gipinio1337 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26, 2010 Ladies and Gentlemen Halo!!! Θελω (σαν noobας που ειμαι) την βοηθεια σας περι γραφικων. Ας ξεκινησουμε απο τα βασικα: Coolermaster Stacker 831 SE Chieftek 750Watt Intel Core 2 Quad Q9550 (πατημενος στα 3.77Ghz) Asus P5Q Pro Mushkin XP2-8500 (2x2Gb @ 1066Mhz, 5-5-5-15) Twintech GTX460 768Mb 1x WD Caviar Black 500Gb & 1x WD Caviar Black 640Gb Win 7 64bit Eng DSP Οπως λεει και ο τιτλος προκειται για αναβαθμιση. Θελω να αλλαξω τα γραφικα. Την βαρεθηκα την καρτα (I mean it). Το μονιτορ μου υποστηριζει εως και 1920x1080 (συνδεσεις μεσω DVI & HDMI). Παιζω τα ακολουθα games: MW2 Medal of Honor 2010 Crysis Far Cry Battlefield Bad Company 2 O κυριος λογος που θελω να την αλλαξω ειναι γιατι μου ξινισε που ακομα και σε 1680x1050 στο medal of honor με υψηλα επιπεδα AA γινοταν καπως unplayable ειδικα στο multiplayer:hang3: Να περιμενω μεχρι να δω και τις νεες καρτες που ερχονται Νοεμβρη ή να πορευτω με τις υπαρχουσες; Τι προτεινετε; (300ευρω θα χαλασω, αντε 350 max, προκειται για 2nd pc αρα δεν θα χωσω περισσοτερα). Ευχαριστω εκ των προταιρων Υ.Γ. Γλυκοκοιταω εδω και αρκετες μερες την νεα 6870...any points?
deNordic Οκτώβριος 26, 2010 #2 Οκτώβριος 26, 2010 Εφόσον πρόκειται για 2nd PC, φαντάζομαι δεν θα σε νοιάζουν και οι απόλυτες επιδόσεις, θα πρότεινα να έκανες ένα SLi με μια 2η 460 που είναι πολύ καλό από άποψης (perfomance/money).Προσωπικά, αν είχα την 460 δεν θα θεώρουσα ότι έκανα αναβάθμιση αντικαταστώντας την με μια 6870.
johnymag Οκτώβριος 26, 2010 #3 Οκτώβριος 26, 2010 τσιμπα αλλη μια 460 και θα εισαι μια χαρα..θα εχεις περιπου επιδωσεις 480 με λιγοτερα λεφτα απο 300 και θα κανεις νομιζω μια πραγματικη αναβαθμηση γιατι απο 460 να πας σε 6870 ας πουμε δεν ειναι και κατι το φοβερο..εκτος αν περιμενεις τις καινουριες τις amd και παρεις καμια 6950..
gipinio1337 Οκτώβριος 26, 2010 Author #4 Οκτώβριος 26, 2010 6950? Ξερουμε που θα κυμαινεται απο πλευρας επιδοσεων και τιμης;
gipinio1337 Οκτώβριος 26, 2010 Author #5 Οκτώβριος 26, 2010 Αξιζει 2xGTX460; Θελω να δωσω εμφαση στο medal γιατι εχω καψει φλατζες με αυτο το game και μου την εδωσε που μασαγε...Μολις εβαλα ενα Fraps να δω τι πουλια πιανω οπως ειμαι:50-60 φαπες average με drop μεχρι και 30 και ανεβασματα μεχρι 100...θα φτιαξει αυτο τουλαχιστον στα 80 αμα κανω sli? ^^1680x1050 @ 32AA 16AF Maxed Out
johnymag Οκτώβριος 26, 2010 #6 Οκτώβριος 26, 2010 για τα σκαμπανεβασματα δεν φταινε μονο οι καρτες να ξερεις..φταιει και το παιχνιδι..παντως σιγουρα θα εχεις μια αυξηση στα frames..θα παιζεις γυρω στα 80fps πιστευω..δυστυχως δεν μπορεσα να βρω καποιο review με την συγκεκριμενη καρτα για να δω ποσα frames πιανει αλλα ουτοσιαλως και παλι θα ειναι ανακριβες γιατι μετρανε σε sp..στο mp αλλαζουν τα πραγματα,πεφτουν τα frames σε πολλα παιχνιδια και αυτο ειναι που σε ενδιαφερει εσενα..παντως νομιζω οτι αλλη μια 460 ειναι η καλυτερη επιλογη
gipinio1337 Οκτώβριος 26, 2010 Author #7 Οκτώβριος 26, 2010 Δεν με καιει τοσο που πεφτουν οσο το γεγονος οτι πεφτουν σε σημειο που το game κατανταει unplayable.Οποτε αλλη μια 460?
johnymag Οκτώβριος 26, 2010 #8 Οκτώβριος 26, 2010 με την συνολικη αυξηση των frames θα ανεβουν και τα min..αρα νομιζω οτι θα σταματησει το μεγαλο framedrop και το παιχνιδι θα ειναι playable..
virus3bar Οκτώβριος 26, 2010 #9 Οκτώβριος 26, 2010 Πούλα αυτή που έχεις,βάλε και τα άλλα που έχεις,και πάρε αυτές VGA :: nVidia GeForce GTX 460 Top 1GB DDR5 PCI-E Dual DVI HDMI (Asus) - Visionstudio.gr
gipinio1337 Οκτώβριος 26, 2010 Author #10 Οκτώβριος 26, 2010 EVGA GTX 460 (PCI-Express, GDDR5, 768MB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.grSapphire 6870 (PCI-Express, GDDR5 , 1GB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.grΠερισσοτερες γνωμες...? Θελω περισσοτερες αποψεις (Δεν το βιαζομαι το ζητημα, δεν προκειται να αγορασω αυριο)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.