QQman Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2010 Παιδιά επειδή ψάχνω για ένα πολυμηχανημα με φαξ και σκεφτόμουν γιαυτό http://www.epson.gr/internetLive/dctm/content/GR/el_GR/products/all_in_one_products/EIS-Product-Model-SX610FW-GR.inter.jsp έχει κανεις αποψη αν είναι καλό ? επίσης αν έχετε να πρωτεινετε κάποιο άλλο με παρεμφερή χαρακτηριστικά i'm all ears.. Ευχαριστώ !!
felix Φεβρουάριος 22, 2010 #2 Φεβρουάριος 22, 2010 Μπορείς για αρχή να δείς εντυπώσεις από τον μπαμπά του (SX600FW):Θέμα : Καλούλι πολυμηχάνημα (by dubber)Και τα 3 μοντέλα πάντως (6xx,7xx,8xx) έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά...Επίσης το ΒΧ300F που έχω είναι αρκετά καλό για starter λύση με FAX...
QQman Φεβρουάριος 22, 2010 Author #3 Φεβρουάριος 22, 2010 Τελικά τον πήρα, το θέμα ειναι οτι δεν μπορώ να τον κανω δικτυακό μεσο wifi router ή ethernet, δεν τον εντοπίζει , ξέρει κανεις πως το ρυθμίζουμε ? :help1:
SirDiman Φεβρουάριος 22, 2010 #4 Φεβρουάριος 22, 2010 Αν εχεις wpa2 βγαλτο και δοκίμασε με wep.Επισης κλείσε καθε είδους firewall
QQman Φεβρουάριος 22, 2010 Author #5 Φεβρουάριος 22, 2010 Τίποτα, εν το μεταξυ μου έχει ενα utility για να setaρω lan/wifi αλλα στο δευτερο βημα crashαρει...οφου :/
QQman Φεβρουάριος 23, 2010 Author #6 Φεβρουάριος 23, 2010 Τα κατάφερα ! Λοιπον αναγνωρίζει μονο σκετο WAP οποτε εβαλα το ρουτερ σε λειτουργεια WAP και μετα προσθηκη ασυρματης συσκευης και τον βρηκε....το μηχανημα γενικα τα σπαει !! ειναι αρκετα γρηγορο+ οτι ο αυτοματος τροφοδοτης ειναι σκετη τρελα...τρομερη ευκολια, αμα ειχε και διπλης θα ηταν απλα τελειο...μην τα θελουμε και ολα ομως για 150€
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.