Jump to content



Τοποθέτηση Motherboard για αρχάριους


vasvasvas

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά. Είμαι ψιλοάσχετος με τις τοποθετήσεις γενικώς και θα ήθελα να μου πείτε πώς τοποθετώ, πως βάζω μέσα στο κουτί της μονάδας μια motherboard. Βασικά θέλω να αντικαταστήσω μια χαλασμένη motherboard με μία άλλη. Τί πρέπει να προσέξω; Μετά την τοποθέτηση θα πρέπει να κάνω κάποιες ρυθμίσεις μήπως;

Σας αυχαριστώ πολύ.

please heeeelp!!:...:

Link to comment
Share on other sites

Γενικά να προσέξεις θέλει 2-3 πράματα.

Το βασικό ΠΡΙΝ την βιδώσεις, βεβαιώσου πως δεν ξεκόλησε κάποια απο τις βάσεις για να βιδώνει πάνω η μητρική και βίδωσε την ΠΑΝΩ στις βασεις αυτές.

Δεν βιδώνουμε ποτέ την μητρική πάνω στο κουτί απευθείας γιατί θα έχουμε θέμα με βραχικύκλωμα.

Στην εγκατάσταση αυτό πρέπει να προσέξεις. μετά ξεκινάμε καλλώδια, επεξεργαστή ψύκτρα κλπ.

Γενικά προσοχή να μην ακουμπάει στο πίσω μέρος του κουτιού η μητρική.

Link to comment
Share on other sites

Θα σε δυσκολέψει ίσως η τοποθέτηση των μικρών καλωδίων που συνδέουν το κουτί με τη motherboard (power, reset κτλ).

Τα γράμματα πρέπει να είναι προς τα κάτω (edit: να δείχνουν προς το πάτωμα του κουτιού μετά το βίδωμα της motherboard)

Link to comment
Share on other sites

Θα σε δυσκολέψει ίσως η τοποθέτηση των μικρών καλωδίων που συνδέουν το κουτί με τη motherboard (power, reset κτλ).

Τα γράμματα πρέπει να είναι προς τα κάτω (edit: να δείχνουν προς το πάτωμα του κουτιού μετά το βίδωμα της motherboard)

Eκτος και αν ειναι I-ATX.

Link to comment
Share on other sites

Επισης οταν εγκαταστησεις τον επεξεργαστη καντο προσεκτικα και κοιτα να κουμπωσει καλα η ψυκτρα (πρεπει να ειναι απολυτως σταθερη). Γενικα εχε απο κοντα το manual της μητρικης. Οτιδηποτε χρειαστεις θα το βρεις εκει μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information