KostasNK Νοέμβριος 9, 2010 #6321 Νοέμβριος 9, 2010 Λεει καπου ποτε θα βγουν τα maps η εγω δεν βλεπω καλα ? Δεν λέει,ελπίζω να μην αργήσει πολύ όμως... Εκτός αν βγάλουν ταυτόχρονα και κανένα patch τουλάχιστον για τα tracers και το medic pack bug. Τα tracers θα είναι χρήσιμα στις καινούργιες πίστες που θα έχουν πολλά τανκ!
SKRUTZ Νοέμβριος 9, 2010 #6322 Νοέμβριος 9, 2010 Καλησπέρα παλικάρια μου.Θέλω να κάνω μια ερώτηση αν και υποψιάζομαι πως δεν γίνεται.....Λοιπόν μπορώ να κάνω δεύτερο account στο bfbc2 και να παίζουν και τα 2 account ταυτόχρονα?Αν γνωρίζει κάποιος θα με βοηθήσει πολύ.Ευχαριστώ.
tragikos Νοέμβριος 9, 2010 #6323 Νοέμβριος 9, 2010 Φαίνεται πως αυτό που είχα αναφέρει δεν ήταν καθόλου trollάρισμα τελικά: Ένα πιθανό troll εδώ, ισχυρίζεται ότι πριν το Vietnam θα βγουν 4 νέοι χάρτες και η ανακοίνωση θα γίνει στο Tokyo Game Show. Συγκεκριμένα λέει 2 χάρτες θα είναι από το Single Player και 2 από το Bad Company 1. Just fyi Με αυτούς τους νέους χάρτες ίσως καθυστερήσω να πάρω το Vietnam...
Nephiλiμ Νοέμβριος 9, 2010 Author #6325 Νοέμβριος 9, 2010 In a few weeks μου ειπε εμενα η πηγη μου. 1
GruntGR Νοέμβριος 11, 2010 #6327 Νοέμβριος 11, 2010 Οι nVIDIAδες έχουν δει αυτά; (πχ GruntGR) Δεν γραφει τπτ καινουργιο ή κατι που να μην ξερω ηδη, nvidia fails
Martyras Νοέμβριος 11, 2010 #6328 Νοέμβριος 11, 2010 Παιδιά θα προτείνατε την αγορά του παιχνιδιού τη συγκεκριμένη στιγμή? Η τιμή με ψήνει άγρια . χωρίς το Vietnam στα σχέδια όμως.
sofix Νοέμβριος 11, 2010 #6329 Νοέμβριος 11, 2010 πλακα μας κανει το λινκ παραπανω..;δηλαδη αν κανω οτι λεει η εΝβιΔια πρεπει να τα βαλω ολα full +16x aniso+hbao on και θα εχω avg fps=36?λολ 1
AKISSS Νοέμβριος 11, 2010 #6330 Νοέμβριος 11, 2010 πλακα μας κανει το λινκ παραπανω..;δηλαδη αν κανω οτι λεει η εΝβιΔια πρεπει να τα βαλω ολα full +16x aniso+hbao on και θα εχω avg fps=36?λολΜηπως ειναι για το single player??
Nephiλiμ Νοέμβριος 11, 2010 Author #6331 Νοέμβριος 11, 2010 Παιδιά θα προτείνατε την αγορά του παιχνιδιού τη συγκεκριμένη στιγμή? Η τιμή με ψήνει άγρια . χωρίς το Vietnam στα σχέδια όμως.με 15€?Best buy !!! 3
Hydra Νοέμβριος 11, 2010 #6332 Νοέμβριος 11, 2010 Απο που 15?Οχι γιατι θελω να το αγορασω σε ενα παιδι και μονο 30 το βρισκω Ελλαδα.
Nephiλiμ Νοέμβριος 11, 2010 Author #6333 Νοέμβριος 11, 2010 Απο που 15?Οχι γιατι θελω να το αγορασω σε ενα παιδι και μονο 30 το βρισκω Ελλαδα.g2play 1
a4dtm Νοέμβριος 12, 2010 #6335 Νοέμβριος 12, 2010 Το benchmark του bc2 απο που μπορω να το παρω να μετρησω την καρτα?
a4dtm Νοέμβριος 12, 2010 #6337 Νοέμβριος 12, 2010 Δεν υπαρχει benchmark.Ωραια τοτε πως μπορω να παρω αποτελεσματα για max, min kai avr fps της καρτας για το συγκεκριμενο παιχνιδι?
Nephiλiμ Νοέμβριος 12, 2010 Author #6339 Νοέμβριος 12, 2010 Ωραια τοτε πως μπορω να παρω αποτελεσματα για max, min kai avr fps της καρτας για το συγκεκριμενο παιχνιδι? Δεν μπορεις. Μονο με το FRAPS σε single player αλλα ειναι αναξιοπιστο τελειως.
sofix Νοέμβριος 12, 2010 #6340 Νοέμβριος 12, 2010 Δεν υπαρχει benchmark.και αντε να πεισεις τον κοσμακη, οτι σε μουλτι το παιχνιδακιον κανει κατι βουτιες στα ΕφΠιΕσ ωσαν αυτη[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MIFjnSiGZ4M&feature=related]YouTube - Arabische Olympiade - Klippenspringen ohne Wasser[/ame] 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now