Jump to content

multirama και εγγυηση laptop


morfeas-dsl-
 Share

Recommended Posts

Καλησπερα.

Ο φορητος της κοπελας μου για αγνωστο λογο αρχισε στο 3μηνο απο την αγορα να κανει σαν αεροπλανο. Θεωρω πως ειναι θεμα ανεμιστηρα αλλα μιας και ειναι εντος εγγυησης την προετρεψα να τον παει στα multirama οπου εγινε και η αγορα.

Εκει την "ενημερωσανε" πως δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι δωρεαν η επισκευη και της λενε με τη σειρα

Α) εαν εχει ρουφηξει σκονες ο ανεμιστηρας θα εχει κοστος καθαρισμου ( λες και σκουπιζει με το laptop...ουτε καν απο το σπιτι δε το βγαζει.....)

Β) εαν ειναι θεμα ανεμιστηρα και χρειαστει αλλαγη γιατι λεει ο υπερβολικος θορυβος ειναι υποκειμενικος και δε θεωρειται προβλημα!! Το γεγονος οτι 3 μηνες ηταν σχεδον αθορυβο και τωρα κανει λες και το σφαζουν ουτε καν το ανεφερε :p

και ερωτω.. στεκουν τα δυο παραπανω? Εαν οχι εννοειται θα αναφερω και στην εταιρια και εδω πιο καταστημα ανεφερε αυτα. Φυσικα να δω πρωτα τι θα της πουν οταν τον παραλαβει γιατι το οτι το ανεφερε αυτο καποιος τη στιγμη που πηγε το φορητο δε σημαινει πως θα τη χρεωσει και οταν τον παραλαβει.

Link to comment
Share on other sites

Κόστος καθαρισμού σωστά θα το υποστείτε καθώς θεωρείται service συντήρησης που δεν έχει να κάνει με ελαττωματικά ηλεκτρονικά και μή μέρη. Το αν μπούκωσε από τη σκόνη λοιπόν και θέλει καθάρισμα δεν καλύπτεται από εγγύηση.

θεωρείται φθορά χρήσης όπως και στα αυτοκίνητα με 7 χρόνια εγγύηση.για τα τα τακάκια των φρένων (που φθείρονται ανάλογα τη χρήση) δε σου δίνουν καμιά εγγύηση.

εάν τώρα είναι θέμα ανεμιστήρα και ο θόρυβος δε προέρχεται από σκόνη αλλά από ελλατωματικό fan ball bearing τότε καλύπτεσαι από εγγύηση και δε θα πληρώσεις το οτιδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Θυμήθηκα ενα νήμα που είχε ανοίξει κάποιος, οπότε θα σου έλεγα να προ-συμφωνήσετε την τιμή του καθαρισμού, αν τελικά αποφασιστεί ότι πρέπει να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

fragma της ειπανε πως αν εχει χαλαρωσει ο ανεμιστηρας κοστιζει η επισκευη γιατι και καλα ο αυξημενος θορυβος δε θεωρειται ελαττωμα!

Τωρα αν οντως εχει παρει σκονη λογικο μου φαινεται να χρεωνουν τον καθαρισμο οπως το θετεις αλλα πως θα ειμαι σιγουρος οτι πηρε σκονη και οτι δεν ακουμπουσε πχ σε καλωδιο το ανεμιστηρακι? Μου φαινεται περιεργο λαπτοπ 3 μηνων να ειναι ακουνητο σε καθαρο περιβαλλον και να παιρνει και σκονη! Macbook pro σε χειροτερες συνθηκες και για 1,5 χρονο ακουγεται σαν καινουριο. Θα δειξει. Δε το ειχανε ετοιμο σημερα. Αλλωστε περασανε μολις..5 μερες :)

Link to comment
Share on other sites

ότι να ναι........σου προτείνω εφόσον δε το είχανε έτοιμο να ζητήσεις επισκευή παρουσία σου για να δεις όταν το ανοίξουν αν είχε σκόνη ή το ανεμιστηράκι ήταν όντως ελαττωματικό.

δυστυχώς σε τέτοιες καταστάσεις δε μπορείς ποτέ να πεις με σιγουριά τι ενέργειες έγιναν στο service αν ο άλλος θέλει να σε κοροιδέψει για 15ευρώ καθαρισμού.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Λοιπον το πηρα Σημερα μετα απο τοσες μερες αναμονη. Ειπανε πως φταιει το ανεμιστηρακι αλλα λεει δεν καλυπτεται απο εγγυηση και πως εκαναν καθαρισμο οχι αλλαγη.. Μου ειπαν πως ο καθαρισμος ειναι τζαμπα αλλα μου χρεωσανε 20 ευρω μεταφορικα για να παει στο σερβις... Οταν τους ειπα οτι εγω μπορει να ηθελα αλλαγη ειπαν οτι πρεπει να χρεωθω αλλα 20 ευρω για να παει στο σερβις + το κοστος του ανεμιστηρα... Εγω επρεπε να πληρωσω τα μεταφορικα ενω ειναι εντος εγγυησης;;;...

Link to comment
Share on other sites

Τι φορητό είναι? Αν δεν είναι μάρκας Multirama μπορούσες να το πας εσύ στο service της εταιρείας του φορητού.

Αν είσαι Γιάννενα δεν ξέρω ποιες εταιρείες έχουν service εκεί. Οπότε, λογικά είναι όντως τα εξοδα μεταφοράς, μόνο όμως εφόσον δεν υπάρχει αντιπροσωπεία του φορητού εκεί και επίσημο service.

Edited by Cris
Link to comment
Share on other sites

Multirama ειναι :) . Σε καθε περιπτωση ομως ο πελατης ευθυνεται για τα μεταφορικα; Επισης μου ειπανε το γνωστο οτι ειναι μεταπολιτες και πως για καθε προιον ευθυνεται η τελικη εταιρια για το σερβις και πως μιας και στην προκειμενη ειναι τα multirama αθηνας εγω πληρωνω τα μεταφορικα εως αθηνα για να λαβω τα οφελη του σερβις...

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δεν υπάρχει επίσημο service εκεί, έτσι όπως τα λένε είναι. Πάντως θα μπορούσαν να έχουν ένα service κι εκεί.

Την επόμενη φορά που θα γεμίσει σκόνη, να το ανοίξεις εσύ και να το καθαρίσεις. Είναι πολύ εύκολο.

Edited by Cris
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το πηρα Σημερα μετα απο τοσες μερες αναμονη. Ειπανε πως φταιει το ανεμιστηρακι αλλα λεει δεν καλυπτεται απο εγγυηση και πως εκαναν καθαρισμο οχι αλλαγη.. Μου ειπαν πως ο καθαρισμος ειναι τζαμπα αλλα μου χρεωσανε 20 ευρω μεταφορικα για να παει στο σερβις... Οταν τους ειπα οτι εγω μπορει να ηθελα αλλαγη ειπαν οτι πρεπει να χρεωθω αλλα 20 ευρω για να παει στο σερβις + το κοστος του ανεμιστηρα... Εγω επρεπε να πληρωσω τα μεταφορικα ενω ειναι εντος εγγυησης;;;...

Δεν βγάζουν νόημα τα παραπάνω.....το φορητό είναι αγορασμένο απο κατάστημα multirama απο την κάτοχό του?

Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν αυτα ακριβως! Οτι δηλαδη η εγγυηση καλης λειτουργιας δεν καλυπτει τον ανεμιστηρα. Ο ανεμιστηρας λενε μπορει να «χαλασε» απο υπαρξη σκονης.

Εγινε λεει καθαρισμος και ναι μεν το προβλημα μειωθηκε αλλα δεν διορθωθηκε. Εν συνεχεια μου ειπαν οτι παροτι ο καθαρισμος δεν καλυπτεται απο την εγγυηση δεν εγινε καποια χρεωση αλλα πρεπει να τους πληρωσω τα μεταφορικα εως το τμημα σερβις τους τα οποια κοστολογησαν με 20 ευρω.

Σε ερωτηση μου γιατι δεν ερωτηθηκα εαν επιθυμω αλλαγη ανεμιστηρα μου ειπαν πιθανως λογω φορτου εργασιας να μην τηλεφωνησαν και πως εαν εγω επιθυμω κατι τετοιο πρεπει να ξαναπληρωσω 20 ευρω + τα εξοδα του ανεμιστηρα...

Σκεφτομαι αυριο πρωι να κανω καταγγελια στο ινκα. Δηλαδη εαν το σερβις τους ηταν στο μαιαμι εγω θα χρεωνομουν τα μεταφορικα;

Ναι, απο το καταστημα εγινε η αγορα, σε πολη εκτος αθηνας..

Edited by morfeas-dsl-
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειδη εψαξα το ζητημα απο τη γραμματεια καταναλωτη νομιζω η ολη παγιδα ειναι στη λεξη "σκονη" που χρησιμοποιησαν. Η νομοθεσια οριζει οτι οταν ο πωλητης εχει ευθυνη για προβλημα εντος εγγυησης, τοτε τα μεταφορικα εξοδα ειναι δικα του. Πασαροντας μου εξαρχης τη λεξη σκονη μπορουν να δικαιολογησουν οτι η ευθυνη και καλα ειναι απο τη μερια μου.

Αλλωστε μου ειπαν στο καταστημα οτι πληρωσαν 20 ευρω μεταφορικα και οτι εννοειται αυτα τα καλυπτει ο αγοραστης ( εγω ) αρα ακομα και τη λεξη σκονη να μη χρησιμοποιουσαν παλι θα ζητουσαν χρηματα. Αναρτω το νομο

Αγόρασα ένα πλυντήριο το οποίο μέσα στον χρόνο της εγγύησης παρουσίασε πρόβλημα. Πρέπει να επιβαρυνθώ με έξοδα επίσκεψης του τεχνικού; Σε περίπτωση που πρέπει να επιδιορθωθεί το πλυντήριο θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής, μεταφοράς κ.λ.π.;

Το άρθρο 540 Α.Κ. όπως αυτό τροποποιήθηκε από το Ν.3043/2002 ορίζει ότι σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για παράδοση ελαττωματικού προϊόντος ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή τη δωρεάν διόρθωση του προϊόντος.

http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...