Jump to content



Πλαίσιο system


firekiller

Recommended Posts

Παίρνω τηλέφωνο το Πλαίσιο

Me:Καλησπέρα σας

Πλαίσιο:Καλησπέρα σας...

...

Me:Το κουτί haf 932 είναι διαθέσιμο σε Μεταμόρφωση ή στο Mall?

Πλαίσιο:Στο Mall όχι στην Μεταμόρφωση 3 κομμάτια

....

Πάω στην Μεταμόρφωση ούτε δείγμα οκ λέω που το χετε?

-Στην Κηφφισιά 3 κομμάτια

Ωραία λέω απο μέσα μου και σε 5 λεπτά ήμουν εκεί(έκανα γρήγορα γιατί είχα δουλειές)

...Το έχετε?

-Μόνο δείγμα*του λείπουν όμως κάποια πράγματα

Γ@μώτο λέω απο μέσα μου και γυρνάω σπίτι με 45' λεπτά πολύτιμου χρόνου πεταμένα και να έχω χάσει το πρώτο 10 λεπτο του μπάσκετ

Όλα αυτά χθες τουλάχιστον το παρείγγιλα για Σάββατο κρατημένο

Αλλά θα θελα να μου πείτε σε τι οφείλεται όλο αυτό

(Σαν θέμα δεν ξέρω που να το βαζα και θεώρησα ότι εδώ ήταν οκ)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο οφειλετε οτι στο συστημα φαινονται και τα κουτια τα οποια υπαρχουν στο καταστημα αλλα δεν ειναι προς πωληση δηλαδη σε μηχανηματα, demo κ.τ.λ.Απλα πριν πας θα επρεπε να παρεις τηλ απευθειας το συγκεκριμενο καταστημα και οχι το κεντρο για να δεις οτι υπαρχει πραγματικα και να στο κρατησουν.

Link to comment
Share on other sites

Οντως επρεπε να παρεις στο καταστημα που θα πας και να ρωτησεις γιατι απο τα κεντρικα οτι να ναι λενε.μου εχει τυχει με μενα οταν εψαχνα ενα psp...μου λεγαν απο τα κεντρικα οτι εχουν 2 αλλα οταν πηγα το ενα ηταν δειγμα και το αλλο ενα σπασμενο.

και αυτοι στο mall απο τα κεντρικα ειδαν που ηταν διαθεσιμο,δεν θα πηραν τηλ στη κηφισια.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά όταν ήμουν στη μεταμόρφωση και με στειλαν στην κηφισσια?

Βλακεία (ή άγνοια, ή βερεμάρα) του υπαλλήλου που δεν πήρε τηλέφωνο το κατάστημα για να επιβεβαιώσει...

Σε 3 παρόμοιες δικές μου περιπτώσεις, με διαφορετικά αντικείμενα, ο υπάλληλος έπερνε μπροστά μου τηλέφωνο το κατάστημα που βρισκόταν το στόκ και επιτόπου το έκλεινε στο όνομα μου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, όπως κατάλαβες firekiller, το φταίξιμο είναι ολόδικό σου.

Γι' αυτό και ας πρόσεχες.

Και μην τολμήσεις να αναζητήσεις ευθύνες από το οποιοδήποτε Πλάισιο για παρόμοια περίπτωση.

Και ούτε να ανοίξεις άλλη φορά παρόμοιο thread.

:happy2::rofl::jump1::haha:

Link to comment
Share on other sites

Α έτσι μου κάνανε εμένα με ένα κουτί nzxt gamma που είχα παραγγείλει.

Κάνω παραγγελία μέσω ιντερνετ και παραλαβή από κατάστημα.Πάω στο κατάστημα,και δεν βρίσκουν το κουτί(το οποίο όμως εγώ είχα δει στην βιτρίνα...)Στο τέλος μου φέρνουν αυτό της βιτρίνας και μου λένε αυτό έχουμε μόνο...

Αφού το πέρασα από ένα καλό έλεγχο(και δεν έλειπε τίποτα,ούτε είχε κάνα χτύπημα),το πήρα στην μίση τιμή και έφυγα:dance3:(25ευρώ :p)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο οφειλετε οτι στο συστημα φαινονται και τα κουτια τα οποια υπαρχουν στο καταστημα αλλα δεν ειναι προς πωληση δηλαδη σε μηχανηματα, demo κ.τ.λ.Απλα πριν πας θα επρεπε να παρεις τηλ απευθειας το συγκεκριμενο καταστημα και οχι το κεντρο για να δεις οτι υπαρχει πραγματικα και να στο κρατησουν.

Αυτο οφειλεται μαλλον στην ελλειψη εξυπηρετησης προς τον πελατη.

οι υπαλληλοι δε ξερουν οτι βλεποντας 1 κομματι αυτο μπορει να ειναι demo ?

η βλεποντας 3 κομματια μπορει τα 2 να ειναι στην βιτρινα και το αλλο demo ?

Τοτε πως με στελνεις απο Μεταμορφωση Κηφισια χωρις να συμβαινει τπτ ;

Σαν το ικεα , διαφημιζουν ενα ραφακι , πηγαινεις εκει ..... το ψαχνεις , ρωτας 2-3 υπαλληλους σε στελνουν κατω αποθηκη , δεν το βρισκεις , πηγαινεις παλι πανω , να σου λενε δε ξερουν τπτ , να σου λενε το πιο απλο για αυτους και για μας εννοεται ταυτοχρονα "Ελα αυριο που θα μπουν απο αποθηκη στα ραφια"

και επειδη τοτε δεν ημουν ανεργος και δεν ειναι απλο να πηγαινεις ικεα , εγινε ο χαμος εκει μεσα και τα ραφια πηρα και τσακωθηκα με αυτους

Και ολα αυτα γιατι ξερουν οτι το συστημα τους πασχει απο καποια "προβληματακια" και την πληρωνουμε εμεις

Ολο τα παραπανω τα λεω γενικα σαν καταναλωτης και οχι επιθετικα προς το πλαισιο η το καθε πλαισιο.Εχω μαθει να κινουμε με τηλεφωνα πλεον και εχω γλιτωσει αρκετα δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολλές φορές στο σύστημα φαίνονται κομμάτια ενώ δεν υπάρχουν.Ο πωλητής δεν μπορεί να δει ούτε ξέρει αν είναι demo ή δείγματα.Επίσης όταν είναι σε έτοιμο σύστημα (Turbo-X) πάλι φαίνεται ότι υπάρχει προϊόν διαθέσιμο αφού χτυπιέται στην απόδειξη κάθε ένα ξεχωριστά.(π.χ. μου έτυχε να ψάχνω 860 και να φαίνονται 20 κομμάτια στη Βουλιαγμένη που ήτανε όλα απο έτοιμα συστήματα).

Πάντα σχεδόν όταν παίρνω στο κέντρο ή ρωτάω σε ένα κατάστημα για άλλο μου λένε φαίνονται τόσα κομμάτια.Αυτό βλέπουν αυτό λένε.Μην γινόμαστε υπερβολικοί.Ένα τηλέφωνο δεν βλάπτει πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα οτι το συστημα τους είναι οτι να ναι το διαπιστώνω κάθε μέρα.

Την προηγούμενη Τετάρτη έκανα παραγγελία στην οποία έγραψα στις σημειώσεις να πληρωθεί απο το πιστωτικό που έχω από επιστροφές.

Πέραν ότι έκαναν μια εβδομάδα για να τα φέρουν ήρθε σήμερα ο courier μετά από παράπονα για αργοπορία και ζητούσε λεφτά για να αφήσει το δέμα.

Να φανταστήτε ότι είχα τηλεφωνήσει πριν για να παραπονεθώ για την αργοπορία και είχα ρωτήσει την κοπέλα αν πληρώθηκαν απο το πιστωτικό και μου είχε πει πως ναι έχουν πληρωθεί. Εν τέλει θα ξαναέρθει αύριο ο Courier γιατί δεν μπορούσε είχε πολύ δουλεία:jump:

Επίσης να σημειώσω ότι άλλες παραγγελίες που έκανα μετά του Πλαισίου από Pixmania(Γαλία) αλλά και από κατάστημα ηλεκτρονικών στην Κόρινθο ήρθαν κανονικά

Δυστυχώς έχει χαλάσει πολύ το συγκεκριμένο κατάστημα. Αργοπορεί κάνει συνεχώς λάθη σε stock τα οποία φαίνονται διαθέσιμα και δεν είναι και τρώει χρόνο από τους πελάτες που στήνονται να περιμένουν το courier και δεν έρχεται.

Την επόμενη φορά θα ψωνίζω μόνο ότι δεν υπάρχει αλλού και κατευθείαν από το κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

Ο Courier ακόμα δεν ήρθε. Δεν μπορώ να καταλάβω πως λειτουργεί το κατάστημα.

Υποτίθεται ότι όταν λέμε παράδοση σε 24 και 48 ώρες το εννοούμε κιόλας.

Εδώ περάσανε 8 μέρες(άντε 7 αν βγάλεις την κυριακή).

Ξανατηλεφώνησα και μου είπαν να περιμένω ώς τις τέσσερις και να ξαναπάρω αν δεν έρθει.

Ελπίζω να βλέπουν κάποιοι αρμόδιοι και να διορθωθούν κάποια στιγμή τα πράγματα.

Ευτυχώς που έχω άδεια και τις περισσότερες ώρες είμαι στο σπίτι

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο δεν έχει δικιά του Κουριερ αλλά συνεργάζεται με διάφορες εταιρίες.Δυστυχώς δεν είναι όλες άριστες.Εγώ προτιμώ την Παραλαβή απο Κατάστημα.Είναι σε χρόνο dt (δυο μέρες το πολύ) και όποτε μπορώ πάω να παραλάβω.(Το λέω γιατί βλέπω ότι είσαι θεσσαλονίκη.)

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία τελικά δεν ήρθε ο courier και μου τηλεφώνησε να πάω να πάρω εγώ το δέμα.

Φυσικά αρνήθηκα και του είπα να το γυρίσει πίσω.

Τελικά επικοινώνησα ξανά εκ νέου με το πλαίσιο και πέρασα από κατάστημα για να πάρω τα λεφτά πίσω.

Για την ερώτηση γιατί δεν πάω από το κατάστημα να παραλάβω είναι ότι αν βάλεις παράδοση στο σπίτι κάποια προϊόντα δεν έχουν έκπτωση

Link to comment
Share on other sites

Όχι μόνο δεν μου το είπαν αλλά δέχτηκαν κανονικά την παραγγελία και έσπευσαν να μου αφαιρέσουν το πιστωτικό.

Και γιατί να υπάρχει θέμα είναι σαν να είναι προ-πληρωμένη η παραγγελία και ο courier οφείλει να την φέρει. Αν δεν μπορούν να συνεννοηθούν και ξεχνάν να ενημερώσουν τον courier είναι δικό τους θέμα.

Τέλος πάντων πήρα τα λεφτά και έκανα την παραγγελία από άλλο κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.