Jump to content



Unlimited Detail Technology(point cloud data system)


Petrossortep

Recommended Posts

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Q-ATtrImCx4]YouTube - Unlimited Detail Technology[/ame]

Unlimited Detail Technology - Home

UNLIMITED DETAIL TECHNOLOGY

Ας πω συνοπτικά περί τίνος πρόκειται για αυτούς που βαριούνται ή δεν ξέρουν αγγλικά.

Η ανωτέρω εταιρεία έχει αναπτύξει μια μέθοδο για την απεικόνιση αντικειμένων άπειρης γεωμετρικής πολυπλοκότητας.

Όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι τα 3d παιχνίδια χρησιμοποιούν πολύγωνα για την αναπαράσταση τρισδιάστατων αντικειμένων. Επάνω σε αυτά τα πολύγωνα υπολογίζεται ο φωτισμός με διάφορους αλγόριθμους και τέλος επικολλούνται τα textures. Όσο πιο ισχυρή είναι η κάρτα τόσο περισσότερα θα είναι τα πολύγωνα και ο γεωμετρικός ρεαλισμός.

Ωστόσο παρά την τεράστια αύξηση της ισχύος των καρτών και παρά την χρήση tesselation η γεωμετρία έχει τα όριά της*.

Από την άλλη, μέθοδοι όπως το ray tracing χρησιμοποιούν voxels, δηλαδή τρισδιάστατα πίξελ που όταν ενωθούν σχηματίζουν τα επιθυμητά αντικείμενα. Όμως ο τεράστιος όγκος των απαιτούμενων voxel καθώς και η απελπιστική ταχύτητα τέτοιων τεχνικών καθιστούν τον στόχο μας απλησίαστο όνειρο.

Εδώ έρχεται η Unlimited technology με τον αλγόριθμό της για να λύσει το πρόβλημα και μάλιστα μέσω software. Το λογισμικό της εταιρείας χρησιμοποιεί ένα ειδικό search engine που βρίσκει τάχιστα ποια voxels πρέπει να απεικονιστούν μέσα από τον "ωκεανό" καθιστώντας έτσι την δυνατότητα αποθήκευσης οποιουδήποτε επιπέδου γεωμετρικής πολυπλοκότητας στα games.

*Δείτε π.χ. πόσο ψεύτικο φαίνεται το γρασίδι ακόμα και στα νέα games. Το γρασίδι είναι στην πραγματικότητα ένα καρφωμένο στο έδαφος πολύγωνο που ορισμένα πίξελ του είναι διάφανα και άλλα βαμμένα πράσινα σχηματίζοντας ζωγραφιστά το χόρτο. Μόλις πας από πίσω του καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι ένα όρθιο κοντρα πλακέ.

Υ.Γ:

1. Η εταιρεία λέει ότι είχε προσεγγίσει τους παραγωγούς του rome total war παλιότερα αλλά ήταν διστακτικοί. Εκτός αυτού θάβει και τις δύο μεγάλες για την-δικαιολογημένη-αδιαφορία τους απέναντι σε τόσο επαναστατικά project.

2. Στα βίντεο που έχει στο πλάι το youtube υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη ανάλυση των δυνατοτήτων της μηχανής και εσκεμμένος εξευτελισμός του crysis με εστίαση στις αδυναμίες του.(π.χ. τα ψιλοάθλια δέντρα) (Unlimited Detail Further Description το βίντεο)

Εστιάζει στο crysis για να μας δείξει πόσο άθλια μπορεί να φαίνονται στο μέλλον γραφικά που σήμερα θεωρούνται σούπερ.

3. Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με:

α) Τον όγκο ενός παιχνιδιού βασισμένου σε voxel. Πόσα giga θα είναι δηλαδή τέτοιου είδους games.

β) Την δυνατότητα χρήσης πολύπλοκων shaders, ray tracing, global illumination, physics σε τέτοιου είδους μηχανές.

Αυτά. Enjoy!

Update:

http://www.atomontage.com/

Atomontage engine. Μηχανή γραφικών που αναπαριστά 3d αντικείμενα με τη χρήση "ατόμων"(κάποιου είδους τρισδιάστατων πίξελ). Ένας αποδοτικός αλγόριθμος συμπιέζει σκηνές δισεκατομμυρίων voxel μέσα σε λίγες εκατοντάδες Mbyte. Δεδομένου ότι τα αντικείμενα αποτελούνται από "άτομα" όχι μόνο στην επιφάνειά τους(sparse voxel octree) αλλά και στο εσωτερικό τους, η μηχανή έχει στην ουσία ενσωματωμένα τα physics μέσα στα graphics. Και μάλιστα physics υψηλού επιπέδου όπως μας πληροφορεί ο δημιουργός(π.χ. θερμοδυναμικά φαινόμενα). Όλα μέσα στα πλάισια των δυνατοτήτων του σύγχρονου hardware.

Η τεχνολογία αυτή φαίνεται πιο πλήρης από την αντίστοιχη της unlimited technology εφόσον είναι έτοιμη για την παραγωγή παιχνιδιών σύμφωνα πάντα με το προγραμματιστικό team. Στο site υπάρχει και πλούσιο σχετικό υλικο βίντεο και εικόνων(απλών και τρισδιάστατων) για να φανούν οι δυνατότητες της μηχανής.

Να'ναι τα δύο ανωτέρω projects κλασσικές περιπτώσεις αρπαχτής ή το μέλλον των γραφικών; Ίδωμεν.

Πάντως αν κάνετε ένα search με τους όρους voxel rendering(και σε συνδυασμό με global illumination) Θα δείτε ότι αρκετοί είναι αυτοί που εργάζονται πάνω σε αυτήν την τεχνική. Αν ασχολείται κάποιος με 3d graphics ας ποστάρει καμιά χρήσιμη πληροφορία.

Link to comment
Share on other sites

Πως κανει μπαμ οτι τα σημερινα παιχνιδια ειναι απλως κακογραμμενα, και δε χρειαζονται τερατα για να τρεξουν.. Σιγουρα καποιο setback θα εχει και αυτη η μεθοδος.. Αλλα πιστευω πως εχει περισσοτερο efficiency απο μηχανες τυπου crysis..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.