματα (μη ξεχναμε και τα variable nozzle turbo)...εβαλαν και στα λεμαν τα diesel για να κανουν το r&d τους και αποφασισανε να ριξουνε την τεχνολογια και στην βενζινη...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα βγει και Black seiries...

Οπότε ετοιμαστείτε για 200 άλογα στο λίτρο, μαμά.

Και κάτι διαφορετικό :

Η MTM βελτίωσε μηχανικά ένα Audi RS6 (C6) και η fostla το έντυσε με αυτό το μπλε ματ μεταλλικό αυτοκόλλητο βινυλίου. Μηχανικά, το αυτοκίνητο φορά το Stage 4 της MTM που κάνει τον V10 5.0-λίτρων κινητήρα να αποδίδει 759 άλογα με 912 Nm ροπής (580 άλογα και 650 Nm ροπής εργοστασιακές τιμές), κάνοντας το οικογενειακό σεντάν να πιάνει τελική ταχύτητα 348 χλμ/ώρα.

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Audi RS6 by MTM - AutoBlog.gr

Link to comment
Share on other sites

Γιατί κάνω λάθος η AMG δεν είναι βελτιωτικός οίκος????

όπως σου είπε και ο fotme, η AMG είναι σαν το Μ division της BMW. Για την ακρίβεια ξεκίνησε σαν racing development division για τα μοτερ και στο τελος την εξαγόρασε η Mercedes και πλέον λέγεται Mercedes-AMG.

Μην αγχώνεσαι, και ο 4G63 μια χαρά είναι, αλλά λίγο παλιός πλέον. Έχει και 25 χρόνια στην πλάτη του....

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω πρακτικά πολλά από μοτέρ. Όμως για εμένα το επίπεδο τεχνογνωσίας στα μοτέρ φαίνεται περισσότερο στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Είναι εύκολο σχετικά για μία εταιρία να βάλει έναν σαλίγκαρο και να εκτοξεύσει την ιπποδύναμη. Δεν είναι το ίδιο εύκολο να βγάλει ένα δίλιτρο με 200 και 250 άλογα (honda s2000) με αξιοπιστία ή toyota ts 1800 192 ps αν θυμάμαι καλά.

Στα τούρμπο τώρα, οι Ιάπωνες έχουν αποδείξει στο wrc αλλά και στο δρόμο ότι ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα ολοκληρωμένα (και στρίβουν και φρενάρουν καλά). Υστερούσαν στην παθητική ασφάλεια και το διόρθωσαν, υστερούσαν στο κράτημα και το διόρθωσαν, υστερούσαν στην ποιότητα κατασκευής και το διόρθωσαν, υστερούν στο ίματζ και αυτό δε διορθώνεται αν κάποιος είναι προκατειλημμένος.

Δε μου φαίνεται τυχαίο που μία hyundai (kai η μητρική KIA) κατάφερε να ξεπεράσει κατά την άποψή μου πολλή παλαιότερες γαλλοιταλικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Όπως δε μου φαίνεται τυχαίο που τα γιαπωνέζικα παπάκια τρώνε σκίσιμο και όμως αντέχουν :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.