uNick Σεπτέμβριος 20, 2011 #8161 Σεπτέμβριος 20, 2011 οσοι κανατε το update πειτε κανα σερβερ να μπουμε μαζι να παιξουμε
uNick Σεπτέμβριος 20, 2011 #8162 Σεπτέμβριος 20, 2011 sorry για το double post.. ο teamspeak server ειναι ανοιχτος σημερα IP: bfthelab.hopto.org:9987 Pass: thelabis
hurin Σεπτέμβριος 20, 2011 #8164 Σεπτέμβριος 20, 2011 Καλά, πιο άθλιο όπλο από το M16A2 δεν υπάρχει! Φοβερή ανάκρουση, δύναμη νεροπίστολου και ήχος καμπάνα για να σε ακούν από μακρυά.Μου έχει σπάσει τα νεύρα, είναι χειρότερο από το ΡΡ2000!!!
l2phile Σεπτέμβριος 20, 2011 #8165 Σεπτέμβριος 20, 2011 Πωω 5-6 servers υπάρχουν και από αυτούς 1-2 έχουν πάνω από 10 άτομαEDIT: Ψέμματα, έβγαλα το φίλτρο "Άδειοι" και έχει 30, αλλά όλοι 0/χ κόσμο
Τζώρτζης Σεπτέμβριος 21, 2011 #8166 Σεπτέμβριος 21, 2011 Το update προς το παρόν με αφήνει αδιάφορο.mg36 fog/lighting δε διορθώθηκεknife bug σε θάμνους δε διορθώθηκετο hit reg κάνει κάτι περίεργα αλλά με επιφύλαξη λόγω της σύνδεσής μουτο ίδιο για υποψία nurfing του M60προς το παρόν αυτά.
Gregorypeg1000 Σεπτέμβριος 21, 2011 #8168 Σεπτέμβριος 21, 2011 ρε παίδες,κάντε με add τώρα που ξανάρχισα γιατί παίζω μόνος μου.Name ίδιο με του lab
uNick Σεπτέμβριος 21, 2011 #8169 Σεπτέμβριος 21, 2011 ρε παίδες,κάντε με add τώρα που ξανάρχισα γιατί παίζω μόνος μου.Name ίδιο με του lab .::uNick::. εδω οποτε θετε πεστε μου να ανοιξω τον teamspeak server και οταν δω το μηνυμα ανοιγω
tragikos Σεπτέμβριος 21, 2011 #8170 Σεπτέμβριος 21, 2011 - Removed some memory leaks- Fixed crashes when the game attempted to render lots of content (high detail, high FOV or multiple-monitor modes); this should particularly help multi-monitor users- Chat window no longer causes lag spikes- Chat window reworked opacity & visibility-time is controllable through settings in settings.ini- Clantag is remembered when using auto-login- Banner URLs can be up to 252 characters in length- Minor performance enhancements- Reduced rubberbanding on servers with more than 24 active players- PrintScreen takes a screenshot, file stored in Documents\BFBC2\Screenshots directoryΑν και δεν παίζω multimonitor, αυτό που έχω κάνει bold μάλλον ήταν και ο μοναδικός λόγος που είχα περιστασιακά CTDs. Έχω να παίξω πάνω από μήνα και θα αργήσω να παίξω ξανά. Με βλέπω να παίζω αν το BF3 δεν μου κάνει κλικ.
l2phile Σεπτέμβριος 21, 2011 #8171 Σεπτέμβριος 21, 2011 Απλά και μόνο που έφυγε το "start" lag και το πάγωμα.....add ολοι poustoneos για τρελούς nooboserver
Wizard! Σεπτέμβριος 22, 2011 #8172 Σεπτέμβριος 22, 2011 Ερώτηση, επειδή εγώ τώρα το πήρα... :...:Έχει bug το UMP-45 και όταν αλλάζεις γεμιστήρα δε δείχνει το animation...?
hurin Σεπτέμβριος 22, 2011 #8173 Σεπτέμβριος 22, 2011 Ερώτηση, επειδή εγώ τώρα το πήρα... :...:Έχει bug το UMP-45 και όταν αλλάζεις γεμιστήρα δε δείχνει το animation...?Το Specact UMP-45 έχει σίγουρα bug, δεν θυμάμαι για το απλό.Επίσης όσον αφορά το random freeze πριν το patch, είχα παρατηρήσει ότι το έκανε σε συγκεκριμένους server ενώ σε άλλους όχι (το έκανε στον cro53 αλλά όχι στον tfc). Επίσης κάποιες μέρες ήταν χειρότερες από άλλες.
uNick Σεπτέμβριος 22, 2011 #8174 Σεπτέμβριος 22, 2011 παιδια... εμενα το animation του reload δεν μου το διχνει οταν ξεμενω απο σφαιρες και γεμιζει μονο του... αμα το κανω με το κουμπι μου το διχνει κανονικα :/
Nephiλiμ Σεπτέμβριος 22, 2011 Author #8175 Σεπτέμβριος 22, 2011 Quote-Ing my tweet#Battlefield sales from EA OriginCheck here.Vietnam for 9 € Origin
uNick Σεπτέμβριος 22, 2011 #8176 Σεπτέμβριος 22, 2011 θελω να το παρω 2 μερες τωρα και δεν μπορω να πετυχω την αδερφη μου που εχει paypal!!!!
Nephiλiμ Σεπτέμβριος 22, 2011 Author #8177 Σεπτέμβριος 22, 2011 θελω να το παρω 2 μερες τωρα και δεν μπορω να πετυχω την αδερφη μου που εχει paypal!!!!κινούμενος στοχος?
uNick Σεπτέμβριος 22, 2011 #8178 Σεπτέμβριος 22, 2011 ειναι αγγλια και ποτε ειναι μεσα ποτε ειναι εξω... -.- θελω το βιετναμ!!
sofix Σεπτέμβριος 22, 2011 #8179 Σεπτέμβριος 22, 2011 σημερα βλεπω οτι το gpu usage κολλημενο στο 98-100%κανονικα η 5850 γυρναγε καπου στο 80-90 ισως κ παρακατω,αναλογα σερβερ..αλλαξε κατι το patch αραγε..?
tragikos Σεπτέμβριος 22, 2011 #8180 Σεπτέμβριος 22, 2011 θελω να το παρω 2 μερες τωρα και δεν μπορω να πετυχω την αδερφη μου που εχει paypal!!!!Καλύτερα. Το Vietnam είναι νεκρό και άχρηστο...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now