Cnstech Posted November 14, 2012 #1 Share Posted November 14, 2012 Καλησπερα σε όλους. Συγγνωμη αν το θέμα μου αποτελεί δυσφήμιση της παραπάνω εταιρείας (δεν εχω τετοιο σκοπο, το προβλημα μου θελω να λυσω) απλα έχω εκνευριστεί με την συμπεριφορά τους.θεωρω λογικό και σωστό να καταγγείλω τετοιες συμπεριφορες και πολιτικές απο αντιπροσωπείες που υποτιμούν την νοημοσυνη μας. Λοιπον... στο θεμα κατευθειαν... Τον Δεκεμβριο του 2009 αγόρασα την Asus Crosshair III formula εναντι 174€. Πριν απο ένα μηνα περίπου χαλασε και οντας εντος εγγυησης την εστειλα στην Oktabit με σκοπο ειτε την αντικατάσταση της είτε την εκδοση πιστωτικου. Ενταξει καταλαβαίνω πως το παραπάνω μοντέλο δεν υπάρχει πια στην αγορα και βεβαιως δεν είχα την απαίτηση να μου στείλουν αντικατάσταση ετσι και κοπηκε πιστωτικό, όμως εναντι του ποσού των 60€ + ΦΠΑ!!! Τους είπα πως το θεώρησα απαράδεκτο και μου είπαν και καλα πως δεν το κανονιζουν αυτοι αλλα η Asus. Εστειλα λοιπον ενα complaint email στην Asus πριν απο λιγο και τους εξηγησα το συμβαν. Ουδεποτε η συκγκεκριμενη μητρικη δεν πηγε για RMA στο Asus service. H συγκεκριμένη κίνηση- πολιτική είναι καθαρά αποκλειστική επιλογή της Oktabit. Ηδη εστειλα και mail στην Oktabit ενημερώνοντας τους για το συμβαν απαιτωντας φυσικά την πίστωση ολόκληρου του ποσού. Περιττό να σας πω πως οχι μονο ακομα περιμένω την πίστωση ολοκληρου του ποσου αλλα και η παραπάνω εταιρεία ζητησε τα ρέστα απο συνεργατες μου γιατι δημοσίευσα τα παραπάνω στο internet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Posted November 14, 2012 #2 Share Posted November 14, 2012 Καλως ηρθες φιλε,Απο που την αγορασες την μητρικη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cnstech Posted November 14, 2012 Author #3 Share Posted November 14, 2012 Οπως ανεφερα παραπάνω η μητρική αγοράστηκε απο την Oktabit μεσω συνεργατη μου τον Δεκέμβριο του 2009. Αν θυμαμαι καλα 19/12/2009. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Posted November 14, 2012 #4 Share Posted November 14, 2012 Σε ρωτησα γιατι απο οσο γνωριζω δεν πουλαει λιανικη. Δυστυχως ο συνεργατης σου νομιζω πρεπει να ασχοληθει. Αυτος θα πρεπει να πιεσει την oktabit. Εσυ σαν πελατης δεν χρειαζονταν να μιλησεις ουτε με την oktabit ουτε με την Asus. Παντως θυμαμαι πριν μια 5ετια που αγοραζα απο αυτους δεν ειχα αντιμετωπισει καποιο προβλημα.Ριξε μια ματια εδω για τα δικαιωματα σου http://www.capital.gr/news.asp?id=1566047Καλα ξεμπερδεματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Posted November 14, 2012 #5 Share Posted November 14, 2012 Οντως η ΟΚΤ δεν εχει να κανει με λιανικη εχει να κανει με χονδρικη. Επισης σιγουρα τα rma τα προωθει στην ASUS διοτι απο κει παιρνουν και αυτοι εγγυηηση δεν την γενανε. ( και το πιστωτικο 60+ εινα για τον συνεργατη σου ετσι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cnstech Posted November 14, 2012 Author #6 Share Posted November 14, 2012 To ξερω οτι εχει να κανει μονο με χονρική. Πηρα τηλεφωνο την Asus και με ενημερωσαν πως μαλιστα το συγκεκριμενο κιολας serial number δεν εχει παει ποτε σε αυτους για rma. Mάλιστα ο ανθρωπος που μιλησα εκει μου εδωσε και τα στοιχεία του και με προετρεψε μαλιστα να δωσω τα στοιχεια του και στην Oktabit για να μιλησει και μαζι τους. Μου εξηγησε την πολιτικη εγγυησης Asus. Μου είπε πως έχουν διαδικασία επιστροφής προιόντων και πως για να αποφύγω τέτοια προβλήματα θα μπορούσα να την είχα στείλει επίσης εξ'αρχής κατευθείαν σε αυτούς. Η πολιτική της είναι η επίσκευη του χαλασμένου ανταλλακτικού αν αυτό είναι δυνατο αλλιώς η αντικατάσταση του με άλλο ίσης αξίας με το χαλασμένο ή σε περίπτωση που επιθυμεί ο πελάτης πίστωση ολόκληρου του ποσού αγοράς. Μόνο σε περίπτωση οπου τα προιόντα συνοδευονται απο 5ετη εγγύηση μετά την πάροδο 3 ετων πιστώνουν το 80% θεωρόντας το αρχικό προϊον υποτιμημένο. Αυτά απο την Asus και μαλιστα και για τους χονδρεμπορους. Ναι φυσικα το πιστωτικο ειναι για το συνεργατη μου. Εγω ειμαι φιλος του αλλα οπως και να εχει, αγοραστηκε ενα προιον σε μια αρχικη τιμη 174 €, ακομα και αν το πιστωτικο των 60 αφορουσε λιανοπωλητη τι θα επρεπε να κανει σε εναν αγνωστο πελατη του να του πει παρε 60 ευρω γιατι τοσα μου εδωσαν απο την εταιρεια? Η να τα πληρωσει απο την τσεπη του? Και ο πελατης θα επρεπε να πει ευχαριστω και να φυγει να παει να παρει με τα 60 ευρω σουβλακια και να τα τρωει βλεποντας τον υπολογιστη του χωρις μητρικη και να κλαει τα χαμενα 110 περιπου ευρω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Posted November 14, 2012 #7 Share Posted November 14, 2012 Αυτο που σου λεω ειναι οτι ο συνεργατης σου θα πρεπει να μιλησει με την Oktabit και οχι εσυ. Αυτος θα πρεπει να τους πιεσει. Ας τους πει πχ "κυριοι αν δεν μου αλλαξετε την μητρικη ,κοβουμε συνεργασια."Αλλιως τι να κανεις; Καταγγελεια τον συνεργατη σου στο Ινκα;Εναλλακτικα πες του να ζητησει την μητρικη πισω ωστε να την στειλεις στην Asus. Αν δεν την εχουν πλεον, τοτε δυσκολα τα πραγματα. Δεν θα επρεπε εξ'αρχης να δεχθεις το πιστωτικο των 60 ευρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cnstech Posted November 14, 2012 Author #8 Share Posted November 14, 2012 Δεν το εχω δεχτει...τους εχει πιεσει και αυτος με τον τροπο του...Επιμενουν στην αρχικη τους θεση στα 60 ευρω...γιαυτο και εγω κανω αυτες τις κινησεις απο μερους μου, προσπαθω να γνωστοποιησω και να μοιραστω το προβλημα μου και να συγκρινω αυτο που μου συμβαινει με αλλα ατομα που πιθανον να εχουν αντιμετωπισει παρομοια προβληματα ζητωντας φυσικα μια συμβουλη.Επιπλεον θεωρω πως τετοιες τακτικες και πολιτικες απο μερους των εταιρειων πρεπει να αναφερονται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Posted November 15, 2012 #9 Share Posted November 15, 2012 Ναι βεβαια καλα κανεις και κοινοποιησες το προβλημα σου. Αρα εχεις δυο επιλογες αφου δεν αλλαζουν θεση και αφου δεν υπαρχει καποιο οργανο αντιστοιχο του Ινκα για εταιριες χονδρικης(εκτος αν θες να πας νομικα μεσω του συνεργατη σου). 1)Παιρνεις τα 60 και κανεις register οτι email εχεις που τελειωνει σε @oktabit.gr σε οποιο site για penis enlargement βρεις 2)Παιρνεις πισω την μητρικη και την στελνεις στον ανθρωπο που μιλησες στην Asus για αλλαγη μαζι με μια σοκολατα παυλιδης φραουλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt Posted November 15, 2012 #10 Share Posted November 15, 2012 Παιδια το εχουμε σιγουρο, πως παροτι η ΟΚΤ δεν κανει λιανικη, ο Cnstech δεν μπορει να κινηθει νομικα απεναντι τους συμφωνα με τα δικαιωματα που εχει θεσπισμενα ήδη σαν καταναλωτης απο την ελληνικη νομοθεσια?Το σιγουρο ειναι πως τυπικα, δικαιουται αντικατασταση με ιδιο ή αναλογο/καλυτερο προιον και στην περιπτωση που γινει πιστωση χρηματων, αυτη θα πρεπει να ειναι στο ποσο αγορας και οχι σε καποιο αοριστο ποσο που ορισε η εκαστοτε εταιριαΠαρε ενα τηλεφωνο στην ΓΓΚ και ρωτησε τους τι ισχυει στην περιπτωση σου για να γνωριζεις στα σιγουρα τι, πως και απο ποιον θα πρεπει να διεκδικησεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Posted November 15, 2012 #11 Share Posted November 15, 2012 Ο πελατης θα πρεπει να απευθυνθει στο καταστημα που αγορασε το προιον. Δε μπορω πχ εγω να παρω τη γγκ και να τους πω πχ οτι η Hp δεν εκανε refund το πλαισιο!Τουλαχιστον ετσι γνωριζω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.