Jump to content

HOL και τα μυαλα στα καγκελα


Seek & Find
 Share

Recommended Posts

Πριν λιγο καιρο εκανε ενας φιλος αιτηση στην εν λογω εταιρια, ηρθε γρηγορα το μοντεμ ολα καλα το συνδεει τα παντα στην εντελεια και μεχρι σημερα 3 εβδομαδες δεν εχει τηλεφωνο ουτε και νετ. Του ελεγαν για ντραιβερς καρτες δικτυου και λαμπακια. ηρθε τεχνικος ειδε πως εχει σημα στη γραμμη του και οι συνδεσεις σωστες. του εστειλαν κι αλλο κ αλλο μοντεμ, τιποτα. Βγαλτε ακρη τι φταιει.. απλα ελεος..

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σκεφτηκαμε και μεις. ελα ομως που το μοντεμ ερχεται με "πειραγμενο" απο τη hol firmware και ο χρηστης δεν απαιτειται να κανει καμια ρυθμιση.. δεν μπορουμε να τους πεισουμε να "κοιταξουν" το μαγαζι τους..

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον λόγω του ότι η HOL χρησιμοποιεί VoIP στο κέντρο της μετατρέποντάς το σε κανονική PSTN από το κέντρο στο συνδρομητή.

Κάτι θα έχει ξεχαστεί στην μεριά του κέντρου.

Τώρα για το ADSL, συγχρονίζει;

Δοκίμασε να βάλει άλλο(όχι της HOL) modem;

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι του εδωσα και το δικο μου. Μια χαρα συγχρονιζει σε ολες τις περιπτωσεις. αλλα νετ και τηλ τιποτα.. το θεμα ειναι οτι παρολο που ηρθε τεχνικος και βεβαιωσε και οτι εχει σημα και οτι εχει γινει σωστα συνδεσμολογια αυτοι επιμενουν να λενε για ρισετ και λαμπακια... αντε βγαλε ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Εχει λαβει μηνυμα εκτυμωμενης ημ/νιας ενεργοποιησης πριν 3 εβδομαδες και η φαση εχει κολλησει στο "συνδεστε τον εξοπλισμο να γινουν οι απαραιτητοι ελεγχοι". Οταν λες διοδος τι ακριβως ενοεις;

Link to comment
Share on other sites

Έγινα και γω πελάτης της HOL μετά από σειρά προβλημάτων.

Ο φίλος σου μένει σε μικρή περιοχή ή σε πόλη?

Στη δικιά μου περίπτωση αρχικά υπήρχε πρόβλημα με με τη σύνδεση όπως αυτό του φίλου σου αλλά λύθηκε γρήγορα με τη βοήθεια του κέντρου και κυρίως με δική μας παρέμβαση.

Στη συνέχεια συνδεόταν μεν αλλά με άθλιες ταχύτητες δε. Εν τέλει αποκαλύφθηκε ότι έφταιγε ο ΟΤΕ. Μετά από πολλούς καυγάδες μαζί του, όλα διορθώθηκαν!:pleasantry:

Πλέον έχω γραμμή 24αρα (μέχρι τα 7 φτάνει βασικά, και γιαυτό φταίνε οι γραμμές του ΟΤΕ :rant:) και τηλέφωνο της HOL.

Με τους τεχνικούς της γραμμής δεν είναι να πολυασχολείσαι. Ευγενικά παιδιά είναι αλλά οι περισσότεροι δε βοηθάνε (τα άκουγα και γω αυτά τα άθλια με τα λαμπάκια, μετά προσπαθούσε να μου πει πώς να κάνω ping, daah :suicide2:)

Στο τέλος ζήτησα τον υπεύθυνο τμήματος και συνεννοήθηκα.

Να τους πει ότι δεν πρόκειται να εξοφλήσει οποιονδήποτε λογαριασμό αν δεν ολοκληρωθεί η σύνδεσή του με πλήρη λειτουργία inet και τηλέφωνο. Αυτό συνήθως τους ταρακουνάει λίγο και λαδώνει τα γρανάζια.

Αν του πουν για ηχογράφιση συνομιλίας, μη ψαρώσει. Απλώς να μην πει τπτ παράνομο και θα είναι ΟΚ.;)

Edited by AgentCain
Link to comment
Share on other sites

Μενουμε στην ιδια περιοχη σε αποσταση 400-500 μετρων (μικρη περιοχη στην επαρχεια). Πηγα πρωτος εγω στη hol με το ιδιο προβλημα και την ιδια ιστορια, μονο που εγω ειπα την λεξη "καταγγελια συμβασης" μεχρι το απογευμα της ιδιας μερας ενας τεχνικος καλεσε και ειπε κατα λεξη "Μας εδωσε λαθος σημειο ο οτε στον κατανεμητη γι αυτο το λογο δεν φτανει σωστα το σημα σε σας, εντος μιας εβδομαδας θα εχει λυθει" οπως και εγινε και ολα οκ και 6 MB γεματα οσο πιανει δηλαδη το πακετο μου..

Link to comment
Share on other sites

Πάντα αυτό συμβαίνει

Στις μικρές περιοχές δεν υπάρχουν αρκετοί ανταγωνιστές του ΟΤΕ (σε μας μέχρι τώρα είναι ο ΟΤΕ και η HOL)

Οπότε οι "ντοπιοι" τεχνικοί και υπεύθυνοι του ΟΤΕ την έχουν δει τσιφλίκι τους και κάνουν ότι θέλουν.

Η HOL αντιδρά μεν αλλά μέχρι ένα σημείο δε τους νοιάζει και πολύ.

Στις πόλεις ο ΟΤΕ έχει χάσει πολλούς πελάτες οπότε το διπλοσκέφτεται...

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια κ εμεις μ αυτο το διδιμο παιζουμε. καλο μας κουραγιο. ευχαριστω πολυ για τη συμμετοχη σας. το ανεφερα για το γαμωτο το θεμα..

Link to comment
Share on other sites

Μενουμε στην ιδια περιοχη σε αποσταση 400-500 μετρων (μικρη περιοχη στην επαρχεια). Πηγα πρωτος εγω στη hol με το ιδιο προβλημα και την ιδια ιστορια, μονο που εγω ειπα την λεξη "καταγγελια συμβασης" μεχρι το απογευμα της ιδιας μερας ενας τεχνικος καλεσε και ειπε κατα λεξη "Μας εδωσε λαθος σημειο ο οτε στον κατανεμητη γι αυτο το λογο δεν φτανει σωστα το σημα σε σας, εντος μιας εβδομαδας θα εχει λυθει" οπως και εγινε και ολα οκ και 6 MB γεματα οσο πιανει δηλαδη το πακετο μου..

Ωραία εσύ απείλησες με καταγγελία ο φίλος γιατί δεν το κάνει. Επίσης πες του να στείλει γραπτώς το πρόβλημα(με τα τηλεφωνικά κέντρα δεν βρίσκεις άκρη) και να αρνηθεί την οποιαδήποτε χρέωση αν δεν φτιαχτεί πλήρως η γραμμή του.

Link to comment
Share on other sites

Το εκανε και εκεινος αλλα απο οτι φαινεται δεν ιδρωσε το αυτι τους. τι ναπω ισως ημουν απο τους τυχερους. Θα του πω για γραπτη λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Αργείς ρε WiMax;;;

Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Ευαγγελάτο χωρίς WiMax και αποκλειστηκά VoIP τηλεφωνία;;;;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...