WiFi Thief Φεβρουάριος 14, 2012 #6481 Φεβρουάριος 14, 2012 (edited) Χάνεις εχω δει βιντεακια και οντως δειχνει πολυ ωραιο παιχνιδι. lazy dog εισαι admin στο bazo? αν ναι, ΙΣΩΣ υπαρχει τροπος να διορθωσεις (προσωρινα, μεχρι να λυθει απο την dice και το PB) το προβλημα: [HOWTO] Solve RESTRICTION Corrupted File/Memory αν θελεις να το δοκιμασεις, ειμαι στη διαθεση σου να μπω και να δω αν θα φαω (παλι) κλωτσιες. αρκει να ειδοποιησεις σε αυτο εδω το νημα ΥΓ: και ενα ωραιο που ψαρεψα στα forums του Battlelog: From official bf3 twitter:Some ramdom guy: "You are bunch of mo'****ers" BF3: "Were aware of this problem and getting into it atm" WTF!!! GETTING INTO WHAT?? UR MOTHER???? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 14, 2012 από WiFi Thief
WiFi Thief Φεβρουάριος 14, 2012 #6484 Φεβρουάριος 14, 2012 μια χαρα παιζω για την ωρα...φανταζομαι οχι στον bazo (που οπως βλεπω εχει μηδεν παικτες αυτη τη στιγμη)προφανως παιζεις σε σερβερ που εχει κανει προσωρινα disable τα PB kicks με τον τροπο που περιγραφω παραπανω (και εγινε sticky στα forums του BL)oλοι οι παρακατω servers δουλευουν χωρις προβλημα PBBans BF3 Streaming Server List
Lazy Dog Φεβρουάριος 14, 2012 #6485 Φεβρουάριος 14, 2012 [MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] εβαλα προσωρινα pb_sv_restrictions 0 και λειτουργει. Απλα πρεπει καποιος να ειναι μεσα συνεχεια γιατι προβλεπεται οι μικροτσουτσουνοι να κανουν παρτυ.....Μολις βγει το fix το ξαναγυρναμε σε pb_sv_restrictions 1
Nephiλiμ Φεβρουάριος 14, 2012 #6486 Φεβρουάριος 14, 2012 Παιζετε τωρα? Παρε το οπλο μου. Ειναι Cheater killer.
Wizard! Φεβρουάριος 14, 2012 #6487 Φεβρουάριος 14, 2012 Εγώ δεν έπαιξα εχθές, μάλλον δε θα παίξω και σήμερα, οπότε σας αφήνω να λύσετε τα προβλήματά σας και αύριο που θα έχουν στρώσει, θα μπω κι εγώ
gousias1979 Φεβρουάριος 14, 2012 #6488 Φεβρουάριος 14, 2012 Εγώ δεν έπαιξα εχθές, μάλλον δε θα παίξω και σήμερα, οπότε σας αφήνω να λύσετε τα προβλήματά σας και αύριο που θα έχουν στρώσει, θα μπω κι εγώ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WXAb5_M29hI]Αχ έρωτα!!! - YouTube[/ame]
fiestanik Φεβρουάριος 14, 2012 #6489 Φεβρουάριος 14, 2012 κανονικα σημερα στο παιχνιδι δεν πρεπει να ριχνουμε σφαιρες, αλλα να ανταλλασουμε λουλουδια :daisy:, αρκουδακια και κανα γαλακτομπουρεκο
Lazy Dog Φεβρουάριος 14, 2012 #6490 Φεβρουάριος 14, 2012 Παιζετε τωρα?Με την παραπανω εντολη παιζει κανονικα ο bazo και ειναι ψιλο-πιτα τωρα....εισαι μεσα για να κλεισω procon και να λειψω για καμια ωρα;
gousias1979 Φεβρουάριος 14, 2012 #6491 Φεβρουάριος 14, 2012 κανονικα σημερα στο παιχνιδι δεν πρεπει να ριχνουμε σφαιρες, αλλα να ανταλλασουμε λουλουδια :daisy:, αρκουδακια και κανα γαλακτομπουρεκο σαμπως (δηλαδη μου φαινεται) πως θα αγαπηθουμε σημερα.γαλακτομπουρικο!χαχαχ (γαρδουμπα σπλιναντερο)
fiestanik Φεβρουάριος 14, 2012 #6492 Φεβρουάριος 14, 2012 ασχετο... τωρα τελευταια εχει χαθει το Like στα post μου. Γιατι αραγε;
gousias1979 Φεβρουάριος 14, 2012 #6493 Φεβρουάριος 14, 2012 ασχετο... τωρα τελευταια εχει χαθει το Like στα post μου. Γιατι αραγε; οοχουτο μωρε ειναι και παραπονιαρικοοο..ρε μπεκα στο σερβερ και πολεμα τους κακους
WiFi Thief Φεβρουάριος 14, 2012 #6494 Φεβρουάριος 14, 2012 οοχουτο μωρε ειναι και παραπονιαρικοοο..ρε μπεκα στο σερβερ και πολεμα τους κακους lol αυτη τη στιγμη ειναι μεσα καποιος με το nickname MerkelSarkozyLTD. ειναι bullet magnet, μεγαλη προκληση να δεις αυτο το nickname και να μην τον κυνηγας παντου για μαχαιρωμα ή ανατιναξη απο τα δυο μετρα με abrams
fiestanik Φεβρουάριος 14, 2012 #6495 Φεβρουάριος 14, 2012 μη τα λες λες ετσι ρε συ!!! πηγα να πεσω απο τη καρεκλα απο τα γελια:laughing:. εμ δεν ειμαι σπιτι. δουλεια ακομα
WiFi Thief Φεβρουάριος 14, 2012 #6497 Φεβρουάριος 14, 2012 κανονικα σημερα στο παιχνιδι δεν πρεπει να ριχνουμε σφαιρες, αλλα να ανταλλασουμε λουλουδια :daisy:, αρκουδακια και κανα γαλακτομπουρεκο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6ISF8jxfMKA]NewYear Chart.(Battlefield 3) - YouTube[/ame] το νουμερα 8,7, 4 και 2
Athanasios2104 Φεβρουάριος 14, 2012 #6498 Φεβρουάριος 14, 2012 [HPX] Hellenic Phalanx : ESL & CB settings188.165.241.70:25206GGC + PBBAns streaming
Athanasios2104 Φεβρουάριος 14, 2012 #6500 Φεβρουάριος 14, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=F41PygAODAE&feature=g-games&context=G2bc1632CGAAAAAAAUAA]Wall-E in Battlefield 3 - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now