Jump to content



R/C Helicopter


ARMAGEDDON

Recommended Posts

Δικό μου ήταν... Το έδωσα για να πάω σε μεγαλύτερο. Μήτσο, Align T-Rex 600 ESP ήταν εννοείται με το 3Dάδικο το μοτέρ. 120Α ESC και ρεύματα στο Θεό...

Πολλή δύναμη. Πραγματικά οταν στρόφαρε για απογείωση ήταν σαν να ακούς κανονικό ελικόπτερο...

Link to comment
Share on other sites

ωραία βρήκαμε και άτομο που ξέρει από ελικοπτεράκια ....

αυτά που πρέπει να κάνει αυτό που θα φτιάξουμε είναι

1- να μπορούμε να το χειριστούμε με τηλεχειριστήριο σε περίπτωση ανάγκης

2- να μπορεί να διανύει μεγάλες αποστάσεις

3- να μπορεί να πετάει όσο το δυνατόν ψηλά

4- να μπορεί να μεταφέρει κάμερα

5- να φτιαχτεί σκελετός ελαφρύς και άκαμπτος

τώρα περνάμε στο programing

6- να σχεδιαστεί ο τρόπος με τον οποίο θα πραγματοποιηθεί αποφάσεις σταθεροποίησης

7- να μπει GPS όπου θα μπορεί να πραγματοποιεί πτήσεις χωρίς να το χειρίζεται κάποιος

.

.

.

.

και άλλα πολλά που ακόμα δεν έχουν καταγραφεί

για να μην σας κουράζω UAV

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν τόσα κιτ για uav, που πια είναι μαϊντανός, δεν αξίζει καν ο κόπος να ασχοληθεί κάποιος να φτιάξει μόνος του, ούτε για τον χαβαλέ...

Ελιλόπτερο για uav, δεν λέει... μόνο αεροπλανάκι... :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο νομίζεις.

Έχει πέσει τόσο engineering για να καταφέρει να πετάει σωστά ενα r/c heli που δεν έχεις ιδέα. Το παραμικρό πράγμα να στραβώσει, έπεσε στο έδαφος. Και υπάρχουν χιλια πράγματα που μπορούνε να πάνε στραβά.

1ον Ξεχνάς τον "DIY" σκελετό. Ακόμα και στο T-Rex που βλέπεις πάνω, ηταν όλος carbon και η μπούμα (ουρά) ήταν κατασκευασμένη απο μια εταιρεία που φτιάχνη βέλη (!) για ολυμπιακούς αγώνες. Για τόση ακρίβεια μιλάμε.

Θές οπωσδήποτε kit καλό ελικόπτερο, μεγέθους 600 (κατι σαν αυτο που βλέπεις) για να μπορέσει να σηκώσει κάμερα.

Μετά θες ενα καλό FPV kit (πολλα €€) και δυο δέκτες τ/κ. Ολα γίνονται αλλα άν σου πώ στεγνά το νούμερο θα αλλάξεις γνώμη :p

Link to comment
Share on other sites

κοίταχτε ακόμα είναι στο στάδιο της ιδέας ....

απλά στο στυλ ελικοπτέρου σαν αυτό που δείχνω στο πρώτο ποστ ώστε να μπορείς να πάρεις καλά πλάνα από φωτογραφική (camera)

δεν θα φτιάξουμε τέτοιο λόγο χώρου και οικονομικών

us-air-force-drone_785837c.jpg

εμείς θέλουμε αν έχετε καταλάβει να φτιάξουμε κάτι που να του λέμε πήγενε εκεί να πηγαίνει να κάνει δύο γύρους και να ξανα έρθει χωρίς να στουκάρει η να γκρεμοτσακιστεί πουθενά

για δείτε αυτά πόσο στοιχίζουν

Products - UAVs, UGVs & Aerial Video Systems - Draganfly Innovations Inc. Draganfly.com

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σε σωστό site, απο εκεί ψωνίζω πολλα ανταλλακτικά. Αλλα το 450άρι (μεγεθος) που κοιτάς ειναι πολυ μικρό και δεν θα μπορέσεις να σηκώσεις κάμερα. Εκτός αυτου θα έχεις θέμα με τον άνεμο, θα ειναι πολυ επιρρεπές και θα πέσει για πλάκα...

Επίσης, αυτο ειναι σκετο σασί.

Χρειάζεσαι σερβο (3 για το cyclic και 1 ουράς), μοτέρ, speed control, δέκτη και γυροσκόπιο.

Link to comment
Share on other sites

Τα eagle-tree που δείχνεις στο δεύτερο λινκ τα έφερε το καλοκαίρι από Αγγλία ένας φίλος και τα είχαμε βάλει σε ένα αεροπλάνο... τέλος πάντων αυτό εννοώ, αν δεις κανείς τι δουλειά έχει κάνει ο τύπος, θα καταλάβει... το osd είναι καταπληκτικό και εξομοιώνει το hud ενός αεροπλάνου, αλλάζεις ρυθμίσεις κατά την διάρκεια της πτήσης από το rc και έχει άπειρες ρυθμίσεις φυσικά... επίσης έχει και wireless link που επιστρέφει την εικόνα και σταθμό εδάφους που κάνει tracking και ακολουθεί το αεροπλάνο σε 3 διαστάσεις (αυτό είναι για την κεραία για να μην χάνει το link)... gps φυσικά κτλ... το όλο σύστημα είναι ένα loop, δηλαδή το tracking δουλεύει βάση του gps, με πολύ καλή ακρίβεια, το tracking φροντίζει να μην χάνετε η εικόνα κτλ...

Με έναν ενισχυτή για τον τηλεχειρισμό και ένα laptop (ή γυαλιά) το πετάς για μεγάλες αποστάσεις... το κακό είναι αυτά παρόλο που είναι ελαφριά, όλα μαζί έχουν αρκετό βάρος και είναι λίγο δύσκολο να το σετάρεις σωστά και να πετάξει με ασφάλεια και να "ακούει"...

Μόνο με αυτό που είδα, μου είναι αρκετό για να μην ασχοληθώ ποτέ να φτιάξω κάτι παρόμοιο... ο τύπος δεν τα έχει κάνει μόνο όλα, αλλά τα έχει κάνει και πάαααρα πολύ καλά... είναι αστέρι...

Link to comment
Share on other sites

Μητσο, το είχα σετάρει σε εναν φίλο με ενα Mentor (μεγάλο αεροπλάνο) και μας έφυγε ο αδόξαστος. Τόσο απο δυνατότητες (ειχαμε παρει το πλήρες πακετο με γυαλιά κλπ) αλλα και για να το ρυθμίσουμε...

Τρελό respect στα Eagle-Tree. Την εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Αυτήν και την Spartan R/C που ειναι κατα το ήμισυ ελληνική (βγάζει το DS760 Gyro, ενα απο τα καλύτερα στον κόσμο, αυτό φόραγα στο 600)...

Επίσης, 10Hz GPS RULEZ!

Link to comment
Share on other sites

Μπα, εμένα μου έχουν πάρει το δίπλωμα γιατί πέταγα μεθυσμένος... :p

Σαν συνοδηγός μόνο με ελικόπτερο...

Χαχαχαχα,

εγώ για το δίπλωμα δεν έχω δώσει ακόμα αν και έχω κάνει αρκετά μαθήματα, σε ελικόπτερο μόνο σε Chinook και σε αυτό πίσω ως επιβάτης:p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.